[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

July 09, 2012 @ 17:21:39


i never saw this thing get any loving, i grabbed the green one and it remains my favorite this here past season.

I met a bitch with the green one on at paid dues 2012.
July 09, 2012 @ 17:24:38
What was your favorite item this season?
July 09, 2012 @ 17:29:19
I'm actually infatuated that you went out of your way to create a dummy account, just to "spy" on us. So I have nothing but kind words for you. Thank you.

Remember the kind of "man" you are hiding behind your username though, not revealing who you are out of fear of being IP banned.

Remember something WE built was on the front of the headlines today. Thank you - sincerely to those who have helped make it possible.

med. dp tnf/400+fees. hmu

July 09, 2012 @ 17:31:34
I'm a 2012 member and an OF fan... still not fucking insane.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

July 09, 2012 @ 17:32:03
Originally posted by Inactive User
thats why we had 150 requests after we woke up, and we're still flooding in them. Wouldn't be surprised if we hit 1k
Dont be salty you didn't get in b


.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 09, 2012 @ 17:36:22
beautifully written

med. dp tnf/400+fees. hmu

July 09, 2012 @ 17:37:28
Originally posted by Inactive User
Remember something WE built was on the front of the headlines today. Thank you - sincerely to those who have helped make it possible.


"Front of the headlines." You sound like you're talking about fucking CNN News. You were on a couple (or a few) sneaker forums. How much money did you bank off that? Nada.
July 09, 2012 @ 17:42:56
Were all on the same team here.

I see it like this...

HB, SWO, SS Users - most people here
vs.
12 year old Tumblr Hypebeasts


more like pre-2011 HB and SS
vs.
2012 members and OF fans

can someone enlighten me as to why hb joindate plays such a big part in knowledge of certain brands?
cuz i agree with
HB, SWO, SS Users - most people here
vs.
12 year old Tumblr Hypebeasts
at least we help each know real from fake. good quality control vs poor. and im sure all of us HB, SWO, SS Users get asked sometimes "whats that (random supreme item) your wearing?" it but we can answer in a legit way instead of "its a swag hat!" word, where u copped? it looks off. "i got it on ioffer but its real, seller told me so" i hear that shit so fucking often out here it drives me crazy so i respect hb, ss, and swo for the fact most of yall niggas aint that breed of fkshionsta's

life

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 09, 2012 @ 17:45:07
well this thread needs a clean up. again. for the second day in a row.
July 09, 2012 @ 17:45:18
Yes, bank. That is exactly what i am expecting out of all of this, figures of income. Yes.

& I would not want to be on CNN news, reeks of corruption. Maybe not that Anderson Cooper.

med. dp tnf/400+fees. hmu

July 09, 2012 @ 17:45:19
Fucked up how they did't get any credit but obviously got them some exposure.
That's a good start.


They don't deserve any credit because it wasn't there picture. inb4 some bitch says "It was BK's!" No, it wasn't. Did you TAKE the picture? No. It's not yours. You found it and were the first to put a (shitty) watermark on it.
July 09, 2012 @ 17:48:21
Why do shots keep on getting fired ?)

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

July 09, 2012 @ 17:49:01
Fucked up how they did't get any credit but obviously got them some exposure.
That's a good start.


They don't deserve any credit because it wasn't there picture. inb4 some bitch says "It was BK's!" No, it wasn't. Did you TAKE the picture? No. It's not yours. You found it and were the first to put a (shitty) watermark on it.

well idk who took the picture but the first person that had it should've and since kitty or rico were, i assume it's theirs.
but w.e don't add me to this gay shit.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

July 09, 2012 @ 17:55:16
shut this thread down already and make a new one that only opens on thursdays or somethin..

this shit is cray.

besides SB's, what is there anything else dope comin out this season that I've forgotten about...

I think I'm done and it feels great!

+ www.tallcans.org +

July 09, 2012 @ 17:59:17
shut this thread down already and make a new one that only opens on thursdays or somethin..

this shit is cray.

besides SB's, what is there anything else dope comin out this season that I've forgotten about...

I think I'm done and it feels great!

probly just restocks, secret drops (if any), and SB's.

IG: @mobbyluii

July 09, 2012 @ 17:59:25
ztown52@gmail.com

med. dp tnf/400+fees. hmu

July 09, 2012 @ 17:59:38
Were all on the same team here.

I see it like this...

HB, SWO, SS Users - most people here
vs.
12 year old Tumblr Hypebeasts


more like pre-2011 HB and SS
vs.
2012 members and OF fans


Your ability to group up people and label them as column a or column b astounds me, you must be an amazing racist or densely daft.
July 09, 2012 @ 18:02:07
What was your favorite item this season?

The ottoman harrington for me. sleeper, hung around for a bit, but i really like it.


instagram: @rty

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 09, 2012 @ 18:05:12
jaded
I'll give this another try and I'm ready to make it rain with suspensions

replies that have nothing to do with supreme, or posts that are insults aimed at other members are getting suspended


Anyone who chooses to continue derailing this thread with posts that have nothing to do with questions/answers about Supreme or information regarding drops/info that will help answer questions/etc. is getting suspended.

I don't know why you guys are so intent on ruining this thread, it's a fashion brand, either participate in discussion regarding the brand or stay out of the thread. All this bickering is pathetic.

i'm the best mayne, i deed it

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 09, 2012 @ 18:20:59
CDG Vans Restock. GO GO GO

IG: @mobbyluii

July 09, 2012 @ 18:23:31
CDG Vans Restock. GO GO GO


This is the quality info needed in this thread, good job. But god damn a full restock haha
July 09, 2012 @ 18:34:29
CDG Vans Restock. GO GO GO


Good looks, Mobby

|| instagram: lups1 ||

July 09, 2012 @ 18:36:52
All this bickering is pathetic.

Fuck Tha Opps...No Love City

July 09, 2012 @ 18:40:30
CDG Vans Restock. GO GO GO


This is the quality info needed in this thread, good job. But god damn a full restock haha
CDG Vans Restock. GO GO GO


Good looks, Mobby

blushing

IG: @mobbyluii

July 09, 2012 @ 18:44:15
Another restock?! Feel bad for the ppl that payed $220+ for them lol

.

July 09, 2012 @ 18:46:38
Originally posted by Inactive User
Another restock?! Feel bad for the ppl that payed $220+ for them lol

some guy in japan offered me 245 for mines lol.. I shoulda done it and bought these off restock.

IG: @mobbyluii

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x