[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

July 22, 2012 @ 20:06:16 PM
Post: 3565
Join Date: Oct 2010
Location: sgv.la
I don't care what area people are from, that style just screams "herb". But to each his own.
July 22, 2012 @ 20:12:20 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
thats what im saying. he must not be from the bay or he doesnt go out if he never seen people dress like that.


Look at my location...

people dress like that, youre just doing it wrong

you said no one dresses like that in Norcal so make up your mind. And I didnt know there was a wrong way to dress.
I don't care what area people are from, that style just screams "herb". But to each his own.

why is it herb? cus you wanna follow the hypebeast bandwagon and wear supreme camps and pocket tee's with sperrys and no socks? like you said to each his own....

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 20:16:21 PM
Post: 2478
Join Date: May 2011
Location: Philly
pocket tees are dope tho

where the azn girls at

July 22, 2012 @ 20:21:13 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Originally posted by Inactive User
pocket tees are dope tho

I understand that lol.. but go look in the WDYWT section. Everyone dresses the same. Well somewhat but the same idea... I like to switch it up a little bit and where different things besides that "urban supreme" look...

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 20:26:07 PM

Inactive User

Originally posted by Inactive User
pocket tees are dope tho

I understand that lol.. but go look in the WDYWT section. Everyone dresses the same. Well somewhat but the same idea... I like to switch it up a little bit and where different things besides that "urban supreme" look...


Doesn't want to dress like everyone else..
Claims that tons of people dress the same as him..
K.
July 22, 2012 @ 20:27:33 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Originally posted by Inactive User
pocket tees are dope tho

I understand that lol.. but go look in the WDYWT section. Everyone dresses the same. Well somewhat but the same idea... I like to switch it up a little bit and where different things besides that "urban supreme" look...


Doesn't want to dress like everyone else..
Claims that tons of people dress the same as him..
K.

read what I posted it again. I switch it up and dont wear the same style all the time. it gets boring if you constantly wear the same thing...

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 20:27:51 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
They call it herb because no offense. A lot of people dress like that. My friend wore something like that Monday to the club. I don't like the style but to each his own.
I on the other hand wear a lot of different styles but I do love button ups and sperry's at times.
July 22, 2012 @ 20:30:28 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
exactly, I wore that to my friends 18th bday.. plus I unDS'd my Bred 11's that day too.
anyways BACK TO SUPREME TALK, there is word on SS that camo will be making a big return for F/W 2012 season. Im TOO excited

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 20:50:19 PM
Post: 262
Join Date: Apr 2012
Location: Sacramento, CA

kinda like how you posted pics of me? THATS significant.


hey. is this you? womens denim jacket and all pinoid jr?


tbh where we live -mobby and I-, shit like this is considered cool by many. Not that i wear it. But if we were to go to the mall, there'd be a lot of guys dressed like this.


Sadly true.
#Sacramento
July 22, 2012 @ 21:25:59 PM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
Finally copped a Kate tee for a stealsmokeyface

instagram: @fuckjohnn | سبحان

July 22, 2012 @ 21:35:04 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
Lmao holy shit, mobbylui just stop buying supreme if you're gonna dress like that.
July 22, 2012 @ 21:36:22 PM
Post: 303
Join Date: Apr 2012
Location: Virginia

kinda like how you posted pics of me? THATS significant.


hey. is this you? womens denim jacket and all pinoid jr?


tbh where we live -mobby and I-, shit like this is considered cool by many. Not that i wear it. But if we were to go to the mall, there'd be a lot of guys dressed like this.


You can atleast put patches on it or acid wash it, make it your own, it looks like somehting you can find anywhere.
July 22, 2012 @ 21:42:25 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Lmao holy shit, mobbylui just stop buying supreme if you're gonna dress like that.

I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 21:49:12 PM
Post: 2564
Join Date: Apr 2010
Walk into Supreme thread ---------

July 22, 2012 @ 21:50:07 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
Finally copped a Kate tee for a stealsmokeyface

How much did you cop for?
July 22, 2012 @ 21:51:16 PM
Post: 154
Join Date: Jun 2012
Lmao holy shit, mobbylui just stop buying supreme if you're gonna dress like that.

