[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

July 03, 2012 @ 23:49:37
I've asked multiple times and I will ask again...

WILL SUP EVER DROP THE RED/ELEPHANT WHITE NIKE SB'S?!
I've asked multiple times and I will ask again...

WILL SUP EVER DROP THE RED/ELEPHANT WHITE NIKE SB'S?!


maybe.

if kate moss restocks, imma pass on the 120 BIN on ebay.
July 03, 2012 @ 23:50:27
I've asked multiple times and I will ask again...

WILL SUP EVER DROP THE RED/ELEPHANT WHITE NIKE SB'S?!
I've asked multiple times and I will ask again...

WILL SUP EVER DROP THE RED/ELEPHANT WHITE NIKE SB'S?!


maybe.

if kate moss restocks, imma pass on the 120 BIN on ebay.

damn thats a lot im selling one for 85 in the marketplace
July 04, 2012 @ 00:11:31
somebody ban Too$tupid before someone bullies the 14 year-old into killing himself, cuz thats what this is gonna come down to if he keeps posting mindless trash
lol i'm 16 and why are you bringing me into this? I haven't posted in this thread for an hour and all I said was same. Another kid tryin the be a forum hero.

Really? I remember you/your split personality dmndlifers saying you were 14 earlier in the thread.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

July 04, 2012 @ 00:18:33

Inactive User

somebody ban Too$tupid before someone bullies the 14 year-old into killing himself, cuz thats what this is gonna come down to if he keeps posting mindless trash
lol i'm 16 and why are you bringing me into this? I haven't posted in this thread for an hour and all I said was same. Another kid tryin the be a forum hero.

Really? I remember you/your split personality dmndlifers saying you were 14 earlier in the thread.
I have a brother using this account aswell. Damn. I said that already.
July 04, 2012 @ 00:22:19
lol i'm 16 and why are you bringing me into this? I haven't posted in this thread for an hour and all I said was same. Another kid tryin the be a forum hero.

Really? I remember you/your split personality dmndlifers saying you were 14 earlier in the thread.
I have a brother using this account aswell. Damn. I said that already.

wtf is this pointless nonsense
July 04, 2012 @ 00:26:51
Really? I remember you/your split personality dmndlifers saying you were 14 earlier in the thread.
I have a brother using this account aswell. Damn. I said that already.

wtf is this pointless nonsense

Excuses, excuses. Smh

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

July 04, 2012 @ 00:30:59
So the drop is Thursday as usual? Not tomorrow for the holiday? Can anyone confirm this
July 04, 2012 @ 00:33:57
if he's 14 or 16 or whatever... i feel old
July 04, 2012 @ 00:50:56
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

July 04, 2012 @ 01:13:04
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD


Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.

I got bored and changed my name. USED TO BE willnellis.

July 04, 2012 @ 01:13:58
So the drop is Thursday as usual? Not tomorrow for the holiday? Can anyone confirm this

Yes. People are just dumb and thought tomorrow was Thursday.
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD

Most likely.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

July 04, 2012 @ 01:14:51
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD


Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.


...

Whoa
July 04, 2012 @ 01:15:47
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD


Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.


...

Whoa


Japanese and French **

I got bored and changed my name. USED TO BE willnellis.

July 04, 2012 @ 01:18:46
Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.


...

Whoa


Japanese and French **

weren't the cdg collab t-shirts with supreme at like 44 USD?
EDIT: i know for sure the hoodie was 188 w/o shipping

WTB: Supreme Vagina Tee White XL

July 04, 2012 @ 01:18:52
The herb bros.
July 04, 2012 @ 01:20:17
the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD


Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.


Its a japanese brand with a french name b.
July 04, 2012 @ 01:21:16
Started in Tokyo. Not Paris. It's a Japanese brand.
July 04, 2012 @ 01:21:42
Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.

...

Whoa


Japanese and French **

weren't the cdg collab t-shirts with supreme at like 44 USD?
EDIT: i know for sure the hoodie was 188 w/o shipping


i think they were higher... i dont remember.

the checkered vans up right now are priced at 82 USD.

question: will the cdg vans be over 100 USD


Probably. Its a french brand... Comme Des Garcons... THEY SELL T SHIRTS FOR $116 RETAIL.
So for all we know, they will be pricey.

No, Too$hort is 16... IM 14.


Its a japanese brand with a french name b.


Today I learned.

I got bored and changed my name. USED TO BE willnellis.

July 04, 2012 @ 01:29:01
The cdg tee shirts were like 64 or 74.
July 04, 2012 @ 01:31:01
cdg shirt were 54, campbells vans were copyright hence the high ass price. how about everyone shuts the fuck up about speculation and be patient. i swear half of you niggas are 12 year old girls.

Be about it

July 04, 2012 @ 01:40:36
cdg shirt were 54, campbells vans were copyright hence the high ass price. how about everyone shuts the fuck up about speculation and be patient. i swear half of you niggas are 12 year old girls.


64 with shipping. And lol you mad.
July 04, 2012 @ 01:43:41
CDG's don't even look good haha.
July 04, 2012 @ 02:11:27
USA snap and I'm checked out.
This thread is so hard to even look at with all the useless nonsense posted in here. Lemme know if some good info is posted...
July 04, 2012 @ 02:21:06
lol i'm 16 and why are you bringing me into this? I haven't posted in this thread for an hour and all I said was same. Another kid tryin the be a forum hero.

Really? I remember you/your split personality dmndlifers saying you were 14 earlier in the thread.
I have a brother using this account aswell. Damn. I said that already.

NO CAM'RON GIF?

MATERIALISM YESSSSSSSSS

July 04, 2012 @ 02:21:45
this guy was wearing tan giraffe half cab samples to my job. He said their never releasing. Im crossing my fingers. They looked soooooo much better in person.


Dang, wanted either the giraffe half cabs or paisley authentics

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

July 04, 2012 @ 02:37:16
Fuck the cdg vans head over tilly's size up on these women's lo pro's



$30 and I'll hook one of you lucky pussies up with a 20% off code I stole from my neighbors catalog hanging out that mailbox


Lol who the fuck would pay 30$ for a 20% off code?
July 04, 2012 @ 02:40:22
cant wait to see those other sb cw's. navy sounds pifffff
Honestly there nice in person but when i compared both i say the original lows are a lot nicer.


on some real b, stop fronting. Cause ain't no one seen them in person but the workers and staff and only another guy from here. You just got caughttttttt , and btw stop taking info from SWO and put it in here for some e-cred
July 04, 2012 @ 02:43:53
Lol who the fuck would pay 30$ for a 20% off code?


The shoes are thirty. Coup's on me smokeyface
July 04, 2012 @ 02:50:31
Originally posted by Inactive User
cant wait to see those other sb cw's. navy sounds pifffff
Honestly there nice in person but when i compared both i say the original lows are a lot nicer.


on some real b, stop fronting. Cause ain't no one seen them in person but the workers and staff and only another guy from here. You just got caughttttttt , and btw stop taking info from SWO and put it in here for some e-cred
July 04, 2012 @ 02:59:55
Originally posted by Inactive User
cant wait to see those other sb cw's. navy sounds pifffff
Honestly there nice in person but when i compared both i say the original lows are a lot nicer.


on some real b, stop fronting. Cause ain't no one seen them in person but the workers and staff and only another guy from here. You just got caughttttttt , and btw stop taking info from SWO and put it in here for some e-cred


The irony.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x