[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

September 05, 2012 @ 07:21:00 AM
Post: 15
Join Date: May 2012
Location: Denver
hate to be "that" guy, but i just went back 10 pages to look for my answer and couldn't find it. Does anyone have any ideas of what they will be coming out with on Thursday?

Thanks,

Kyle
September 05, 2012 @ 07:30:04 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
What do y'all think of the Atelier pullover?

Not bad at all. Feeling the green one for sure

hansum is 4ever

September 05, 2012 @ 12:33:23 PM
Post: 3376
Join Date: Nov 2011
Location: Philadelphia
hate to be "that" guy, but i just went back 10 pages to look for my answer and couldn't find it. Does anyone have any ideas of what they will be coming out with on Thursday?

Thanks,

Kyle

first of all don't sign your posts
second - we don't know yet, check back later today, drop info is usually posted by wednesday afternoon

Fucktard we been developed a ratio

September 05, 2012 @ 14:33:12 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
What do y'all think of the Atelier pullover?

Not bad at all. Feeling the green one for sure


id cop the white if i wasnt afraid it would get real dirty. red is cool though

412

September 05, 2012 @ 14:47:48 PM
Post: 189
Join Date: Aug 2012
is it me or is this page not workin right
September 05, 2012 @ 14:54:17 PM
Post: 315
Join Date: Nov 2006
Location: CT
is it me or is this page not workin right


not just you. multiple pages are gone and I can't get the latest posts...
September 05, 2012 @ 14:58:34 PM
Post: 327
Join Date: Dec 2007
Location: Baltimore, MD
Navy/red split is growing on me.

Anonymity Empowers The Cowardly

September 05, 2012 @ 15:08:55 PM
Post: 89
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Legitimacy check !!!

Link
Link
Link

much appreciated

Thanks!
September 05, 2012 @ 15:10:25 PM
Post: 89
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Legit check

would be much appreciated

Thanks!

Link
Link
Link
September 05, 2012 @ 15:33:06 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
This shit thread is still all outta wack the fuck!

Lillyhammer

September 05, 2012 @ 16:12:07 PM
Post: 307
Join Date: Jun 2012
ASAP Rocky wore the cliver LS in the bath salt video, now maybe it will finally sell hahaha

WTB SUPREME PIN DOT NAVY MEDIUM / SUPREME CAIRO HOODIE MEDIUM

September 05, 2012 @ 16:13:34 PM
Post: 15
Join Date: May 2012
Location: Denver
hate to be "that" guy, but i just went back 10 pages to look for my answer and couldn't find it. Does anyone have any ideas of what they will be coming out with on Thursday?

Thanks,

Kyle

first of all don't sign your posts
second - we don't know yet, check back later today, drop info is usually posted by wednesday afternoon


awesome thanks for the help man!
September 05, 2012 @ 16:18:16 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
the thread is good now.. I think.

IG: @mobbyluii

September 05, 2012 @ 16:26:56 PM
Post: 3376
Join Date: Nov 2011
Location: Philadelphia
Legitimacy check !!!

Link
Link
Link

much appreciated

Thanks!

looks fine

Fucktard we been developed a ratio

September 05, 2012 @ 16:35:43 PM
Post: 3675
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
(Invalid img)


FAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP


Who is that...


Did you just got your internet yesterday?

Instagram: @esoJlaziR

September 05, 2012 @ 16:36:49 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
(Invalid img)

FAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP


Who is that...


Did you just got your internet yesterday?

get*

IG: @mobbyluii

September 05, 2012 @ 16:43:03 PM
Post: 675
Join Date: Jun 2012
Link
September 05, 2012 @ 16:48:34 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011

biggest fail of the year right there...
supreme should sue the shit outta em

IG: @mobbyluii

September 05, 2012 @ 16:54:20 PM
Post: 675
Join Date: Jun 2012

biggest fail of the year right there...
supreme should sue the shit outta em

it is dumb but regardless, you would sue a charity? damn thats fucked up
September 05, 2012 @ 16:54:40 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
Supreme needs to drop the hammer on them BNE fools.

Lillyhammer

September 05, 2012 @ 16:56:03 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store

biggest fail of the year right there...
supreme should sue the shit outta em

it is dumb but regardless, you would sue a charity? damn thats fucked up


fuck that if they making money off of me using my shit ill sue the homeless.

Dog eat dog world.

Lillyhammer

September 05, 2012 @ 16:57:38 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Link
biggest fail of the year right there...
supreme should sue the shit outta em

it is dumb but regardless, you would sue a charity? damn thats fucked up


fuck that if they making money off of me using my shit ill sue the homeless.

Dog eat dog world.


lol
September 05, 2012 @ 17:01:34 PM
REVS
Forum Moderator
Post: 3606
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA
Originally posted by Inactive User


Somehow Supreme need to turn this into some sort of sick art. If you smoke, this is a dope song to smoke to.


....kitty you are so fucking gay.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 05, 2012 @ 17:09:39 PM
Post: 394
Join Date: Jul 2012
Location: Cincinnati, OH
The White Atelier Pullover is just so clean and crisp. I'm just afraid it'll get dirty too easily.
September 05, 2012 @ 17:14:44 PM
Post: 793
Join Date: Jan 2010
Location: BK
older supreme ending in a few hours. get some in.
http://www.ebay.com/sch/martywiththeparty/m.html?item=261091156888&_trksid=p2047675.l2562&ssPageName=STRK:MESELX:IT&rt=nc
September 05, 2012 @ 17:18:25 PM
Post: 315
Join Date: Nov 2006
Location: CT
Originally posted by Inactive User
older supreme ending in a few hours. get some in.
http://www.ebay.com/sch/martywiththeparty/m.html?item=261091156888&_trksid=p2047675.l2562&ssPageName=STRK:MESELX:IT&rt=nc

tsst... tsst... tsst...
September 05, 2012 @ 17:23:25 PM
Post: 600
Join Date: Jun 2012
Location: South Shore
The White Atelier Pullover is just so clean and crisp. I'm just afraid it'll get dirty too easily.

same, it looks soo good tho. might have to go with the grey, not into all the other bright colours.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

September 05, 2012 @ 17:34:23 PM
Post: 306
Join Date: Mar 2011
Got my order today (towel + mag was from a friend). for anyone in canada who's wondering if we get charged customs because of the recent switch to standard shipping with UPS. we dont :D
September 05, 2012 @ 17:35:39 PM
Post: 394
Join Date: Jul 2012
Location: Cincinnati, OH
Got my order today (towel + mag was from a friend). for anyone in canada who's wondering if we get charged customs because of the recent switch to standard shipping with UPS. we dont :D


They were sticker happy when they packaged your order. lol
September 05, 2012 @ 17:37:16 PM
Post: 394
Join Date: Jul 2012
Location: Cincinnati, OH
I'm either getting the Split or Atelier Pullover, just depending on which drops first. If they release together, I might as well get both.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x