October 4, 2012 @ 03:32 AM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

Lol. Exactly. Buttonups are $130....
Jackets will be much more.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

October 4, 2012 @ 03:33 AM
bridger

Post: 149

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Learn to lurk more. Youll learn far more by just lurking and reading as many threads on this board as you can. If you want to learn to predict Supreme resale prices, lurk the fuck out of the marketplace. Youll begin to recognize trends and price spikes, dips and swings. Simple as that.
Exactly, I lurked for a few years before joining. There's no point in joining if you just started gettin to supreme because you have virtually nothing to contribute. Just sit back and learn for a bit.
October 4, 2012 @ 03:33 AM
®içh ßæ

Post: 1818

Join Date: May 2009

Why does everyone think its gonna be like $150? A fucking denim jacket is $198 this season, a Levis one is $348. Why would a heavy Champion pullover be $200 less?


"A fucking denim jacket"..THIS KID wata herb..Why you so angry doe?
October 4, 2012 @ 03:41 AM
kenyatta

Post: 16

Join Date: Aug 2012

yea so whats dropping tomorrow ?


that thun thun.

drank.

October 4, 2012 @ 03:47 AM
skateny

Post: 99

Join Date: May 2012

I'm trying to cop that camo mechanics jacket, and the navy D&D camp. cool
October 4, 2012 @ 03:47 AM
YoungRizal

Post: 3942

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

i bet more than half of you guys resell your supreme stuff anyways. and hype it up saying DS BNWT when really you bought it at the store, wore it a couple times, washed it and still raped the price.

htf does the same shit but yall got his site on your bookmarks ns hit


You obviously dunno wtf you're talkin bout

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

October 4, 2012 @ 03:49 AM
GreasyBad

Post: 38

Join Date: Mar 2011

Either buy the shit on dropday, or suck it the fuck up. Knocking on resellers makes you look like a broke bitch.
October 4, 2012 @ 03:56 AM
jeeebs

Post: 75

Join Date: May 2012

Location: San Diego

yea so whats dropping tomorrow ?


that thun thun.
haha

bawbawbawbaw

October 4, 2012 @ 03:56 AM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

Either buy the shit on dropday, or suck it the fuck up.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 4, 2012 @ 03:58 AM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

conversion puts champion parka at like 150. the yen price was in that catalogue that was posted a few weeks ago

412

October 4, 2012 @ 03:59 AM
RyandaGod

Post: 2381

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

mechanic puffy in camo
8 ball keychain
cool cool cool cool cool cool cool cool cool
October 4, 2012 @ 04:00 AM
illestest

Post: 120

Join Date: Feb 2012

Location: Chicago Land

Is the mechanics jacket for sure dropping tomorrow?

Trading Black Safari Cap! http://hypebeast.com/forums/apparel/183643/

October 4, 2012 @ 04:01 AM
gbergz15

Post: 24

Join Date: Jun 2012

everyone go tan d&d tomorrow* Trust me!!!



*so i'm guaranteed my navy
October 4, 2012 @ 04:01 AM
jeeebs

Post: 75

Join Date: May 2012

Location: San Diego

Just want that Rose sweater to drop already.

bawbawbawbaw

October 4, 2012 @ 04:02 AM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Mechanic Jacket is ugly af, over branded.

Fuck Tha Opps...No Love City

October 4, 2012 @ 04:04 AM
gblockdream

Post: 24

Join Date: Sep 2012

Hope the mechanics beanie drops so i can pick it up with the navy D&D
and for you guys looking to pick up the tan, be swifter than all the OF fans.
October 4, 2012 @ 04:08 AM
astonished

Post: 516

Join Date: Feb 2012

Location: CA

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Box-Logo-Dog-and-Ducks-Camp-Cap-Panel-Hat-Camo-Era-Camo-Safari-Donegal-/261107975331?pt=US_Hats&var=&hash=item3ccb3f84a3

(WTB) Grey Tyson (L)

October 4, 2012 @ 04:18 AM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Box-Logo-Dog-and-Ducks-Camp-Cap-Panel-Hat-Camo-Era-Camo-Safari-Donegal-/261107975331?pt=US_Hats&var=&hash=item3ccb3f84a3


HTF selling for more on ebay than his site, gotta conquer those seller fees lol

412

October 4, 2012 @ 04:28 AM
CTorchid

Post: 180

Join Date: Jun 2011

http://www.ebay.com/itm/Supreme-Box-Logo-Dog-and-Ducks-Camp-Cap-Panel-Hat-Camo-Era-Camo-Safari-Donegal-/261107975331?pt=US_Hats&var=&hash=item3ccb3f84a3


HTF selling for more on ebay than his site, gotta conquer those seller fees lol


That's not HTF. He got banned from eBay for a stupid international purchase, He still making the dough though.
October 4, 2012 @ 04:28 AM
secretsociety

Post: 875

Join Date: Sep 2012

Location: DC

mechanic puffy in camo
8 ball keychain
cool cool cool cool cool cool cool cool cool

same with swiftness

سبحان

October 4, 2012 @ 04:31 AM
secretsociety

Post: 875

Join Date: Sep 2012

Location: DC

mechanic puffy in camo
8 ball keychain
cool cool cool cool cool cool cool cool cool

same with swiftness

سبحان

October 4, 2012 @ 04:37 AM
iAmSofaKing

Post: 1518

Join Date: Jun 2011

Location: Toronto

Damn that black Xodus 5 Panel couldnt wait till tomorrow huh? It sold out already

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

October 4, 2012 @ 04:37 AM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

damn now you guys got me lookin at that tan D&D and 8 ball keychain , I think I'm sticking with that Navy though cool
might have to make a trip to SupLA tomorrow .

Still waitin' on that rose sweater though :/

IG: _pierce

October 4, 2012 @ 04:41 AM
Chief Keef

Post: 232

Join Date: Sep 2012

That tan is fire cool
October 4, 2012 @ 04:44 AM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

yea im going for the tan. already have a couple camps in navy so ima switch it up this time

Fuck yall

October 4, 2012 @ 04:44 AM
gbergz15

Post: 24

Join Date: Jun 2012

damn now you guys got me lookin at that tan D&D and 8 ball keychain , I think I'm sticking with that Navy though cool
might have to make a trip to SupLA tomorrow .

Still waitin' on that rose sweater though :/
go tan
October 4, 2012 @ 04:44 AM
krayvin

suspended

Post: 161

Join Date: Sep 2012

tan looks great on pinoys
October 4, 2012 @ 04:52 AM
alex54726

Post: 162

Join Date: Jun 2011

Damn that black Xodus 5 Panel couldnt wait till tomorrow huh? It sold out already
I was waiting for tomorrow to cop it too razz
October 4, 2012 @ 04:55 AM
alex54726

Post: 162

Join Date: Jun 2011

i got 10 hours left to figure out which 8 ball im gonna get with the tan D&D. all blessings be to based god tonight for another restock on the black exodus
October 4, 2012 @ 05:03 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

Now I can't get a tan D&D with out getting flamed and getting called an OF Fan. Fuck you Tyler.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top