Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
July 19, 2012 @ 03:32 PM
brookah

Post: 99

Join Date: Nov 2010

anyone actually cop from SupNY? any idea what their stock was like?

Sheeeet

July 19, 2012 @ 03:32 PM
Beach2theBay

Post: 3353

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

I got my confirmation email as soon as I hit click. I'm thinking about going down to SupLA and checking out the line.


frans posted a video of the line yesterday, shit was wrapping around the ally infront of The Hundreds and going into the alley...all hope is lost for attempting to cawp in store

Goddamn. Niggas is sleeping alleys to buy shoes. Fuck it. I'm going back to sleep
July 19, 2012 @ 03:32 PM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

SBs wont make a comeback. We off that

idk about that man. Sbs are taking a huge step with these. Its one of the biggest drops for sbs in a while. I wanna say since these came out

July 19, 2012 @ 03:33 PM
sjohnnnn

Post: 1355

Join Date: Mar 2012

Gonna use my pairs for trade bait for paisley or a Kate Tee (Obviously they would add $$ or some other goods)
Been feenin for a Kate since I missed out beginning of seasonsad


You going to tarde a pair of shoe for a tee??? lol

سبحان

July 19, 2012 @ 03:33 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

Still no light wash jeans? razz

Those were recalled due to low manufacturing quality.

Word? ..Source?

upthefunk

July 19, 2012 @ 03:34 PM
supremeb4nine4

Post: 647

Join Date: Apr 2012

Location: Alaphabet City, NYC

not selling 1 to wear 1 on ice

life

July 19, 2012 @ 03:35 PM
Mr_Chukes

Post: 2343

Join Date: Mar 2012

Location: California

honestly i just want my god damn vans that i got off the monday restock a week and a half ago

You have to call them. Mine never got picked up, I called and they sent me replacement pairs because them and ups fucked up.
July 19, 2012 @ 03:35 PM
PowerCum

Post: 1573

Join Date: Jun 2009

grabbed two pairs 9.5 and 9 cool
let me know if you fuckboys trynna pay rape coolcoolcool
July 19, 2012 @ 03:35 PM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

not selling 1 to wear 1 on ice


hell yea man. Thats a true sneakerhead
July 19, 2012 @ 03:36 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

not selling 1 to wear 1 on ice

good shit same thing im doin

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

July 19, 2012 @ 03:36 PM
kevlar

Post: 606

Join Date: Jul 2012

Definitely no restock on these. I got cart jacked on my size 11s. Then again on 10.5s. Goin back to coppin Js.

damn. the preme x sb game got niggas rethinking life decisions. damn b
Haha, funniest shit I've seen in this thread
July 19, 2012 @ 03:36 PM
abcking

Post: 478

Join Date: Nov 2011

Location: HOOD SWAMP

FUCK MOBBYLUI or whatever that clown's name is...

dude turned informant as far as I'm concerned.

+ www.tallcans.org +

July 19, 2012 @ 03:37 PM
snar

Post: 224

Join Date: Mar 2012

Location: Vancouver, CA

not selling 1 to wear 1 on ice

any extra laces?
July 19, 2012 @ 03:38 PM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

Gonna use my pairs for trade bait for paisley or a Kate Tee (Obviously they would add $$ or some other goods)
Been feenin for a Kate since I missed out beginning of seasonsad


You going to tarde a pair of shoe for a tee??? lol

I said plus cash and/or another item, can't read?

instagram: @fuckjohnn | سبحان

July 19, 2012 @ 03:39 PM
Metatron

Post: 394

Join Date: Aug 2008

Location: Washington, D.C.

dunno if its the pictures but they dont look as hot in person...HMMMMM

Instagram: @realronjunior

July 19, 2012 @ 03:39 PM
至高

Post: 1441

Join Date: May 2012

Location: purgatory

i got paranoid at 10:59 cause i was on the shoes page and the shit said 10:18 everytime i refreshed it, reloaded back to home page and then back to shoes and bam it was right there, shit was lagging like 5 secs before 11, got me scared and everything. off to make lunch

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 19, 2012 @ 03:40 PM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

Gonna use my pairs for trade bait for paisley or a Kate Tee (Obviously they would add $$ or some other goods)
Been feenin for a Kate since I missed out beginning of seasonsad


You going to tarde a pair of shoe for a tee??? lol

I said plus cash and/or another item, can't read?

ill trade you my cdg hoodie and kate moss for it
July 19, 2012 @ 03:41 PM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

not selling 1 to wear 1 on ice


hell yea man. Thats a true sneakerhead


haha, queer.


