[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

September 06, 2012 @ 22:32:35 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Anyone know Supreme's extension #?

just follow what she says and pick what is relevant to you

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 06, 2012 @ 22:35:14 PM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Mailbox is full, plus im trying to ask if they can exchange my jacket for a different size

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

September 06, 2012 @ 22:46:29 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
Mailbox is full, plus im trying to ask if they can exchange my jacket for a different size
call 212-219-0175. it'll be ext. 5 i think
September 06, 2012 @ 22:51:18 PM
Post: 139
Join Date: Aug 2012
I just hope they wont fuck up my order as Ive heard they fucked up some other peoples orders lol


I'm praying to based god that they fuck up my order.

I got hoez on deck niggah

September 06, 2012 @ 22:51:45 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
I just hope they wont fuck up my order as Ive heard they fucked up some other peoples orders lol


I'm praying to based god that they fuck up my order.

why?

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 06, 2012 @ 23:01:06 PM
Post: 1065
Join Date: Nov 2011
Location: California
I just hope they wont fuck up my order as Ive heard they fucked up some other peoples orders lol


I'm praying to based god that they fuck up my order.

why?

maybe he just got a keychain and hes hoping for some expensive shit instead haha

September 06, 2012 @ 23:08:04 PM
Post: 350
Join Date: Jun 2012
Location: PA
So, who got their shipping confirmation yet?
September 06, 2012 @ 23:12:07 PM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Mailbox is full, plus im trying to ask if they can exchange my jacket for a different size
call 212-219-0175. it'll be ext. 5 i think


Respect my dude. I think theyre closed though, ill try tomorrow.

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

September 06, 2012 @ 23:13:08 PM
Post: 1096
Join Date: Nov 2011
Location: temecula
I'm praying to based god that they fuck up my order.

why?

maybe he just got a keychain and hes hoping for some expensive shit instead haha

I'm secretly hoping they give me something like a last supper hoodie instead of my xodus lol
September 06, 2012 @ 23:17:02 PM
Post: 408
Join Date: Jul 2012
Location: California
got 4 orders from supreme. Haven't gotten a tracking number for anyone of them. hopefully they sent it out and I just have to wait and be surprised lol
September 06, 2012 @ 23:36:27 PM
Post: 252
Join Date: Sep 2012
Location: Philadelphia
Glad I went with medium..
September 06, 2012 @ 23:36:58 PM
Post: 10
Join Date: Sep 2012
does anyone know if the dot pin shell sold out in LA?
September 06, 2012 @ 23:39:21 PM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
why?

maybe he just got a keychain and hes hoping for some expensive shit instead haha

I'm secretly hoping they give me something like a last supper hoodie instead of my xodus lol


Same here lol but I ordered a blue twill too so I hope that's okay unless they gave me a last supper I'll let it go lol
September 06, 2012 @ 23:40:26 PM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
Glad I went with medium..

How tall are you? Also how much do you weigh
September 06, 2012 @ 23:40:38 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
ordered heather grey rrh and they gave me charcoal grey rrh.

i finna get a pin dot for free probs.

diamonds are forever.

September 06, 2012 @ 23:41:29 PM
Post: 97
Join Date: Aug 2012
what did u guys cop today?smokeyface
September 06, 2012 @ 23:43:48 PM
Post: 1096
Join Date: Nov 2011
Location: temecula
what did u guys cop today?smokeyface

Nothing.
September 06, 2012 @ 23:43:50 PM
Post: 211
Join Date: Aug 2012
I'm 5'9-1/5" and I40 lbs. Should I go with large or medium on crewnecks and hoodies? I like to wear em a bit baggy but not too much.
September 06, 2012 @ 23:44:07 PM
Post: 408
Join Date: Jul 2012
Location: California
what did u guys cop today?smokeyface


.................................................................
Tree Camo Camp Cap
Style: Olive Tree Camo
Price: $44
.................................................................
Loose Gauge Stripe Beanie
Style: Black
Price: $30
.................................................................
Canvas Camp Cap
Style: Navy
Price: $44
.................................................................
cart total: $118
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $128
.................................................................
kind of jumped on that beanie but my friend has been wanting one so yeah.

