[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

September 13, 2012 @ 00:28:44 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
am i the only one that doesnt like the champion pullover?

Nope. Does champion even make gear anymore? I remember back in the days they did football jerseys, but i aint seen them in years.

they got their shit at Kohls

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 00:28:56 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
The thread is on topic again!

On that topic I think the blacks will be best but that tan is unique. Hoping for the price to be near 90-108
^^ do you really think its gonna be that cheap though?...lets hope!

:)

September 13, 2012 @ 00:29:45 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
can someone actually answer my question?
what time will the vans drop im not trolling or anything i really want them?


midnight b. 3 and a half more hours smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
September 13, 2012 @ 00:30:47 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
can someone actually answer my question?
what time will the vans drop im not trolling or anything i really want them?

dude come on its always 11am est on thursday. stop asking this question please.

:)

September 13, 2012 @ 00:31:20 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
Originally posted by Inactive User
can someone actually answer my question?
what time will the vans drop im not trolling or anything i really want them?

dude come on its always 11am est on thursday. stop asking this question please.


stop trolling son it's midnight. you're gonna make this ninja miss the drop.
September 13, 2012 @ 00:32:20 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
^ dont fuck up this thread please.

:)

September 13, 2012 @ 00:32:21 AM
Post: 240
Join Date: Jul 2012
Location: Arizona
lol yall fucked up haha i mean if they got emails from supreme they'd know tongueface
September 13, 2012 @ 00:40:00 AM
Post: 938
Join Date: Mar 2012
Location: 619
am i the only one that doesnt like the champion pullover?

Nope. Does champion even make gear anymore? I remember back in the days they did football jerseys, but i aint seen them in years.

they got their shit at Kohls


yah man, kohls got all them zip up hoodies and sports gear, that comfort..
September 13, 2012 @ 00:43:16 AM
Post: 110
Join Date: Mar 2012
Location: The Commonwealth
restock on zippos?

WTB ANYTHING THAT SAYS SUPREME, PREFERABLY IN A BOX OF SOME SORT

September 13, 2012 @ 00:44:37 AM
Post: 179
Join Date: Jun 2011
The thread is on topic again!

On that topic I think the blacks will be best but that tan is unique. Hoping for the price to be near 90-108


Tan is dope but green is straight cash
September 13, 2012 @ 00:46:54 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
The thread is on topic again!

On that topic I think the blacks will be best but that tan is unique. Hoping for the price to be near 90-108


Tan is dope but green is straight cash

i saw that quick edit smokeyface

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 00:49:27 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
restock on zippos?

no. usually once accessories sell out they are gone for good. Go to ss they are selling some though.

:)

September 13, 2012 @ 00:50:08 AM
Post: 188
Join Date: May 2012
Anybody willing to trade their medium black 3 6 tee for my Large?


Where are you located?


NY
September 13, 2012 @ 00:50:24 AM
Post: 938
Join Date: Mar 2012
Location: 619
shit, if another driver cap dropped like a couple seasons ago.. i woulda fucked with it. even doper if it coulda been harris tweed too
September 13, 2012 @ 00:54:17 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
shit, if another driver cap dropped like a couple seasons ago.. i woulda fucked with it. even doper if it coulda been harris tweed too


k.
September 13, 2012 @ 00:55:23 AM
Post: 29
Join Date: Sep 2012
so is it midnight or not, come on guis i want these shoes.
September 13, 2012 @ 00:55:55 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
so is it midnight or not, come on guis i want these shoes.

11am just like every other fuckin release sorry for the hostility but come on whoadie

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 00:58:15 AM
Post: 254
Join Date: Aug 2012
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?
September 13, 2012 @ 00:58:34 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
so is it midnight or not, come on guis i want these shoes.

11am just like every other fuckin release sorry for the hostility but come on whoadie


whoodie*
September 13, 2012 @ 00:59:18 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?

fake

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 00:59:59 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
so is it midnight or not, come on guis i want these shoes.

11am just like every other fuckin release sorry for the hostility but come on whoadie


whoodie*

its not pronounced woo-die its woah-die ha

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 01:01:22 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
11am just like every other fuckin release sorry for the hostility but come on whoadie


whoodie*

its not pronounced woo-die its woah-die ha


Look how Lil B spells it on Green Flame. It's "whoodie."

edit: also are you retarded? it's not pernounced woah-die... it's woah-dee.
September 13, 2012 @ 01:02:40 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
whoodie*

its not pronounced woo-die its woah-die ha


Look how Lil B spells it on Green Flame. It's "whoodie."

ive been sayin that shit before that came out but aight ha

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 13, 2012 @ 01:02:43 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
^^My niggas who cares cut it out bruh.
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?

fake

yeah that shit is fake.
The first 25pages of these thread are the most helpful, if you want real help better ask now after 30pages the thread will most likely be filled with trolls.

:)

September 13, 2012 @ 01:03:14 AM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
its not pronounced woo-die its woah-die ha


Look how Lil B spells it on Green Flame. It's "whoodie."

ive been sayin that shit before that came out but aight ha


Then I guess Lil B just gave you a spelling lesson.
September 13, 2012 @ 01:03:35 AM
Post: 2106
Join Date: Dec 2011

Sent me another look book.
September 13, 2012 @ 01:03:41 AM
Post: 176
Join Date: Jan 2012
Location: Canada
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?


fake
September 13, 2012 @ 01:04:33 AM
Post: 67
Join Date: Jul 2012
Location: PM Me for Heat [Supreme]
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?

fake
fake as fuck

Still selling shit. Got banned for not wanting to sell to some mod on this site lmao. PM Me for pics of what im selling.

September 13, 2012 @ 01:06:38 AM
Post: 432
Join Date: Sep 2012

Sent me another look book.


I've never gotten a look book, these random?
September 13, 2012 @ 01:10:54 AM
Post: 254
Join Date: Aug 2012
http://www.ebay.com/itm/Supreme-x-Comme-des-garcons-dots-hoodie-/170908436845?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item27caefc96d

real or fake?

fake
fake as fuck


thanks blushing
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x