September 23, 2012 @ 02:21 AM
itheslayer

Post: 169

Join Date: Sep 2012

whoever jake douglas is on here you do not have the right to call me "a fucking herb" on one of my IG pics smh

some more, dont talk shit when you tlk to bitches that are HIT


Got them ugly hoes. Damn niggas taken the L today. I bet he don't got the balls to say who he is and claim his girl though
September 23, 2012 @ 02:25 AM
itheslayer

Post: 169

Join Date: Sep 2012

Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

purple is fire

The blue one and the black one. Can only cop one though
September 23, 2012 @ 02:37 AM
kc757

Post: 328

Join Date: Mar 2012

Location: Atlanta

Lmao, yall went in on the flaming today. But yeah, dude def won't step up to claim those L's.

Rose beanies are piff though. Hoping some other stuff I want drops when they do so I won't have to take the L for shipping. Def grabbing two colorways.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

September 23, 2012 @ 03:08 AM
lesbiangirlscout

Post: 240

Join Date: Sep 2012

Location: long beach

Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

purple is fire

The blue one and the black one. Can only cop one though

that blue one is the best imo

#hansumboyz

September 23, 2012 @ 03:08 AM
eightducks

Post: 86

Join Date: Sep 2012

Do you guys size up for hoodies or stay tts? Not just for supreme, but in general. Sorry, I couldn't find a thread for this. thanks
September 23, 2012 @ 03:28 AM
JayEffKay

Post: 878

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

finally sold this lodge, im getting papppppeeeeer.
which can only mean one thing ...

MORE BOX LOGOS
September 23, 2012 @ 04:04 AM
lesbiangirlscout

Post: 240

Join Date: Sep 2012

Location: long beach

i havent seen anyone post pics of the cannon hat yet so here are some. It's really comfortable and the quality is there.

front


back


close up of the design

#hansumboyz

September 23, 2012 @ 04:05 AM
THEBIGNB

Post: 1346

Join Date: May 2011

Location: MASSHOLE

so many kooks in here, yikes.

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

September 23, 2012 @ 04:06 AM
unemployedisback

Post: 386

Join Date: Jul 2012

whoever jake douglas is on here you do not have the right to call me "a fucking herb" on one of my IG pics smh

some more, dont talk shit when you tlk to bitches that are HIT


Got them ugly hoes. Damn niggas taken the L today. I bet he don't got the balls to say who he is and claim his girl though


what the fuck is going on here...
September 23, 2012 @ 04:13 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

On SS they are speculating the dog and duck's camp to come out this thursday.
September 23, 2012 @ 04:14 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

On SS they are speculating the dog and duck's camp to come out this thursday.

who did they here that from?

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 23, 2012 @ 04:15 AM
christopher.

Post: 1465

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

On SS they are speculating the dog and duck's camp to come out this thursday.
if this is true, everything I really wanted from this season already came out. hooded denim, football top, camo beanie, canvas camp, and three 6 tee.
fall barely started razz
September 23, 2012 @ 04:18 AM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

Same except im not really into that dog's and ducks camp. I've copped pretty much all the stuff i wanted this season now im just waiting to see what collabs catch my eye.
September 23, 2012 @ 04:19 AM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon

Supreme arc words > starter logo [on 5-panels]

diamonds are forever.

September 23, 2012 @ 04:23 AM
________

Post: 870

Join Date: May 2012

On SS they are speculating the dog and duck's camp to come out this thursday.

who did they here that from?

ask your connect if this is true
September 23, 2012 @ 04:27 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Supreme arc words > starter logo [on 5-panels]



Naaaa, fuck dat, starter logo >> supreme arc

agreed i like the play on the starter logo

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 23, 2012 @ 04:29 AM
CHartman1221

Post: 394

Join Date: Jul 2012

Location: Cincinnati, OH

Got my Atelier looking brand new. Thanks for all the insight. I must say, it really is one of the nicest pullovers I've ever owned.
September 23, 2012 @ 04:34 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Got my Atelier looking brand new. Thanks for all the insight. I must say, it really is one of the nicest pullovers I've ever owned.

same shit happened to me the first time i wore my last supper out and i got teriyaki sauce on it, got it out as well doin that same shit but adding dish washing liquid to the spots

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

September 23, 2012 @ 04:35 AM
itheslayer

Post: 169

Join Date: Sep 2012

If the dogs and ducks come out get ready to out swift the lurkers. Bitch ass lurkers if you reading this fuck you.
September 23, 2012 @ 04:40 AM
JayEffKay

Post: 878

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

lol at dogs and ducks dropping already.

edit: just cause its ss, doesn't mean its always right. Some of them are just as ig'nant as the niggas in this bitch.
September 23, 2012 @ 04:46 AM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

how much do yall think the dog and duck trooper is gonna be? i want one to wear for fun ^.^
September 23, 2012 @ 04:48 AM
brononymous

Post: 132

Join Date: Aug 2012

i havent seen anyone post pics of the cannon hat yet so here are some. It's really comfortable and the quality is there.

front


back


close up of the design

yeah, I got one in navy, it's nice
September 23, 2012 @ 05:02 AM
Thugger

Post: 683

Join Date: Sep 2012

Location: boston

Feeling that hat. def.. coped the red 8ball.. wanted to get the black one as well, but have i have so many damn black jackets

instagram _burri

September 23, 2012 @ 05:14 AM
lesbiangirlscout

Post: 240

Join Date: Sep 2012

Location: long beach

Feeling that hat. def.. coped the red 8ball.. wanted to get the black one as well, but have i have so many damn black jackets


went to supla to check out the burgundy 8ball in person, the nylon and the lining are super nice, i hope they dont sell out by friday when i get some cash.

#hansumboyz

September 23, 2012 @ 05:35 AM
brononymous

Post: 132

Join Date: Aug 2012

I wish Supreme would collaborate with Visvim again and make some better gear, it'll probably never happen though
September 23, 2012 @ 05:48 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

lol at dogs and ducks dropping already.

edit: just cause its ss, doesn't mean its always right. Some of them are just as ig'nant as the niggas in this bitch.

Just what I heard man, don;t know how good the info is.
September 23, 2012 @ 05:50 AM
♥♥♥♥☮☮☮☮☮♥♥♥♥♥⚐⚑☺☺☺

Post: 1615

Join Date: Jul 2012

Location: Pretty boy central

Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

you've asked that so many times..
-.-

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

September 23, 2012 @ 06:12 AM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

how much do yall think the dog and duck trooper is gonna be? i want one to wear for fun ^.^
September 23, 2012 @ 06:14 AM
carrot

Post: 28

Join Date: Sep 2012

Location: Nellyville

Burgundy or Black 8 ball jacket ?! Stuck in the middle..
September 23, 2012 @ 06:17 AM
misterworldwide

Post: 40

Join Date: Aug 2012

Location: Williamsburg, VA



I'm so fucking stoked for this hat. Purple is so dope.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top