edit: lol didn't even notice that i put the order number. who ever quoted it, pleaseee edit it out.
September 06, 2012 @ 23:45:37 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
what did u guys cop today?smokeyface


.................................................................
Tree Camo Camp Cap
Style: Olive Tree Camo
Price: $44
.................................................................
Loose Gauge Stripe Beanie
Style: Black
Price: $30
.................................................................
Canvas Camp Cap
Style: Navy
Price: $44
.................................................................
cart total: $118
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $128
.................................................................
kind of jumped on that beanie but my friend has been wanting one so yeah.

someone is gonna cancel your order smh

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 06, 2012 @ 23:46:22 PM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
what did u guys cop today?smokeyface


.................................................................
Tree Camo Camp Cap
Style: Olive Tree Camo
Price: $44
.................................................................
Loose Gauge Stripe Beanie
Style: Black
Price: $30
.................................................................
Canvas Camp Cap
Style: Navy
Price: $44
.................................................................
cart total: $118
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $128
.................................................................
kind of jumped on that beanie but my friend has been wanting one so yeah.

Some asshole is gonna see that order # and cancel it
September 06, 2012 @ 23:46:49 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
what did u guys cop today?smokeyface


.................................................................
Tree Camo Camp Cap
Style: Olive Tree Camo
Price: $44
.................................................................
Loose Gauge Stripe Beanie
Style: Black
Price: $30
.................................................................
Canvas Camp Cap
Style: Navy
Price: $44
.................................................................
cart total: $118
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $128
.................................................................
kind of jumped on that beanie but my friend has been wanting one so yeah.


only good thing here is navy canvas.

diamonds are forever.

September 06, 2012 @ 23:47:01 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
can't get cancelled until tomorrow. still a noob move tho

what did u guys cop today?smokeyface

.................................................................
L/S Football Top
Style: Red
Size: XLarge
Price: $88
.................................................................
cart total: $88
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $98
.................................................................
September 06, 2012 @ 23:49:32 PM
Post: 283
Join Date: Jun 2012
was able to get a couple more camps this am, and my last order from last week arrived. pleasantly surprised...



info on granite.


It's countertop granite you faggot. Gift me $$
September 06, 2012 @ 23:52:37 PM
Post: 408
Join Date: Jul 2012
Location: California
oh god. i'm dumb. who ever quoted please take out that number. don't want to get fucked over.
September 06, 2012 @ 23:55:20 PM
Post: 224
Join Date: Mar 2012
Location: Vancouver, CA
what did u guys cop today?smokeyface

.................................................................
Deco Shirt
Style: Black
Size: Medium
Price: $118
.................................................................
Work Pant
Style: Tan
Size: 30
Price: $110
.................................................................
Bevelled Logo 5-Panel
Style: Navy
Price: $40
.................................................................
cart total: $268
ship & handle: $25
sales tax: $0
order total: $293
.................................................................
September 06, 2012 @ 23:56:40 PM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
deleted
September 06, 2012 @ 23:59:00 PM
Post: 252
Join Date: Sep 2012
Location: Philadelphia
Glad I went with medium..

How tall are you? Also how much do you weigh

6"00 and around 145 150
September 07, 2012 @ 00:01:53 AM
Post: 252
Join Date: Sep 2012
Location: Philadelphia
what did u guys cop today?smokeyface

all i went with was the black football top.I was hoping for ls pocket tee and champion pullover..maybe next thursday
September 07, 2012 @ 00:02:33 AM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
what did u guys cop today?smokeyface

.................................................................
Deco Shirt
Style: Black
Size: Medium
Price: $118
.................................................................
Work Pant
Style: Tan
Size: 30
Price: $110
.................................................................
Bevelled Logo 5-Panel
Style: Navy
Price: $40
.................................................................
cart total: $268
ship & handle: $25
sales tax: $0
order total: $293
.................................................................


That's an outfit ha
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x