I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao


Can't wait for my Tuesday when my Nike X supreme Kicks get it!!
July 22, 2012 @ 21:53:59 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
Lmao holy shit, mobbylui just stop buying supreme if you're gonna dress like that.

I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao

Rule #1 of supreme: no herbs

Looks like you're out of luck.
July 22, 2012 @ 21:57:16 PM
Post: 2564
Join Date: Apr 2010
If this faggot wants to dress like a pinoy tumblr herb then let 'em. I am tired of seeing Chris Browns retarded Honduran brother when I scroll down tongueface
July 22, 2012 @ 22:00:45 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Shots fired..

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

July 22, 2012 @ 22:05:09 PM
Post: 549
Join Date: Mar 2012
Location: DM[V]703
SB's get here tomorrow , fugggg ya tongueface
July 22, 2012 @ 22:06:15 PM
Post: 3054
Join Date: Sep 2011
Location: Chi
We're one kitty appearance away from having the thread locked til the preview drops...

Fuck Tha Opps...No Love City

July 22, 2012 @ 22:09:32 PM
Post: 3054
Join Date: Sep 2011
Location: Chi
SB's get here tomorrow , fugggg ya tongueface


Downvoted b/c I'm still salty lol

Fuck Tha Opps...No Love City

July 22, 2012 @ 22:10:18 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL


This jacket Supreme? If so, what season/year is it from?

July 22, 2012 @ 22:27:25 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
What year did the Blimp Camp come out?


2008
Thanks some kid at my school said he has the blimp hat from 2010 and I knew it wasn't from '10.


i remember they restocked the blimp caps randomly in store though like a few seasons after they had dropped. IDR when it was but that could have caused some confusion.
July 22, 2012 @ 22:37:01 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Lmao holy shit, mobbylui just stop buying supreme if you're gonna dress like that.

I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao

Rule #1 of supreme: no herbs

Looks like you're out of luck.

only hoes call other girls hoes, just like herbs call other people herbs.

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 22:39:15 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao

Rule #1 of supreme: no herbs

Looks like you're out of luck.

only hoes call other girls hoes, just like herbs call other people herbs.


and like niggers call other niggers niggers and like spics call other spics spics and like crackers call crackers crackers and like waps call waps waps and like porch monkeys call porch monkeys porch monkeys

lmfao stupidest comeback ever tbh
July 22, 2012 @ 22:57:33 PM
Post: 77
Join Date: Jul 2012
Location: North
I didnt know supreme had a rule book on how you can or cant dress?

ps, any luck on finding those dunks you missed out on?? lmao

Rule #1 of supreme: no herbs

Looks like you're out of luck.

only hoes call other girls hoes, just like herbs call other people herbs.


a couple doors down from supreme LA, theres a store that you can wear as much as you can of it: Diamond supply co. mine as well spend your money there and be accepted by many other herbs of your kind blushing

Stay Gold.

July 22, 2012 @ 23:06:36 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Rule #1 of supreme: no herbs

Looks like you're out of luck.

only hoes call other girls hoes, just like herbs call other people herbs.


a couple doors down from supreme LA, theres a store that you can wear as much as you can of it: Diamond supply co. mine as well spend your money there and be accepted by many other herbs of your kind blushing

lmao you are one to speak

IG: @mobbyluii

July 22, 2012 @ 23:18:40 PM
Post: 262
Join Date: Apr 2012
Location: Sacramento, CA
stop the hate guys, let people wear whatever they want.
July 22, 2012 @ 23:22:42 PM
Post: 77
Join Date: Jul 2012
Location: North
only hoes call other girls hoes, just like herbs call other people herbs.


a couple doors down from supreme LA, theres a store that you can wear as much as you can of it: Diamond supply co. mine as well spend your money there and be accepted by many other herbs of your kind blushing

lmao you are one to speak


Shit dude you def caught me, I totally wear womens clothing for a good fit, like you do blushing
So here's a 3 step program to get out of being a herb (you):
1) go ahead and resell all of your clothing that is a men sizing, and take that money to the nearest metro sexual looking forever 21. And atleast try to call yourself a sneaker head, with your cute 1 pair of jordans
2) stock up on female denim items.
3) delete your hypebeast account
4) Never try to come up with you comebacks again blushing

Stay Gold.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x