[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

August 24, 2012 @ 17:49:22
They still had some Last Supper hoodies left when I left supny but that was at like 11:30ish. It was a wrap for the 3 6 tees. I got a red one but when I left all they had were royal and yellow and purple in XL. Nigga didn't even look at the hats so don't ask me about them.

Pindot retailing for 328 broke my damn heart though.

ig hooraydonuts

August 24, 2012 @ 17:53:59
I'd like to see a fit pic of that navy pin dot. Still deciding if I wanna dish out $328 for that joint. It is a very nice piece tho.

FS/FT: DS Nike SB x Supreme 10.5, CDG Vans size 10.5, First Diamond x Curren$y release Tees size L. Get at me!

August 24, 2012 @ 17:57:01
SupyNY almost out of three 6 shirts no shipment tomorrow

I'll probably be in there tomorrow afternoon so I'll post then of anyone needs stock info
August 24, 2012 @ 17:59:25
Does the hypnotized minds tee come in purple?
August 24, 2012 @ 17:59:41
What's the stock looking like at SupLa?
August 24, 2012 @ 17:59:47
The Field Pullovers look great on person! Might have to cop that instead of the pin dot although I can't decide between the green tree print or plain black. Whats the retail on them in GBP? 130? Cheers.
August 24, 2012 @ 18:00:48
Just got back from sup ny got a camp, a green Camo button up and the hooded denim shirt smokeyface
August 24, 2012 @ 18:01:27
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
he told me he would do picks for me at supreme la then told me he couldnt because his grandma fell & needed his help. i blocked him. im confused why he hit ME up, just to flake..

maybe his grandma did fall you insensitive prick


but he probably just needed an excuse and that was what came to mind

412

August 24, 2012 @ 18:03:04
The Field Pullovers look great on person! Might have to cop that instead of the pin dot although I can't decide between the green tree print or plain black. Whats the retail on them in GBP? 130? Cheers.

get the black, it's too clean.
August 24, 2012 @ 18:08:32
instagram find


412

August 24, 2012 @ 18:10:02
edit: nvm it's half zip up..
August 24, 2012 @ 18:10:33
I thought it was a pullover, not a zip up..

It's a pullover with a zipper halfway
August 24, 2012 @ 18:11:06
edit: you got it

412

August 24, 2012 @ 18:17:57
anyone know how the line is at supla?
August 24, 2012 @ 18:18:09
Originally posted by Inactive User
Field pullover is dope as fuck and definitely worth the cop.



muchas gracias for changing my mind on the pullover, childish gambino

will cop
August 24, 2012 @ 18:18:39
Pullover is nice but pullovers in general are retarded (IMO)
August 24, 2012 @ 18:18:59
@donadamsky good find, that shit is too clean! my favorite piece of the season, by far.

I'd like to see a fit pic of the L/S Newspaper Tee.
August 24, 2012 @ 18:19:11
Just got back from sup ny got a camp, a green Camo button up and the hooded denim shirt smokeyface

did you come with ur dad?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

August 24, 2012 @ 18:19:15
Just got back from sup ny got a camp, a green Camo button up and the hooded denim shirt smokeyface

Post pictures/fit pictures of the hooded denim please
August 24, 2012 @ 18:22:22
instagram find



s0 fr3sh and s0 cl34n cl34n
August 24, 2012 @ 18:22:47
Just got back from sup ny got a camp, a green Camo button up and the hooded denim shirt smokeyface

did you come with ur dad?


you talking about that nigga whose dad was wearing the burgundy optical tee?

ig hooraydonuts

August 24, 2012 @ 18:23:49
nah, it was some dude with his dad in front of me. they were chill af. his dad had sunglasses on

( ͡° ͜ʖ ͡°)

August 24, 2012 @ 18:35:37
Don't think they wil have em. And supreme is fucking with us with that thin ass 328 jacket


You sure? I thought it was the same thickness as the taped seam coaches from last year which i heard had excellent quality.
August 24, 2012 @ 18:37:13
i havent heard anything at all about the hooded varsities. anyone?
August 24, 2012 @ 18:39:23
Just got back from sup ny got a camp, a green Camo button up and the hooded denim shirt smokeyface

i was there from 9:30 till like 1. Got home at 2:30. I was like 20 people ahead of the guy with the red feathers. where were u on the line?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

August 24, 2012 @ 18:47:04

Supreme text on the right sleeve. Fit pic for anyone wondering about the coach jacket . Size Medium
August 24, 2012 @ 18:48:02
So who's going to finally give a firm price for the Varsity jacket?

its 398+tax
August 24, 2012 @ 18:51:37
someone fit pic those flight satins please and thankyou
August 24, 2012 @ 18:53:20
fuck, that's a grip. was gonna cop until I heard about the $400 price tag.
August 24, 2012 @ 18:53:24
They ain't got anything that stands out like crazy in this release like the leopard north face jacket!


yeah but collabs dont release with the previews. the champion stuff is an exception i guess


Same with the Indy x Sup from last season and this season.

I
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x