[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

June 21, 2012 @ 03:55:39 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
not saying im the only friend they have now am i ? not being cocky either, simply saying. Its a bit fucked up for him to give you all this cred when i was saying it all week long. Not saying im the only one here who got info, as i also said i wasn't calling you out. But come on b, thats disrespectful in my point of view. Not trying to start a flamewar or some shit here to be banned so lets drop it
June 21, 2012 @ 04:00:32 AM
Post: 1587
Join Date: Dec 2011
Location: Vermont
and please rico, stop with this absurd pretentiousness.. anyone (mind you NOT anyone from HB) with a decent head on their shoulders can become butt buddies with a supreme employee or two and of course they'll give some info. i know you claimed family connections but i dont care...
please. dont pat yourself on the back too much


shots fired

chadacadabra.tumblr.com

June 21, 2012 @ 04:00:47 AM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
whoops, assumed they were dropping with the split team. sucks, cause after the tank and USA snap, I'm done for the season. looks like I need to spend an extra $25 on shipping :/


Word, have to spend another $25 when the USA 5 Panel drops... Might cop a Devil 5 panel as well, cant be paying $25 for shipping one 1 hat

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

June 21, 2012 @ 04:01:13 AM
Post: 1325
Join Date: Mar 2012
saw the CDG vans in person today wack so not worth the +$130


where at?? they wont be 130 there same as cambells

Edit: Campbells*

سبحان

June 21, 2012 @ 04:04:28 AM
Post: 1325
Join Date: Mar 2012
Towel should be around 20-35 right? cause from Japan website its around 18 i think

سبحان

June 21, 2012 @ 04:05:24 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
back on point, prices for the towel should be 20-30 . since that towel is nearly a fourth of the Beach towel which was 48

edit: i was just gonna say that
June 21, 2012 @ 04:09:03 AM
Post: 1117
Join Date: Apr 2008
Location: Canada
Alright, thanks for the info guys. Looks like I'll be done after tomorrow.
June 21, 2012 @ 04:11:19 AM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
Originally posted by Inactive User
edit: i was just gonna say that

June 21, 2012 @ 04:11:44 AM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
The fact that CDG Vans might not drop tomorrow is disappointing. Those and the USA towel are the last things I'm checking for this season.
June 21, 2012 @ 04:13:28 AM
Post: 314
Join Date: May 2012
Location: 310
PKdaGod I'm digging that name with my cat

Iced out Arizona boyz

June 21, 2012 @ 04:14:01 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
Guys at the store confirmed the CDGs too. smh
June 21, 2012 @ 04:16:14 AM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
Fuck son I'm finna be a broke ass nigga after this;
Copping 2 jerseys, USA Towel, and blue ripstop.

Edit: + CDG

instagram: @fuckjohnn | سبحان

June 21, 2012 @ 04:20:39 AM
Post: 656
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Why are yall always tryin to drive out the dudes who come thru with that good info? Notice bk hardly comes in here anymore because he was probably annoyed/pissed off by some of you.

Feedback

June 21, 2012 @ 04:21:05 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
USA towel, USA 5panel. We some asap rocky motherfuckers
June 21, 2012 @ 04:21:17 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
im gettin 2 towels!

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 21, 2012 @ 04:21:43 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
and maybe a ripstop not sure yet...

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 21, 2012 @ 04:25:50 AM
Post: 630
Join Date: May 2011
LOL fuck tomorrow is going to be nuts.

Split Tank / USA Hat / USA Towel / CDG Authentic

*gulp*
June 21, 2012 @ 04:27:09 AM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
There's no USA 5-Panel doe...?

instagram: @fuckjohnn | سبحان

June 21, 2012 @ 04:28:26 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
NO USA 5 PANEL he said

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 21, 2012 @ 04:34:44 AM
Post: 722
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
damn def gonna have to cop the usa panel tomorrow
June 21, 2012 @ 04:35:05 AM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Yall niggas keep changing the drop info.

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

June 21, 2012 @ 04:36:06 AM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
I'm confused...

instagram: @fuckjohnn | سبحان

June 21, 2012 @ 04:36:33 AM
Post: 1325
Join Date: Mar 2012
so CDG forsure?!?! WHAT THE FUCK! lol

سبحان

June 21, 2012 @ 04:37:22 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
yes CDGs tomorrow
June 21, 2012 @ 04:38:22 AM
Post: 79
Join Date: May 2011
if the USA five-panel doesnt drop tomorrow, that means it wont drop till the 28th at earliest.. that means i wont receive it till the following wednesday (i live in the faraway land of AZ).. but the following wednesday is the fourth of july, and UPS will be closed.. that means i wont have the 5-panel to wear till the day after independence day.. SMH cant rock USA cap on the 4th :'(

honestly nbd but it kinda makes me a lil sad inside jafeel? (unless all dis info that it isnt dropping proves to be wrong)

EDIT: n fuck a towel what use do i have for a 12" by 60" piece of cloth

wtb: supreme ss11 leaves camp in KHAKI any condition

June 21, 2012 @ 04:40:17 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
the USA panel wont drop tomorrow g, sorry
June 21, 2012 @ 04:40:37 AM
Post: 722
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
if the USA five-panel doesnt drop tomorrow, that means it wont drop till the 28th at earliest.. that means i wont receive it till the following wednesday (i live in the faraway land of AZ).. but the following wednesday is the fourth of july, and UPS will be closed.. that means i wont have the 5-panel to wear till the day after independence day.. SMH cant rock USA cap on the 4th :'(

honestly nbd but it kinda makes me a lil sad inside jafeel? (unless all dis info that it isnt dropping proves to be wrong)


lovin that american pride bro
June 21, 2012 @ 04:43:31 AM
Post: 570
Join Date: Jun 2009
Originally posted by Inactive User
edit: i was just gonna say that



lmao

ricos losing his shit over his imaginary e-cred. but he's in middle school so it makes sense he acts like a needy prepubescent child.

some advice.. you're claiming to be close to professional cashiers. frontin absolutely nothing. annnd you still cop online.
June 21, 2012 @ 04:44:05 AM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
CDGs are confirmed, no email because they already sent one out with the other items back when they 1st dropped. Yes they will drop tomorrow, so no ones hopes are let down.

edit: lol at that middle school shit.
June 21, 2012 @ 04:48:25 AM
Post: 139
Join Date: Mar 2012
Location: LA
too lazy to measure , anyone mind telling me if the arabic tee is true to size .


It fits amazing and true to size. I got two, man I love this tee.

Save money on Karmaloop and PLNDR by using my repcode: easymoney55

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x