Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
July 19, 2012 @ 02:07 PM
supremeb4nine4

Post: 647

Join Date: Apr 2012

Location: Alaphabet City, NYC

i mean guessing US retail. london is irrelevant when it comes to retail price checks
edit: last week london page said no more drops this season so im starting to belive its true what people are saying there is no official supreme social page

NY said the same thing to someone else when I was there...they were lying to keep the element of surprise
and retail is gonna be $200 that's pretty much confirmed

200? u mean 148

life

July 19, 2012 @ 02:09 PM
Mr_Chukes

Post: 2373

Join Date: Mar 2012

Location: California

@chuck e wtf are you talking about. London's price is always higher than the US price. It is made in the US and imported to London. NT and SS confirmed 148. We have to wait and see though.
July 19, 2012 @ 02:12 PM
sophisticated

Post: 19

Join Date: Jul 2012

Location: Washington, D.C.

so is it 11AM, 11:30AM, or 12PM EST?


noon, but legit sources are saying 11:30
July 19, 2012 @ 02:12 PM
Chuck E

Post: 225

Join Date: Apr 2012

Location: Where Ever The Navy...

i mean guessing US retail. london is irrelevant when it comes to retail price checks
edit: last week london page said no more drops this season so im starting to belive its true what people are saying there is no official supreme social page

NY said the same thing to someone else when I was there...they were lying to keep the element of surprise
and retail is gonna be $200 that's pretty much confirmed

200? u mean 148
@chuck e wtf are you talking about. London's price is always higher than the US price. It is made in the US and imported to London. NT and SS confirmed 148. We have to wait and see though.


yo...im not like the rest of these dudes on here that sit here on this thread and argue all day...so this is the last thing im going to say on this topic...
1 hour left. we'll find out.

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

July 19, 2012 @ 02:14 PM
reeser

Post: 1080

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

I might pass if it's $200 :/
Don't know if I want to spend that much on some shoes, but we'll see what happens.
July 19, 2012 @ 02:17 PM
qrct1

Post: 1034

Join Date: May 2012

so is it 11AM, 11:30AM, or 12PM EST?

LOL I HATE YOU GUYS </3

aeterna13.com

July 19, 2012 @ 02:19 PM
Mr_Chukes

Post: 2373

Join Date: Mar 2012

Location: California

We hate you to pizza face lol
July 19, 2012 @ 02:21 PM
e_money

Post: 780

Join Date: Nov 2008

yo the pricks at the warehouse wont cancel my order. fml

What are you trying to cancel?


couple of those DJ tees.
once ups label stuck on it its done. they processed to damn quick haha
ima flip under retail and cut my losses i guess



reject the ups package tell your bank you never ordered that and they should refund you your money.
July 19, 2012 @ 02:25 PM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

LOL def copped something on accident while fucking with my programs this morning. Called up the WH and they canceled your boys order with the quicknesscoolcoolcoolcoolcoolcool
July 19, 2012 @ 02:26 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012



reject the ups package tell your bank you never ordered that and they should refund you your money.


this.. the ultimate "fuck your rules" return policy
July 19, 2012 @ 02:26 PM
GijBoston

Post: 31

Join Date: Dec 2011

Location: BOSTON

well i herd its a 10:30 release

www.gijboston.com

July 19, 2012 @ 02:27 PM
guyitsmathew

Post: 1101

Join Date: May 2012

Location: Miami

Nah SS is saying noon est. Good luck fellas

http://www.guyitsmathew.net/

July 19, 2012 @ 02:28 PM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

you faggots aren't fooling anyone with these times jokes.....confused
July 19, 2012 @ 02:28 PM
theschneiddog

Post: 121

Join Date: Mar 2012

Location: Los Angeles

Yo so i'm torn in between 10 and 10.5. any word on how dunks fit on you guys? my MCs are 10s and so are my clarks. but since im gonna get molested by resale if i get the wrong size idk if i should size up or not.

