[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 06, 2012 @ 01:37
shuttup little niggas box logos aren't dropping. Trench dropping tells me vest is less likely to drop too.
Hopefully nothing too crazy this week then.

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Sep 06, 2012 @ 01:37
holy shit this season sucks. I only want three things, one of them being a pin.
Sep 06, 2012 @ 01:39
27 more minutes till we know what drops tomorrow.


whats that mean
Sep 06, 2012 @ 01:40
BOX LOGO NOT DROPPING TOMORROW!! ARE YOU ALL RETARTED OR SOMETHING??? IT HAS BEEN SAID MULTIPLE TIMES THAT THEY WONT DROP UNTIL NOV/DEC...
you guys are too easy to troll

you were asking for it... come on now..

....u serious?

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:40
*TRADE* Yo, I got the Green Field jacket in a Large and don't like the length of the sleeves on it. If anybody have a DS XLarge field jacket in green or even the orange one and is willing to trade for a Large. Hit up
Sep 06, 2012 @ 01:41
*TRADE* Yo, I got the Green Field jacket in a Large and don't like the length of the sleeves on it. If anybody have a DS XLarge field jacket in green or even the orange one and is willing to trade for a Large. Hit up

TAKE THIS SHIT ELSEWHERE!

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:41
27 more minutes till we know what drops tomorrow.

Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...
Sep 06, 2012 @ 01:43
FREE EARL
Sep 06, 2012 @ 01:43

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:43
BOX LOGO NOT DROPPING TOMORROW!! ARE YOU ALL RETARTED OR SOMETHING??? IT HAS BEEN SAID MULTIPLE TIMES THAT THEY WONT DROP UNTIL NOV/DEC...
you guys are too easy to troll

you were asking for it... come on now..

....u serious?

you were expecting retarded ass comments
Sep 06, 2012 @ 01:44
you were asking for it... come on now..

....u serious?

you were expecting retarded ass comments

oh ok i see what you're sayin ya i feel you

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:44
27 more minutes till we know what drops tomorrow.

Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...


last weeks drope was exact the same. just lets see.
Sep 06, 2012 @ 01:47


Can't stand all the hatin' but ya gotta love Gold.

Looking for Nike Inneva Woven sz 10

Sep 06, 2012 @ 01:48
27 more minutes till we know what drops tomorrow.

Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...


last weeks drope was exact the same. just lets see.


i dont think they got the 'get a life' pin..
Sep 06, 2012 @ 01:49
this is a little late haha but saw it on the last page last f/w opening i think it took like 3 or 4 weeks for me to get my shit didnt get my tracking for like 2 weeks haha i thought i got robbed this time i got my shit quick
Sep 06, 2012 @ 01:50
Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...


last weeks drope was exact the same. just lets see.


i dont think they got the 'get a life' pin..

Speaking of pins, is the red riding hood pin dropping? Cause I heard they had them in stores.
Sep 06, 2012 @ 01:53
Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...


last weeks drope was exact the same. just lets see.


i dont think they got the 'get a life' pin..


thats the difference. a pin.
Sep 06, 2012 @ 01:54
Here's a medium over a large

Sep 06, 2012 @ 01:55
last weeks drope was exact the same. just lets see.


i dont think they got the 'get a life' pin..


thats the difference. a pin.

Since you obviously are new and dont know shit....Japan is always separate from the US.

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:56
Originally posted by Inactive User
Here's a medium over a large


damn ha

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:57
Originally posted by Inactive User
Here's a medium over a large



Much appreciated.

Looking for Nike Inneva Woven sz 10

Sep 06, 2012 @ 01:58
that is a big difference

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Sep 06, 2012 @ 01:58
Originally posted by Inactive User
Here's a medium over a large


Thanks. If someone has a ds s/s shirt they should do a comparison too
Sep 06, 2012 @ 01:59
27 more minutes till we know what drops tomorrow.

Japan drop isn't always similar to the London/NY drop...


last weeks drope was exact the same. just lets see.


S/S was like that too. started off pretty much identical but by mid-late in the season they weren't even close...

412

Sep 06, 2012 @ 02:00
Its sucks when you're inbetween a M and L :\
Sep 06, 2012 @ 02:00
Originally posted by Inactive User
Here's a medium over a large



good look, just had to flex them purple stickers lol

412

Sep 06, 2012 @ 02:01
*TRADE* Yo, I got the Green Field jacket in a Large and don't like the length of the sleeves on it. If anybody have a DS XLarge field jacket in green or even the orange one and is willing to trade for a Large. Hit up

TAKE THIS SHIT ELSEWHERE!
please stop with the tough talk G! we from the same state, so you need to relax. don't like what Im puttin up, dont comment lame
Sep 06, 2012 @ 02:02
I'm just waiting for that rose beanie to drop

Sep 06, 2012 @ 02:04
I'm just waiting for that rose beanie to drop



arent you the one we had the rediculous dispute over if u were a male or female w/ the CDG hoodie back in one of the old threads? lol, sorry, had to bring that back up

412

Sep 06, 2012 @ 02:06
I'm just waiting for that rose beanie to drop



arent you the one we had the rediculous dispute over if u were a male or female w/ the CDG hoodie back in one of the old threads? lol, sorry, had to bring that back up


yeah I am, that's why I stopped posting. Didn't like the attention
This topic is locked, replies are no longer accepted.