[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

October 01, 2012 @ 02:33:15
FUCK YEA I WAS! it was incredible, were you? @macbeth


@blong Fuck yeah man! It was so unreal, he signed my ladel! And staying on topic there was a ton of camps there, I was surprised.

@macbeth haha i was the kid with that camo bucket hat on, that shit stays glued to my head cause i got the wrong size lol, but yea that night was so positive. i saw atleast 10 camps, and i remember seeing so many people looking all over the ground for their hats lol

I've always wondered... how is he live? like, does he ad lib everything or does he actually know all of his songs?
October 01, 2012 @ 02:37:12

NIGHA CHOOSE UR OWN CLOTHES

www.buttaslick.com www.buttaslick.com www.buttaslick.com

October 01, 2012 @ 02:38:23



prob late as fuck but smokeyface smokeyface smokeyface
October 01, 2012 @ 02:40:30



prob late as fuck but smokeyface smokeyface smokeyface
October 01, 2012 @ 02:46:47



prob late as fuck but smokeyface smokeyface smokeyface


resell
October 01, 2012 @ 02:47:12
Like seriously though why AF1's. Im not tryna get jumpT!!!
October 01, 2012 @ 02:50:36
Any1 know if the clivers in stock @ sup ny?
October 01, 2012 @ 02:51:30
maybe turn the black af1s into beaters
but they meh to me
want the camo mechanic jacket soon

17000 ferrari

October 01, 2012 @ 02:52:13
my niggas it shoulda been Supreme x Nike Roshe

thumbs up if jafeel me

Turn me up some. six sixty-five plus one

October 01, 2012 @ 02:55:06
sjohnnnn, this has been established


My bad didn't look back.

سبحان

October 01, 2012 @ 03:00:36
my niggas it shoulda been Supreme x Nike Roshe

thumbs up if jafeel me


Id be on that like Ray J.
October 01, 2012 @ 03:00:49
October 01, 2012 @ 03:04:41
my niggas it shoulda been Supreme x Nike Roshe

thumbs up if jafeel me


Id be on that like Ray J.


or skylar on ted.

diamonds are forever.

October 01, 2012 @ 03:08:17
who else agrees the grey AF!'s are the best of the 3? its a landslide for me...

412

October 01, 2012 @ 03:11:10
who else agrees the grey AF!'s are the best of the 3? its a landslide for me...


Easy
October 01, 2012 @ 03:11:20
black > camo > grey
October 01, 2012 @ 03:16:53
those are olive, not grey
October 01, 2012 @ 03:18:24
They look olive to me and those are my favorite of the 3

IG: @JStrathern

October 01, 2012 @ 03:19:03
those are def olive, not grey


you're right, looks similar to the color of the olive flight satin camp. wish they were grey though...

412

October 01, 2012 @ 03:19:14
those are def olive, not grey

Haha this. I was like where the fuck are people seeing grey ones

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 01, 2012 @ 03:19:36

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on komarket.ca

October 01, 2012 @ 03:21:53
Waitin on that Mechanics Puffy Jacket, each time I look at it, waitin becomes harder
October 01, 2012 @ 03:30:09
lol those camo af1's look like something i'd have worn in 4th grade. camo shoes + that big ass heel = meh.
October 01, 2012 @ 03:33:54
those are olive, not grey

okay.......that's even worse...

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on komarket.ca

October 01, 2012 @ 03:52:32
ayo, also when do the supreme jars drop? i need them for my home made jam

when do the supreme garden nomes drop doe? i need them for my garden

IF U LYKE DONT SK8 BUT WEAR SUPREME LIKE, UR SO UNCHILL


Ban!!

Projunt 4 mod!
October 01, 2012 @ 04:09:05
olive is piff
October 01, 2012 @ 04:10:12
olive is piff

i have to agree man. its super dope but if i had to go with a color it would be camo. that shit is too dope
October 01, 2012 @ 04:14:34
stefan janoski x supreme??? whos skates in AF1's
October 01, 2012 @ 04:20:10
stefan janoski x supreme??? whos skates in AF1's

I've been wanting this, only pro model that hasn't changed in years unlike that fag prod with 2-3 shoes a year

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 01, 2012 @ 04:36:43
stefan janoski x supreme??? whos skates in AF1's

dont get too cocky
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x