Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 27, 2012 @ 06:38 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012

man, im jealous about what you USA-Holes pay for supreme.

Atelia = $146. SHOULD BE £89.89

Actual price: £131 (approx) = $212.

fuck that.


that's whack man. at least you don't have to deal with campers and scalpers at your store.
September 27, 2012 @ 06:39 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Was anybody else waiting for that Xodus 5 panel? Definitely my favorite hat of the season


Not feeling it personally but to each their own.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 27, 2012 @ 06:45 PM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

belt sold out. dafuq


That rose belt is dope.


rose belt still in stock, i mean't the leopard one sold out
September 27, 2012 @ 06:56 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

Dead at the white leopard denim jackets being sold out, looks like itd be used as some tranny outfit.
September 27, 2012 @ 07:07 PM
ddongshim

Post: 29

Join Date: Mar 2012

does anyone have the green atelier? how's the colour in person?
September 27, 2012 @ 07:07 PM
dominikid

Post: 130

Join Date: Jan 2012

Location: Orlando, FL USA




legit?

FOR SALE---->Brand New Black Bling Hoodie Size L http://hypebeast.com/forums/apparel/203632

September 27, 2012 @ 07:12 PM
snar

Post: 224

Join Date: Mar 2012

Location: Vancouver, CA




legit?

So fake
September 27, 2012 @ 07:13 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi




legit?

So fake


Very good looking fake. I got mine online so Idk what kind of tag it would have had if it was purchased in-store. Draw strings make it a fake.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 27, 2012 @ 07:15 PM
son of autumn

Post: 278

Join Date: Sep 2012

you think supreme is slacking on the dope products now since now they have their name? Are all we just hypebeasts...

Brand: Profound Aesthetic www.profoundco.com My IG: @nabilzaidi

September 27, 2012 @ 07:15 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Dead at the white leopard denim jackets being sold out, looks like itd be used as some tranny outfit.


I honestly don't know how any straight man could wear that. The whole collab wasn't even worth a second look to me.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 27, 2012 @ 07:16 PM
alfie17

suspended

Post: 780

Join Date: Jun 2012




legit?

So fake
fake you can tell by the tag.

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

September 27, 2012 @ 07:18 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi




legit?

So fake
fake you can tell by the tag.


Fake as fuck, look at the shaggy and tattered drawstrings. I actually thought that was legit for a second until i looked at the embroidery and draw strings.

So glad I got a CDG at the drop, niggas were hating on them hard, but I always liked it. Other than the Paisley they're the most sought after hoodie.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 27, 2012 @ 07:30 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

you think supreme is slacking on the dope products now since now they have their name? Are all we just hypebeasts...


Supreme's HAD their name for years now, theres just new hypebeasts now instead of the old ones really. Random thought but I wonder if their old designers left or something because the tees this season aren't really edgy like they used to be like say the cut the crap tee or the protect and serve tee (though i still stand by my opinion that this season is decent) Altogether though, 2012 has been a bit of a let down compared with last year. Not gonna bother comparing seasons before that since yall already know.
September 27, 2012 @ 07:32 PM
REVS

moderator

Post: 3430

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Didn't cwap anything, (because funds are a little low this week) and I really didn't dig anything that much, I fuck with the arc crew design, but I'm not really into wearing crew necks. But hope everyone got what they were feigning for. Can't believe that homoerotic Levi jacket sold out that fast. But to each his own.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 27, 2012 @ 07:39 PM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

Pissed that the split pullovers didn't drop, I really need a hoodie right now

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

September 27, 2012 @ 07:40 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

you think supreme is slacking on the dope products now since now they have their name? Are all we just hypebeasts...

Random thought but I wonder if their old designers left or something because the tees this season aren't really edgy like they used to be like say the cut the crap tee or the protect and serve tee.


Some of their designers/employees have left to create their own brands a la Acapulco Gold. I agree on the tees not being as edgy as their once were, such as the Adults Only tee, or JFK tee, Lolita Tee, or the Topless Kate Moss tee, etc. Clostest they've come lately is the Lead or Follow tee. Fuckouttahere w/ the Fried Chicken and cheerleader tee.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 27, 2012 @ 07:48 PM
ichigo81

Post: 2813

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

For me the designs or thought just isn't there anymore. I don't mind supreme becoming big( just like with diamond or any other brand) its just the integrity of the garment and prices don't add up.lets be real most companies are/were based off skateboarding and a lot of you niggas never been about that life, so leave that arguements out just like the rich kid arguement is crap. I just wish they stayed true to the base fan, niggas that were down with them since day one, to me supreme always had that edge of not giving a fuck and their older designs reflected that rebellion against society. I get making more of a luxury brand but damn son really 236 for some 405s, nigga that's insane, not even Japanese selvdege, feminine cut trucker jackets, 128 for a leopard belt, I mean hoodies are going up, they had arc sweaters before, them shits were 110. It's like I am paying a popularity tax on their shit now. Please can we stop with camp caps, and new eras look like shit, really leather visor, eighties called they want that shit back. I don't mind paying a premium for well thought out designs/cut sew but this shit is down right ugly and utterly disappointing. You can be progressive and fresh>>>>>>>>then selling because it's what hot in the streets. Just my tangent, give a fuck about anyone's op, just wish brands stayed true to their core fans, u can still make money without dumbing down a product to release to the masses
September 27, 2012 @ 07:55 PM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012

Levi's jackets were mad limited.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 27, 2012 @ 07:59 PM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

Levi's jackets were mad ugly.



Yep

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

September 27, 2012 @ 08:00 PM
jrich703

Post: 433

Join Date: Mar 2012

Location: NOVA



^ made my break out dying during a lecture

still tearing up


who is this?

WTB: Supreme roach clip 'numbers do not lie. except 5-0'

September 27, 2012 @ 08:09 PM
JayEffKay

Post: 796

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

Did the crocs ( lol ) not sell out or just restock ?
September 27, 2012 @ 08:13 PM
SilvioDante

Post: 1612

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

only black sold out.
September 27, 2012 @ 08:13 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Did the crocs ( lol ) not sell out or just restock ?

edit: my man above this got it

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

September 27, 2012 @ 08:15 PM
Leilowed

Post: 115

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

Levi's jackets IS mad HOMO.
September 27, 2012 @ 08:25 PM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012

Levi's jackets were mad ugly.



Yep


*Direct quote from blog*
"I like to be different and unique."

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 27, 2012 @ 08:26 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London

dunno about you but the leopard print just reminds me of the gta hookers



September 27, 2012 @ 08:30 PM
alfie17

suspended

Post: 780

Join Date: Jun 2012

Dead at GTA Hookers cool

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

September 27, 2012 @ 08:32 PM
straight2hell

Post: 347

Join Date: May 2012

lol at that price for the trucker you're only a few bucks away from getting a way nicer jacket in the leopard coach

!!! $$$ ~~~~SELLING RARE SUPREME GRAILS COLLECTION~~~$$$$ !!!!!! http://hypebeast.com/forums/apparel/215071

September 27, 2012 @ 08:35 PM
0mar

Post: 560

Join Date: Apr 2012

Location: London

Hypebeast hates the leopard levis. Hypebeast till pay $900+ for leopard TNF nuptse.


I dont get you guys.
September 27, 2012 @ 08:37 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Hypebeast hates the leopard levis. Hypebeast till pay $900+ for leopard TNF nuptse.


I dont get you guys.


Never liked that TNF either tho...sure as hell wouldn't pay $900+

Fuck Tha Opps...No Love City


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top