[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 23, 2012 @ 04:35
If the dogs and ducks come out get ready to out swift the lurkers. Bitch ass lurkers if you reading this fuck you.
Sep 23, 2012 @ 04:40
lol at dogs and ducks dropping already.

edit: just cause its ss, doesn't mean its always right. Some of them are just as ig'nant as the niggas in this bitch.
Sep 23, 2012 @ 04:46
how much do yall think the dog and duck trooper is gonna be? i want one to wear for fun ^.^
Sep 23, 2012 @ 04:48
i havent seen anyone post pics of the cannon hat yet so here are some. It's really comfortable and the quality is there.

front


back


close up of the design

yeah, I got one in navy, it's nice
Sep 23, 2012 @ 05:02
Feeling that hat. def.. coped the red 8ball.. wanted to get the black one as well, but have i have so many damn black jackets
Sep 23, 2012 @ 05:14
Feeling that hat. def.. coped the red 8ball.. wanted to get the black one as well, but have i have so many damn black jackets


went to supla to check out the burgundy 8ball in person, the nylon and the lining are super nice, i hope they dont sell out by friday when i get some cash.

#hansumboyz

Sep 23, 2012 @ 05:35
I wish Supreme would collaborate with Visvim again and make some better gear, it'll probably never happen though
Sep 23, 2012 @ 05:48
lol at dogs and ducks dropping already.

edit: just cause its ss, doesn't mean its always right. Some of them are just as ig'nant as the niggas in this bitch.

Just what I heard man, don;t know how good the info is.
Sep 23, 2012 @ 05:50
Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

you've asked that so many times..
-.-

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 23, 2012 @ 06:12
Originally posted by Inactive User
how much do yall think the dog and duck trooper is gonna be? i want one to wear for fun ^.^
Sep 23, 2012 @ 06:14
Burgundy or Black 8 ball jacket ?! Stuck in the middle..
Sep 23, 2012 @ 06:17


I'm so fucking stoked for this hat. Purple is so dope.
Sep 23, 2012 @ 06:17
Burgundy or Black 8 ball jacket ?! Stuck in the middle..


Burgundy.
Sep 23, 2012 @ 06:30
Burgundy or Black 8 ball jacket ?! Stuck in the middle..


Burgundy.


idk the 8 ball just ruins it like it seems like a joke, whats the point?

IG: @thesupersun

Sep 23, 2012 @ 06:42
Originally posted by Inactive User
Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

you've asked that so many times..
-.-


but i dont remember posting about the rose beanie so my bad...i have terrible memory deadass

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 23, 2012 @ 06:46
Burgundy or Black 8 ball jacket ?! Stuck in the middle..


Burgundy.


idk the 8 ball just ruins it like it seems like a joke, whats the point?

"Supreme Dope Dealer"

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 23, 2012 @ 06:52
When ever the Arc crew neck drops can I purchase 2 different colors ways in the same order??
Sep 23, 2012 @ 06:53
When ever the Arc crew neck drops can I purchase 2 different colors ways in the same order??

nope you need to use 2 different cards

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 23, 2012 @ 06:53
When ever the Arc crew neck drops can I purchase 2 different colors ways in the same order??


Unfortunately, no.
Sep 23, 2012 @ 06:59

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 23, 2012 @ 07:02
Seems like they have restocked damn near every color except the teal. smh. The only one I want.


what size teal u looking for? Im headin to SupLa 2mrw and can check for ya.


I'm looking for a medium navy or purple if you happen to see one

PIcked up a navy med and xl pocket tee today at supla.
Sep 23, 2012 @ 07:07
When ever the Arc crew neck drops can I purchase 2 different colors ways in the same order??

nope you need to use 2 different cards


really not even orders.. different cards thats cray
Sep 23, 2012 @ 07:09
When ever the Arc crew neck drops can I purchase 2 different colors ways in the same order??

nope you need to use 2 different cards


really not even orders.. different cards thats cray

obviously that means 2 different orders...

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 23, 2012 @ 07:16
Originally posted by Inactive User
Aye hes tryna talk shit on one of my instagram pictures lol so i know you are on here FAGGOT
http://statigr.am/viewer.php#/detail/275359655005778451_14226531

but to stay on the topic of Supreme whos coppin this

you've asked that so many times..
-.-


but i dont remember posting about the rose beanie so my bad...i have terrible memory deadass

It's okay, we all make mistakes.
I will buy it most likely.

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 23, 2012 @ 07:30
fit pic of 8-ball 5-panel cap?

WTB: Supreme x Thrasher Coach Jacket Medium

Sep 23, 2012 @ 08:07
so aside from clarks, vans, and TNF, I'm really hoping there's gonna be a great collab this season
Sep 23, 2012 @ 08:12

This is that kind of nigga I don't like, bitch ass spends a shitload of money on supreme can't even lick an beat bitch smh


Pretty sure Lucas gets his shit free... He's like a walking advertisement.
Sep 23, 2012 @ 08:20
so aside from clarks, vans, and TNF, I'm really hoping there's gonna be a great collab this season
levi's and champions vans, TNF, and Clarks, that's like 5 collabs I'm pretty sure that's it for this season..

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Sep 23, 2012 @ 09:04
so aside from clarks, vans, and TNF, I'm really hoping there's gonna be a great collab this season
levi's and champions vans, TNF, and Clarks, that's like 5 collabs I'm pretty sure that's it for this season..

you forgot the nike AF1s dropping
oh yeah and the nike collab lol so that's 6.. Highly doubt there's anymore smh

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Sep 23, 2012 @ 09:27
I went to local fair that they are having where I live and I saw some kid with the worst fake kermit shirt like ever. my friend that never wears or owns anything by supreme even knew. smh.
This topic is locked, replies are no longer accepted.