[I Love Ugly] – 2012 Official Discussion Thread

Dec 10, 2012 @ 02:13
the model is 31' waist mate hence medium
Dec 10, 2012 @ 02:13
so no christmas sale dudes?
Dec 10, 2012 @ 02:14
oh aight didnt look at that thanks.

#BucNation #FV #prayforcooper

Dec 10, 2012 @ 05:23
Just look at the sizing chart on the website. For the Zespys, the inseam doesn't change just the hips knee, rise, etc. change. By the way, they almost never have sales. The pants sale that happened on Black Friday was a miracle. I think the ONLY reason they had the sale was because they recently hit the 30,000 Like mark on FB. Kinda like Major said up top. Just trying to state that, so there isn't any sales questions. 

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Dec 10, 2012 @ 07:53
All the respect for ILU, but wtf @ these new zespy pants... I'm sure some people will like it, but I'm not feeling these at all.

Dec 10, 2012 @ 08:09
yeah those zespys are pretty ugly tbh... dunno why they would make them haha. 

@rgonzy9216 after i washed the zespys they definitely shrunk a little but not too much, and will probably stretch back to normal again after a few wears.

UFO's and Paradiddles.

Dec 10, 2012 @ 08:23
Trying to be innovative I guess, atleast they're not boring.
Even if I wouldn't wear these pants myself I like that they're progressing and trying new shit.
Dec 10, 2012 @ 10:16
Originally posted by Inactive User
Trying to be innovative I guess, atleast they're not boring. Even if I wouldn't wear these pants myself I like that they're progressing and trying new shit.
Agree.
Dec 10, 2012 @ 10:28
Yo, used to be Triangle but my account won't reactivate. Anyone got a pair of Ralphs?
Dec 10, 2012 @ 11:21
Yo, used to be Triangle but my account won't reactivate. Anyone got a pair of Ralphs?
Yo, welcome back mate! I recently bought my first pair of Ralphs.
Nice pair of pants, classy look. They're easier to walk in than zespys because the fabric has 4% spandex, but they're pretty tight around the calves.
Personally I prefer Zespys over Ralphs, but I would try a pair for sure.
Dec 10, 2012 @ 11:46
Hey man! Yeah been a minute.
Was throwing up whether to buy a pair of Zespys or spend a little extra on the Ralphs.
Zespy's looking good at the moment though haha.

Side note: This thread has blown up alot haha.
Dec 10, 2012 @ 12:41
If you want a more classy look, I would go for the Ralphs, otherwise I'd just go for the zespys.

Yeah the thread has blown up indeed, too bad 75% of the discussion is about sizing, even though they have very detailed sizing charts at the moment.
Dec 10, 2012 @ 12:57
Yeah, so I've seen... It's as simple as measuring your waist etc.
Planning to go to Uni next year, parents asked what I need/want for xmas. Only essentials are clothing I guess. Hello ILU.
Dec 10, 2012 @ 16:33
I'm really not fond of the new pants but white zespys would be a great idea in my opinion
And I also saw these caps which look really nice (event though the second is just a re-release with the new tags)  !

  
Dec 10, 2012 @ 17:43
that new front patch is so much better than the old one
Dec 10, 2012 @ 19:11
Originally posted by Inactive User
 The bomber and mason jackets really look nice ! I think they'll be available along with the caps on tuesday

Dopest jackets ive seen in a while. And i was supposed to be done with jackets for the winter smh

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Dec 10, 2012 @ 19:37
I'm still wondering whether or not I should get one considering its so cold here, I probably won't be able to wear them until next year ^^ Do jackets usually sell out fast ? 
Dec 10, 2012 @ 19:39
they dont seem that warm from the pics. any more info on colorways?

FS: Nike x Sup Foams in Black Sz. 8.5 and Sup black safari

Dec 11, 2012 @ 06:14
36 styles of hats dropping tonight
Dec 11, 2012 @ 06:22
That's quite a bit, hopefully the ones  I want don't sell out before I'm able to get them later this week.
EDIT: So many nice hats, but some have a similar theme going on between them. 

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Dec 11, 2012 @ 08:28
That's a lot of hats! personally I like the more basic hats, but I'm pretty sure the all-over print hats will go fast.

Dec 11, 2012 @ 09:17
Copped the black on black, needed a basic camp to go with the majority of my threads. I know that it's been released for a while but wasn't sure whether to get it or wait for this drop.Only thing that really caught my eye was the Royal Paisley, Birds and the Wonderland. Anchors aswell but that shit sold out mad quick. So I thought fuck it and go with my gut and got the BoB.
Dec 11, 2012 @ 14:00
I really love the Black Monkey one but weren't the jackets and shorts suppose to drop as well ?
Dec 11, 2012 @ 17:13
I think the jackets are suppose to drop tonight. Do the estimate since I'm not familar with NZ time.

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Dec 11, 2012 @ 17:57
Grabbed the Day Dreams so I get a little of both print and plain worlds , might go back for the black monkey
Dec 11, 2012 @ 18:00
all that checkered hat reminds me of is this
Dec 11, 2012 @ 19:28
I still can't believe that the Anchor cap sold out within five minutes. Didn't even give me enough time whether I wanted it or not.

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

Dec 11, 2012 @ 20:49
so dope....
Dec 11, 2012 @ 23:20
anyone know when they'll restock sizes for track pants? and does anyone know how frequently they restock?
Dec 12, 2012 @ 08:50
The store has just been updated with the new drop.

As much as I love the Mason Jackets, I'm not sure if I will order one. I prefer a longer fit and it's way too cold over here atm to wear jackets like that.
Still on the fence about whether to order the Dark Navy Bomber or not.

On another note, I really love the Quite Frankly Shirts. Definitely the highlight of the release for me.

Please login first to reply.