[Raised By Wolves] - 2012 Discussion Thread.

Oct 11, 2012 @ 05:37
personally i think this collection came out very nicely. the denim looks so on point i may have to buy a pair. and the tiger camo and black cord algonquins are some of their best yet. also the logotype tee and lana tee are smokeyface

سبحان

Oct 11, 2012 @ 05:43
Big LOL at that jacket being $900. What a joke.
Oct 11, 2012 @ 05:52
Someone buy the denim and let me know how it is.... (pause)

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

Oct 11, 2012 @ 06:12
The website not work for anyone else?
Oct 11, 2012 @ 06:14
man, that jacket is amazing, but 900?? for real?
Oct 11, 2012 @ 08:46
I bought that jacket.

lol, jk.


Maybe it's a mistype and it's supposed to be $90*.

Okay, okay.

Oct 11, 2012 @ 12:08
Nice collection. Might snag a beanie and tee at some point.
Oct 11, 2012 @ 13:14
Ordered a 5 panel and found it online 10 dollars cheaper

cancelled my order with RBW and got a refund within 5 minutes.

This brand fucking rules.
Oct 11, 2012 @ 13:58
some of those hats are cool. idk about 130 for a crew....or 180 for that rugby shirt.

would buy if more affordable.
Oct 11, 2012 @ 16:30
If i'd buy a crew for 130$, that shit better be softer than a clouds vagina and have tougher material than titanium at the same time
Oct 12, 2012 @ 02:30
Bought myself an Algonquin 5 panel (the tan one) and the brown alert watchcap. Looking forward to getting them in the mail!!!
Oct 12, 2012 @ 05:51
@whalingman you coulda just let us buy them for normal prices from rbw... fucking damn. I get that they're limited but when ppl buy to only resale? Just sell pot bro, then you won't have to waste away at limited stock to make money. I sell pot, it's my dumbass-buying-expensive-clothes money.
Oct 12, 2012 @ 15:14
@waquaxy I did buy them to wear them, but their medium is HUGE and at the time I didn't have any time to return them for a small. I don't plan on selling them for $100, but if someone wants to pay that, cool.
Oct 12, 2012 @ 22:29
planning on buying the jeans, ill let yall know if i do

Fuck yall

Oct 15, 2012 @ 14:52
Sizing chart for the jeans:

enlarge
Oct 15, 2012 @ 15:05
$130 for a crew lol...
Oct 15, 2012 @ 16:56
Picked up the jeans , MNWKA has a good amount of the FW drop now in the webstore . 20% and free ups ground over $100
Oct 15, 2012 @ 17:26
Picked up the jeans , MNWKA has a good amount of the FW drop now in the webstore . 20% and free ups ground over $100


hows the fit? and what would you compare them to

سبحان

Oct 15, 2012 @ 17:44
Placed an order from the RBW website on Thursday (first purchase from the site). How long does it usually take to get a shipping confirmation?

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

Oct 16, 2012 @ 03:51
Originally posted by Inactive User
Picked up the jeans , MNWKA has a good amount of the FW drop now in the webstore . 20% and free ups ground over $100


hows the fit? and what would you compare them to


I'll let you know when they get here . According to Pete they are comparable to APC new standard . Heavier tho.

Also grabbed the black cord camp , gray suede brim camp , charcoal beanie an the Pendleton tee in white and black .
Oct 16, 2012 @ 03:53
Might have to go back for a Lana .
Oct 16, 2012 @ 04:21
Originally posted by Inactive User
hows the fit? and what would you compare them to


I'll let you know when they get here . According to Pete they are comparable to APC new standard . Heavier tho.

Also grabbed the black cord camp , gray suede brim camp , charcoal beanie an the Pendleton tee in white and black .


ill be picking up the black cord and black lana tee with the denim next paycheck

سبحان

Oct 16, 2012 @ 20:35
How long till I get a confirmation? I bought a shirt yesterday.
Oct 16, 2012 @ 20:41
This shit just looks like variant Maiden Noir to me. Nothing special. Next...
Oct 17, 2012 @ 00:31
Does RBW restock their drops usually?
Oct 17, 2012 @ 21:54
anyone cop one of the bobble hats? wanna know what the qualities like, gonna get the white rose tee either way, so nice
Oct 18, 2012 @ 18:03
Just got my blue algonquin today. Extra clean, and the brim isn't too long like the water camoflauge joints that dropped in the summer. It also fits not too deep, but definitely not shallow. Good shit.
Oct 18, 2012 @ 18:26
my tiger camo camp is tits on a cross

waiting on something like this for a while now, glad someone did one with quality.
Oct 19, 2012 @ 00:44
Thinking of buying my first camo camp, since RBW apparently has quality stuff.
Tiger or regular?

Inactive User

Oct 19, 2012 @ 17:09
Kith collab is up now on their site
Please login first to reply.
HYPECHAT 0