i have no idea what i am talking about

July 19, 2012 @ 02:31 PM
sweez

Post: 318

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

molested by resale


haha
July 19, 2012 @ 02:31 PM
sjohnnnn

Post: 1358

Join Date: Mar 2012

you faggots aren't fooling anyone with these times jokes.....confused

سبحان

July 19, 2012 @ 02:31 PM
RAREakuma

Post: 424

Join Date: Jun 2012

DAWG I HEARD THESE SBS WON'T DROP UNTIL 3:55 PM I'M PISSED WTF

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

July 19, 2012 @ 02:32 PM
jz321123

Post: 85

Join Date: May 2011

Yo so i'm torn in between 10 and 10.5. any word on how dunks fit on you guys? my MCs are 10s and so are my clarks. but since im gonna get molested by resale if i get the wrong size idk if i should size up or not.

go with a 10.5 they tend to run small
July 19, 2012 @ 02:32 PM
mrteebonilla

Post: 5701

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

@theschneiddog you could prolly size swap

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

July 19, 2012 @ 02:32 PM
Mr_Chukes

Post: 2373

Join Date: Mar 2012

Location: California

LOL def copped something on accident while fucking with my programs this morning. Called up the WH and they canceled your boys order with the quicknesscoolcoolcoolcoolcoolcool

With a quickness lmao. My set up is clean.
July 19, 2012 @ 02:33 PM
DennisTheMenace

Post: 906

Join Date: Jan 2008

Location: S. California

Yo so i'm torn in between 10 and 10.5. any word on how dunks fit on you guys? my MCs are 10s and so are my clarks. but since im gonna get molested by resale if i get the wrong size idk if i should size up or not.


Get a 10.5, I'm in the same situation as you. 10 fits me like a glove but 10.5 allows me to have comfortable room, especially if I wear thick socks or something.
July 19, 2012 @ 02:34 PM
theschneiddog

Post: 121

Join Date: Mar 2012

Location: Los Angeles

Yo so i'm torn in between 10 and 10.5. any word on how dunks fit on you guys? my MCs are 10s and so are my clarks. but since im gonna get molested by resale if i get the wrong size idk if i should size up or not.

go with a 10.5 they tend to run small


@theschneiddog you could prolly size swap


thanks. just a shame that chicago is a sweaty 97 degree swamp these days. prolly wont get a chance to wear these out for a while.

i have no idea what i am talking about

July 19, 2012 @ 02:34 PM
BIRTH

Post: 913

Join Date: Mar 2010

Location: Hell

Nah SS is saying noon est. Good luck fellas

.

July 19, 2012 @ 02:38 PM
theschneiddog

Post: 121

Join Date: Mar 2012

Location: Los Angeles

in other news, the keychain i accidentally ordered yesterday is halfway here so if im for some reason unable to get dunks at least i got that.

i have no idea what i am talking about

July 19, 2012 @ 02:38 PM
jz321123

Post: 85

Join Date: May 2011

Yo so i'm torn in between 10 and 10.5. any word on how dunks fit on you guys? my MCs are 10s and so are my clarks. but since im gonna get molested by resale if i get the wrong size idk if i should size up or not.

go with a 10.5 they tend to run small


@theschneiddog you could prolly size swap


thanks. just a shame that chicago is a sweaty 97 degree swamp these days. prolly wont get a chance to wear these out for a while.

aha fsho.
July 19, 2012 @ 02:40 PM
至高

Post: 1462

Join Date: May 2012

Location: purgatory

if you guys are right about the $148 retail,

NYC people gotta pay $171.14

( ͡° ͜ʖ ͡°)

July 19, 2012 @ 02:40 PM
supkraise

Post: 142

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

confirmed 148 retail.
July 19, 2012 @ 02:40 PM
guyitsmathew

Post: 1101

Join Date: May 2012

Location: Miami



via 12ozprophet instagram

http://www.guyitsmathew.net/

July 19, 2012 @ 02:41 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

in hand before 11am?
July 19, 2012 @ 02:41 PM
sweez

Post: 318

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

WTF......this older lady came to sit down next to me in this tiny ass library and when she started using her internet, mine became slow as FUCK

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top