August 28, 2012 @ 10:10 PM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon

Has anyone ever thought of using two computers/mobile devices for two separate orders? (not the same item) I'm just wondering if that would be easier than buying one item quickly and then going back to buy other shit...


nigga i've been doin dat since you was born. With roboform, and copying multiples of everythingcool cool cool cool cool cool

Edit: after seeing the lookbook again, def going with the orange based on the J.Dill fit


teach me your ways.

diamonds are forever.

August 28, 2012 @ 10:12 PM
RyandaGod

Post: 2381

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

@xxxxxxxxxxxxxxxx

You can't just learn to get on the level i'm on. You gotta educate yourself homie
August 28, 2012 @ 10:19 PM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

@xxxxxxxxxxxxxxxx

You can't just learn to get on the level i'm on. You gotta educate yourself homie

tell em! i taught myself and have gotten everything ive wanted (including 2 sbs) cool cool

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

August 28, 2012 @ 10:22 PM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon

Aye its all good. I got that shit on lock... doesnt work in Chrome tho, gotta use safari.

diamonds are forever.

August 28, 2012 @ 10:23 PM
RyandaGod

Post: 2381

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

Aye its all good. I got that shit on lock... doesnt work in Chrome tho, gotta use safari.


you don't got shit on lock. Trust. I will always cop what I set out to get..... while you gonna be crying when you get cart jacked
August 28, 2012 @ 10:27 PM
reeser

Post: 1141

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

Champion parka or split pullover? Leaning towards pullover cause parka seems like it might be a bit much for Cali weather
August 28, 2012 @ 10:31 PM
®içh ßæ

Post: 1818

Join Date: May 2009

Aye its all good. I got that shit on lock... doesnt work in Chrome tho, gotta use safari.


you don't got shit on lock. Trust. I will always cop what I set out to get..... while you gonna be crying when you get cart jacked


Dude no1 cares.

On the flip side, whose copping these when released?



Purple/Blk split looks piff
August 28, 2012 @ 10:33 PM
shakintheD

Post: 2406

Join Date: Jul 2009

Does supreme online take debit cards?
August 28, 2012 @ 10:33 PM
chief

Post: 6782

Join Date: Feb 2008

Location: WA

these are the only things i really see that are even remotely interesting to me that'd i'd actually spend the money on. not one of supreme's better season imo.









I'm also really surprised they decided to have another independent release that says "fuck the rest" considering how shitty those sold last season

•••

August 28, 2012 @ 10:34 PM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon

Aye its all good. I got that shit on lock... doesnt work in Chrome tho, gotta use safari.


you don't got shit on lock. Trust. I will always cop what I set out to get..... while you gonna be crying when you get cart jacked


Dude no1 cares.

On the flip side, whose copping these when released?



Purple/Blk split looks piff


I'm getting red/navy and that 5-panel b

Does supreme online take debit cards?


yeah. almost positive

diamonds are forever.

August 28, 2012 @ 10:39 PM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

Yea supreme takes debit cards. I know from experience
August 28, 2012 @ 10:40 PM
Stackies

Post: 672

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

That split
these are the only things i really see that are even remotely interesting to me that'd i'd actually spend the money on. not one of supreme's better season imo.









I'm also really surprised they decided to have another independent release that says "fuck the rest" considering how shitty those sold last season


The red, and blue split pullover is fire.
August 28, 2012 @ 10:46 PM
lordlukey

Post: 235

Join Date: Aug 2012

Location: Birmingham


I'm also really surprised they decided to have another independent release that says "fuck the rest" considering how shitty those sold last season

wheres this? i see an independent collab but no ftr on it
edit: oh the beanie, my bad
August 28, 2012 @ 10:46 PM
reeser

Post: 1141

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

split pullover is one of my fav items so far from this season.
August 28, 2012 @ 10:49 PM
7yarfegnaro

Post: 83

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Any pics of the black field pullover?
August 28, 2012 @ 10:52 PM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Any pics of the black field pullover?



Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

August 28, 2012 @ 10:59 PM
REVS

moderator

Post: 3711

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Via SS. Fit pics from Brandon, Kaws, Spaniese, few more dudes.



size of jacket and guy if u know ?


5'10 150, Large I'm pretty sure.

I prefer carcinogens to endorphins.

August 28, 2012 @ 10:59 PM
7yarfegnaro

Post: 83

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Any pics of the black field pullover?




Real pics, fit pics? I think we all saw that in the preview
August 28, 2012 @ 11:00 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Via SS. Fit pics from Brandon, Kaws, Spaniese, few more dudes.











gonna have to cop the workers jacket as planned... thank you for this fit pic. i love it

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

August 28, 2012 @ 11:03 PM
Anthos

Post: 1422

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

Any pics of the black field pullover?




RoboCoppin!

2Ps -

August 28, 2012 @ 11:32 PM
christopher.

Post: 1465

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

Aye its all good. I got that shit on lock... doesnt work in Chrome tho, gotta use safari.

August 28, 2012 @ 11:38 PM
odb.

Post: 2049

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto

what colour's the S on the black canvas coaches?
August 28, 2012 @ 11:40 PM
mobbyluii

Post: 1988

Join Date: Nov 2011

its black just different material so it stands out.. ^^

IG: @mobbyluii

August 28, 2012 @ 11:41 PM
th14arsenal

Post: 38

Join Date: May 2012

Anyone doing pickups?

PM!
August 28, 2012 @ 11:42 PM
odb.

Post: 2049

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto

ahh thanks man ^^

anyone have a pair of the heavy canvas pants from the previous seasons?

edit: also could someone compare the thickness (pause) of this seasons coaches jacket to the leopard coaches from fw 10?
August 29, 2012 @ 12:00 AM
iAmSofaKing

Post: 1518

Join Date: Jun 2011

Location: Toronto

Via SS. Fit pics from Brandon, Kaws, Spaniese, few more dudes.










Coach Jacket is too piff. Yall niggas sleeping on that

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

August 29, 2012 @ 12:20 AM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

The tan or the olive chip camp?
August 29, 2012 @ 12:21 AM

Inactive

I'm 170 5"11 would I fit a L in tees or should I get a XL? Thanks in advance
August 29, 2012 @ 12:22 AM
thedrosfinest

Post: 103

Join Date: Sep 2010

The tan or the olive chip camp?


How about you make your own decision instead of getting the approval on what to wear from hb.

FS/FT: DS Nike SB x Supreme 10.5, CDG Vans size 10.5, First Diamond x Curren$y release Tees size L. Get at me!

August 29, 2012 @ 12:23 AM
YoungRizal

Post: 3944

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

ahh thanks man ^^

anyone have a pair of the heavy canvas pants from the previous seasons?

edit: also could someone compare the thickness (pause) of this seasons coaches jacket to the leopard coaches from fw 10?


Canvas thicker than polyester an also stiffer. It is still a light jacket and cant wear them in winter Canadian months. I got the black one. Fits much better than the corduroy coachss

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top