Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 30, 2012 @ 04:40 PM
howfly

Post: 647

Join Date: Sep 2012

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh

instagram _burri

September 30, 2012 @ 04:41 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


Lol exactly. It ain't a rolex kiddo
September 30, 2012 @ 04:43 PM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh


Why do you guys think I'm talking about getting jacked for my shit? Lol

I'm saying someone taking the shit off your head in a big ass crowd and dipping. I've seen it happen.

Money is money, no matter what form it takes.
September 30, 2012 @ 04:56 PM
OR NAH

Post: 2486

Join Date: May 2011

Location: Philly

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh


Why do you guys think I'm talking about getting jacked for my shit? Lol

I'm saying someone taking the shit off your head in a big ass crowd and dipping. I've seen it happen.

Money is money, no matter what form it takes.


Yea, not trying to lose a $70 hat....

where the azn girls at

September 30, 2012 @ 05:03 PM
lordlukey

Post: 233

Join Date: Aug 2012

Location: Birmingham

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh


Why do you guys think I'm talking about getting jacked for my shit? Lol

I'm saying someone taking the shit off your head in a big ass crowd and dipping. I've seen it happen.

Money is money, no matter what form it takes.


Yea, not trying to lose a $70 hat....

i got my supreme burgandy camp jacked a month ago here in the UK, don't take it. my friend got his pailsey camp took too lol
saying that though, in london asap had his rolex jacked when he crowd surfed and about 10 people jumped off the stage and fucked the geeza up, was wild as fuck
September 30, 2012 @ 05:04 PM
alfie17

suspended

Post: 780

Join Date: Jun 2012

Damnnn Yeezy x Supreme.. where you get that pic from dude?

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

September 30, 2012 @ 05:05 PM
leify23

Post: 364

Join Date: Jul 2012

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh


Why do you guys think I'm talking about getting jacked for my shit? Lol

I'm saying someone taking the shit off your head in a big ass crowd and dipping. I've seen it happen.

Money is money, no matter what form it takes.


Yea, not trying to lose a $70 hat....


Happens alot at festivals...i know you guys are flaming but for real people actually just grab and run when you are watching something. I always just wear a beat one or one im not that fussed about, chances are youre gonna be sweating anyway so you dont want to wear anything irreplaceable

Instagram - LE11FFF

September 30, 2012 @ 05:08 PM
lalala

Post: 400

Join Date: May 2012

rarely wear hats at shows just because it gets too hot and it's like a full time job making sure it doesn't get knocked off

x

September 30, 2012 @ 05:15 PM
________

Post: 827

Join Date: May 2012

Damnnn Yeezy x Supreme.. where you get that pic from dude?

the picture/video/gif thread lol
kanye wore supreme a long ass time ago.
that colorway of the field jacket is gonna have the highest resell price.
September 30, 2012 @ 05:16 PM
lenryhouis

Post: 210

Join Date: Dec 2011

Location: Toronto

my 8 ball is a bit loose. im thinking of getting it altered. good/bad idea? my hooded coaches from last season fits on point but the 8 ball feels baggy. im worried about the lining
September 30, 2012 @ 05:21 PM
THEBIGNB

Post: 1321

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.

i was there...so many herbs, i was wearing the 666 mafia tee.

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

September 30, 2012 @ 05:23 PM
reeser

Post: 1077

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

I've been looking for a nice coach jacket and I have to say that the eight ball one is the best quality one i've seen so far but I don't know if I can blow 148. I've already spent more than i'd like to on this season. Someone please convince me. And if I do get the coach should I size smaller because the size chart says that a M is the equivalent of a L pullover. I'm 5'8 and 150 pds. Thanks

If someone has to convince you to get something, then you obviously don't really want it.
September 30, 2012 @ 05:32 PM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


i was there...so many herbs, i was wearing the 666 mafia tee.


Word. I think you walked by me after we got tickets scanned and shit. Was wearing a tie dye hoodie. I remember these little kids freaking out over a kid's camp like it was the best thing ever. I was dying b.
September 30, 2012 @ 05:37 PM
1khalil9

Post: 110

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

y'all jeans too tight for them air forces
September 30, 2012 @ 05:40 PM
mrteebonilla

Post: 5698

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

y'all jeans too tight for them air forces

cool cool cool
edit: i still dont understand why ppl wear skinny jeans

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 30, 2012 @ 05:50 PM
walterwhite

Post: 194

Join Date: Sep 2012

Location: Your local Meth Lab

af1's aint gonna be shit until drake rocks em

Supreme heat camps http://hypebeast.com/forums/apparel/183603/

September 30, 2012 @ 05:53 PM
pigionz

Post: 288

Join Date: May 2012

Location: da trap

af1's aint gonna be shit until drake rocks em

your name and location got me rollin nigga

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

September 30, 2012 @ 06:11 PM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