^smh. someones sour they didnt get a pair
July 19, 2012 @ 03:41 PM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

Gonna use my pairs for trade bait for paisley or a Kate Tee (Obviously they would add $$ or some other goods)
Been feenin for a Kate since I missed out beginning of seasonsad


You going to tarde a pair of shoe for a tee??? lol

I said plus cash and/or another item, can't read?

ill trade you my cdg hoodie and kate moss for it

You already have 2 pairs though? lmao wtfsuprised

instagram: @fuckjohnn | سبحان

July 19, 2012 @ 03:41 PM
kaddy54

Post: 57

Join Date: Dec 2011

Location: Canada

STFU
July 19, 2012 @ 03:42 PM
kevlar

Post: 606

Join Date: Jul 2012

not selling 1 to wear 1 on ice
Wanted to do a one-to-rock-one-to-stock, too, but I didn't grab my second pair in time. How'd you get yours? You camped out? haha
July 19, 2012 @ 03:42 PM
takman

Post: 135

Join Date: Apr 2012

YYYYYYYYYESSSSIRRR! I SCORED 3 PAIR THIS MORNING

I'm on that nike high. Shit is cake if you got scripts setup. Had everything loaded and bam 5 seconds, in n out - we done. I feel for all you guys left in the cold. I really do
July 19, 2012 @ 03:42 PM
The Ders

Post: 1394

Join Date: Apr 2012

YYYYYYYYYESSSSIRRR! I SCORED 3 PAIR THIS MORNING

I'm on that nike high. Shit is cake if you got scripts setup. Had everything loaded and bam 5 seconds, in n out - we done. I feel for all you guys left in the cold. I really do


Hook me up with that script brothaman, what sizes you get?
July 19, 2012 @ 03:43 PM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

YYYYYYYYYESSSSIRRR! I SCORED 3 PAIR THIS MORNING

I'm on that nike high. Shit is cake if you got scripts setup. Had everything loaded and bam 5 seconds, in n out - we done. I feel for all you guys left in the cold. I really do


Hook me up with that script brothaman, what sizes you get?


lol everythings easy if you kno what your doing

July 19, 2012 @ 03:45 PM
The Ders

Post: 1394

Join Date: Apr 2012

YYYYYYYYYESSSSIRRR! I SCORED 3 PAIR THIS MORNING

I'm on that nike high. Shit is cake if you got scripts setup. Had everything loaded and bam 5 seconds, in n out - we done. I feel for all you guys left in the cold. I really do


Hook me up with that script brothaman, what sizes you get?


lol everythings easy if you kno what your doing


too bad I skipped out on my java class lol. jebus wasn't on my side I gues
July 19, 2012 @ 03:48 PM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

YYYYYYYYYESSSSIRRR! I SCORED 3 PAIR THIS MORNING

I'm on that nike high. Shit is cake if you got scripts setup. Had everything loaded and bam 5 seconds, in n out - we done. I feel for all you guys left in the cold. I really do


script hook up?
July 19, 2012 @ 03:49 PM
VOMITSPIT

Post: 2724

Join Date: Apr 2010

Straight trade for brand new CDG hoodie fair or should I ask for some cash?

Sell the shoes ---> buy whatever the fuck you want.

Sell Thread 1: http://hypebeast.com/forums/apparel/175504 Sell Thread 2: http://hypebeast.com/forums/apparel/161251

July 19, 2012 @ 03:50 PM
c0w7ree

Post: 130

Join Date: Nov 2011

Location: California

^^ might just do that.. thanks for your input smile
July 19, 2012 @ 03:50 PM
mindyoursoul

Post: 81

Join Date: Jul 2012

DM me if you have a pair to sell! US 8 or 9!!
July 19, 2012 @ 03:51 PM
davizzy

Post: 11

Join Date: May 2012

I'm ready for f/w12 now cool

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top