[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Jul 19, 2012 @ 20:06
Got one now for 400dollars with shipping. RESELL TIME!

Gonna wait a month or two then it's time, patience, patience..
Jul 19, 2012 @ 20:06
Got one now for 400dollars with shipping. RESELL TIME!

Gonna wait a month or two then it's time, patience, patience..

you done fucked up.

IG: @luii.xx

Jul 19, 2012 @ 20:07
Got one now for 400dollars with shipping. RESELL TIME!

Gonna wait a month or two then it's time, patience, patience..

you done fucked up.
smokeyface

for those of you in LA area http://losangeles.craigslist.org/lac/clo/3149731189.html

not me but just lookin out
Jul 19, 2012 @ 20:07
Got one now for 400dollars with shipping. RESELL TIME!

Gonna wait a month or two then it's time, patience, patience..

you done fucked up.


Why? Go to ebay, There are shoes selling for 500-600.
Jul 19, 2012 @ 20:10
you done fucked up.


Why? Go to ebay, There are shoes selling for 500-600.

after fees, you will only get your $400 back lmao. Happy selling!

IG: @luii.xx

Jul 19, 2012 @ 20:10
Originally posted by Inactive User
hahahah as a joke and i said why do ppl take time out of there day to search for pictures of ppl and ten comment on them i didnt say why do ppl post pictures of themselves wearing thing...


You are seriously the fucking worst, you're part of the reason people hate all 2012 members. And you took that picture as a joke? Yeah right, you were so happy with how that picture turned out that you made it your avatar and made it your first WDYWT post at SWO. Literally kill yourself. I fucking hate you. You are the worst. And I can't wait for your shitty little snide comeback even though you know I just exposed the fuck out of you.

hahaha I AM THE WORST but ya from the jump i said it was a joke but fuck it have a nice day whoadie

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 20:11
Why? Go to ebay, There are shoes selling for 500-600.

after fees, you will only get your $400 back lmao. Happy selling!

ya thats why i dont sell shit on ebay anymore too many fees

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 20:12
look at this kewl guy



Fuck these bithces that got more than one pair! I'm trying to collect them not flip them!

Kobe Easter (9.5) & Foamposite White Out (10 &10.5) brand new/DS 4sale. http://hypebeast.com/forums/sneakers/198467

Jul 19, 2012 @ 20:12
you done fucked up.


Why? Go to ebay, There are shoes selling for 500-600.


You bought to make $100 (maybe $200 after a few weeks of waiting)? Just get a job bro. Wasn't worth it at the price IMO but I won't knock your hustle. Good luck though.
Jul 19, 2012 @ 20:14
i wouldnt of camped for these shoes just to resell if i camp for days its to keep

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 20:15
lol shit sold out so fast online niggas on NT thought it was a hoax and sup never intended on selling cuz tha HB/SS/SWO fam was on it. no games

life

Jul 19, 2012 @ 20:17
lol shit sold out so fast online niggas on NT thought it was a hoax and sup never intended on selling cuz tha HB/SS/SWO fam was on it. no games


LMAO, NT, ISS boys thought.... we be going hard. pause. I know people who copped yeezys who weren't able to get these online.... smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Jul 19, 2012 @ 20:17
Why? Go to ebay, There are shoes selling for 500-600.


You bought to make $100 (maybe $200 after a few weeks of waiting)? Just get a job bro. Wasn't worth it at the price IMO but I won't knock your hustle. Good luck though.
$100's still something. Shit, you can probably put up a listing on eBay or Craigslist right now, haha
Jul 19, 2012 @ 20:18
im willing to trade camp caps and put $$$ on top for the SUPREME SB!!! HMU!!!


lol

Kobe Easter (9.5) & Foamposite White Out (10 &10.5) brand new/DS 4sale. http://hypebeast.com/forums/sneakers/198467

Jul 19, 2012 @ 20:20
lol shit sold out so fast online niggas on NT thought it was a hoax and sup never intended on selling cuz tha HB/SS/SWO fam was on it. no games

i had 32 messages in my inbox in 10 minutes the other day on NT cus members were asking how to buy em.. I gave em plenty of clues and they still didnt cop lmao.

IG: @luii.xx

Jul 19, 2012 @ 20:21
Here is is the all mighty CroationStyle haha

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Jul 19, 2012 @ 20:21
Originally posted by Inactive User
lol shit sold out so fast online niggas on NT thought it was a hoax and sup never intended on selling cuz tha HB/SS/SWO fam was on it. no games


LMAO, NT, ISS boys thought.... we be going hard. pause. I know people who copped yeezys who weren't able to get these online.... smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

they wasnt supreme ready... mad NDC gave me error on dem yeezys that shit was a slap in da face

life

Jul 19, 2012 @ 20:23
if you sell for less than croation style, you're an idiot. He's some peoples first port of call
Jul 19, 2012 @ 20:26
Anybody have any idea what the stock is like at NYC?

WTB: Roshe Run black/stadium green 10.5

Jul 19, 2012 @ 20:27
Anyone Know How Many Were Released? 500?

www.gijboston.com

Jul 19, 2012 @ 20:29
Croatian style got every size damnnnn that hustle

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Jul 19, 2012 @ 20:30
Croatian style got every size damnnnn that hustle

he definatly has connections.

IG: @luii.xx

Jul 19, 2012 @ 20:35
Supreme X vans X CDG AUTHENTIC low top 8.5 n 9.5 for retail
PM me
Jul 19, 2012 @ 20:38
Supreme X vans X CDG AUTHENTIC low top 8.5 n 9.5 for retail
PM me
someone suspend this fool for like a year plz

life

Jul 19, 2012 @ 20:39
Waaaah! I need a size 11...struck out like a bitch lol...I'll probably never have a pair unless someone wants trades + cash, I'm not paying over $400 on some shoes.

Fuck Tha Opps...No Love City

Jul 19, 2012 @ 20:39
lol shit sold out so fast online niggas on NT thought it was a hoax and sup never intended on selling cuz tha HB/SS/SWO fam was on it. no games


lmfao.. this
Jul 19, 2012 @ 20:39
Everyone's ignoring the no selling rule today, where the mods?

state of mind purple

Jul 19, 2012 @ 20:41
Anyone Know How Many Were Released? 500?


There were more than 500. On instagram if you take a look at some peoples
Order numbers (i didnt cancel any) i saw one that was like 206xxx and one that was 207xxx meaning there were at least 1000 pairs unless some people logged on and decided to buy something random instead of the dunks.
Jul 19, 2012 @ 20:41
Anyone got any cdg stuff size M pm me.

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Jul 19, 2012 @ 20:41
Supreme X vans X CDG AUTHENTIC low top 8.5 n 9.5 for retail
PM me
someone suspend this fool for like a year plz


this dudes butt hurt. you didnt cop your SB im guessing
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0