Anybody seen the workers jacket in tan in person, how's the quality, think this will be my last piece for fall, everything has been disappointing, unless some dope collab comes along, got everything I want, just need a good going out jacket
I picked up the tan workers jacket and it's a nice piece, definitely worth the 2 bills. Im 5'8" to 5'9" ish and 150 pounds and large fits perfectly. It feels really durable and the inside is really soft and warm. It looks a tiny bit darker in person but that just might be me. I think it's one of the better items of the season and worth buying. Hope this helped

Good looks my du, saw a wdywt pic looks good, placing order in the a.m., advice much appreciated

Pulled that choppa trigger this morning, thanks for the advice on workers jacket, officially done with season unless something unexpected drops
Edit: af1 look good but if the Japan price is 188, gotta feeling these are about to be 130-150ish and them shits don't deserve that price tag, and Nike last year dropped some camo air force ones that kill these, also look at fall 2008, I saw a hoodie that is very reminiscent of this years champion sweater. Supreme knows what they are doing just re release designs every season with little tweaks to them. Until spring my dudes, hope everybody gets things they want

yeah i picked it up too. i can assure you that you wont have buyers remorse spending 200$ on it. its really worth it. fits well around the shoulders and stuff. lining is great for winter also. quality is super on point. good luck
September 30, 2012 @ 06:11 PM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012

my 8 ball is a bit loose. im thinking of getting it altered. good/bad idea? my hooded coaches from last season fits on point but the 8 ball feels baggy. im worried about the lining

i wouldn't. shit sounds mad shady.. just wear it.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 30, 2012 @ 06:22 PM
lenryhouis

Post: 210

Join Date: Dec 2011

Location: Toronto

fit pics of the workers jacket?
September 30, 2012 @ 06:41 PM
Arthur Rabinowitz

Post: 477

Join Date: Aug 2012

does anybody know when the rose beanie and big logo beanies are going to drop
September 30, 2012 @ 06:42 PM
mrteebonilla

Post: 5698

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

does anybody know when the rose beanie and big logo beanies are going to drop

NO ONE KNOWS WHEN ANYTHING IS GOING TO COME OUT UNTIL IT COMES OUT

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 30, 2012 @ 06:50 PM
Attractant

Post: 322

Join Date: May 2012

Location: 310

Nike has already done canvas camo air force ones and black canvas ones to.

It's really just gonna be hyped because supreme made it.

Iced out Arizona boyz

September 30, 2012 @ 06:50 PM
Stackies

Post: 669

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

does anybody know when the rose beanie and big logo beanies are going to drop

NO ONE KNOWS WHEN ANYTHING IS GOING TO COME OUT UNTIL IT COMES OUT


What about your connect
September 30, 2012 @ 06:55 PM
SnapCrackPop

Post: 605

Join Date: Apr 2012

Did the resell price just go up?
September 30, 2012 @ 06:59 PM
tomo.

Post: 677

Join Date: Aug 2012

Location: London

I got a question. Do any of y'all rock your stuff at concerts? I went to the ASAP concert last night and saw 5-6 kids rocking camps. I feel like that shit could get jacked so easy so I didn't bother wearing any of my shit.


are you fucking serious? it's just clothing. wear your shit.

if you're worried about getting robbed at a concert, you're doing it wrong.


haha i agree its just a hat .. cop that supreme switch blade if u nervous bruh


Why do you guys think I'm talking about getting jacked for my shit? Lol

I'm saying someone taking the shit off your head in a big ass crowd and dipping. I've seen it happen.

Money is money, no matter what form it takes.


Yea, not trying to lose a $70 hat....


Happens alot at festivals...i know you guys are flaming but for real people actually just grab and run when you are watching something. I always just wear a beat one or one im not that fussed about, chances are youre gonna be sweating anyway so you dont want to wear anything irreplaceable


Too true. Went to Wireless and saw a few Supreme camps but I wouldn't be going to a festival/carnival wearing a £40+ hat. Especially after all the gang rushing and shit that goes on at Notting Hill. Not worth it.
September 30, 2012 @ 07:01 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Did the resell price just go up?

Mother of god double sunglasses.gif

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 30, 2012 @ 07:06 PM
megustaleche

Post: 1019

Join Date: Jan 2012

Location: Califas

y'all jeans too tight for them air forces

cool cool cool
edit: i still dont understand why ppl wear skinny jeans

To show off your curves

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 30, 2012 @ 07:15 PM
luciddreamfiend

Post: 75

Join Date: May 2012

Does anybody remember how much the roach clip and flat skate tool went for? I'm thinking around $20 and $8? Just trying to get an idea of how much to sell em for.
September 30, 2012 @ 08:29 PM
lordlukey

Post: 233

Join Date: Aug 2012

Location: Birmingham

Did the resell price just go up?

swiftly hopped onto ebay and rose the price im selling one for cool

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top