Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 24, 2012 @ 03:56 PM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

passed on everything.

fuck the floral hype. 5 other clothing companies including old navy are using that same print. don't get the big deal. the camps look like garbage. navy polo is the only thing halfway nice looking -- and still looks like a "dad" shirt.


haha, i got these "floral" swim trunks from ON last summer. been on that floral shit lol


412

May 24, 2012 @ 03:58 PM

Inactive

yo whats the warehouse number im canceling my 4 polos i copped mom just found my bong


LOLOLOLOLOLOL

Feedback

May 24, 2012 @ 03:59 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

Fuck Yeaah. Cop that navy floral. Now I need to cop Arabic 5-Panel
Somebody post here when they get their confirmation email.


i got both order conformations right after my orders. hoping this shit gets shipped out today so i can have it tomorrow.
May 24, 2012 @ 03:59 PM
RenAi beast

Post: 549

Join Date: Sep 2007

Location: Houston/DGAFistan.

navy polo, white floral camp and supreme book. Happy days


http://www.amazon.com/Supreme-James-Jebbia/dp/0847833119/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1337871813&sr=8-3


hahahhahaaahahahahaha.

www.DOUBLEDONUTS.com www.DOUBLEDONUTS.tumblr.com

May 24, 2012 @ 04:01 PM
RenAi beast

Post: 549

Join Date: Sep 2007

Location: Houston/DGAFistan.

yo whats the warehouse number im canceling my 4 polos i copped mom just found my bong


LOLOLOLOLOLOL


Holy shit I just spat out my cereal LMAO

www.DOUBLEDONUTS.com www.DOUBLEDONUTS.tumblr.com

May 24, 2012 @ 04:01 PM
llepskrad

Post: 191

Join Date: Apr 2012

Location: Planet X

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?

Superiority's pure priority.

May 24, 2012 @ 04:03 PM
RyandaGod

Post: 2354

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Ban this dude
May 24, 2012 @ 04:05 PM
osalf

Post: 25

Join Date: Apr 2012

Location: Lansing

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Ban this dude
May 24, 2012 @ 04:05 PM
Quezz

Post: 588

Join Date: Jul 2009

Location: DMV

Copped both of the fake iphone mobile app. If anybody got cart snatched you a slow ass nigga.
May 24, 2012 @ 04:07 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009


This, The initial bids sound like theyll be high but wait for a minute and precious resell value goes to hell. And an extra $40 is like what a week or two's pay at a minimum wage job, supreme resell is not even hustle


Don't forget to mention all the flakers and fake bidders.

$40 is like a days earnings... not a week or two.


Woops, whatever in the grand scheme of things a part time job will get you loke $500- over $600 a month so $40 extra for the effort in buying a hat is nice but not exactly worth the time and effort
May 24, 2012 @ 04:07 PM
ibeatu

Post: 458

Join Date: Apr 2012

Location: CT

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Ban this dude


times 3

FS-sup tee's/tnf collab/caps,bags,shorts, camps, snaps, kicks HB Sale Thread http://hypebeast.com/forums/apparel/170571/

May 24, 2012 @ 04:07 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Those who copped from SupNY throw a fit pic of the navy polo up asap

Fuck Tha Opps...No Love City

May 24, 2012 @ 04:08 PM
thegnarstar

Post: 134

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Copped a Navy floral at eBay price... feelin the burn. Seeing how much they are going for though I might just re-sell and make around 20bucks hahaha

¶¶ FS/FT ¶¶ Supreme Canvas Camp Cap (Black) 9/10 ≈ UpperPlayground Camp Cap (Maroon/Red) 8/10

May 24, 2012 @ 04:08 PM
retronym

Post: 221

Join Date: Jan 2012

Location: MI, USA

I just got shipping confirmation for the sunglasses. If anyone is feeling iffy about a white floral camp hit me up, but please be reasonable.
May 24, 2012 @ 04:08 PM
Quezz

Post: 588

Join Date: Jul 2009

Location: DMV

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Watch it drop below $85 by time everyone get their shipments next week.
May 24, 2012 @ 04:08 PM
RyandaGod

Post: 2354

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

Those who copped from SupNY throw a fit pic of the navy polo up asap


I wanted to get the navy, but made it out with the white one. Shits went too fast.
May 24, 2012 @ 04:08 PM
adam5

Post: 778

Join Date: Apr 2012

Location: l.a

who took out the birdman gif though.. that gif was necessary..


ItsYaBoi
May 24, 2012 @ 04:09 PM
DarthVader

Post: 1560

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

Yo wtf. I ordere and it's 9am pst and still didn't get my confirmation email. Like no emails except the online shop update and I ordered on 11:01 am too. fml I hope I get it
May 24, 2012 @ 04:10 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

I always get my conf emails about 30 secs after I place the order. Always remember to write your order # down in case.

Fuck Tha Opps...No Love City

May 24, 2012 @ 04:11 PM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

I've had times where I never receive a confirmation e-mail. Wait a day and shoot them an e-mail and they'll get it to you.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

May 24, 2012 @ 04:12 PM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto

I keep totally forgetting about these drops. I need that navy polo in my life. M if they fit large and L if tts. Willing to pay a small premium but not rape.

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

May 24, 2012 @ 04:12 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

Yo wtf. I ordere and it's 9am pst and still didn't get my confirmation email. Like no emails except the online shop update and I ordered on 11:01 am too. fml I hope I get it


Youll get it, be patient
May 24, 2012 @ 04:13 PM
DarthVader

Post: 1560

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

Yo wtf. I ordere and it's 9am pst and still didn't get my confirmation email. Like no emails except the online shop update and I ordered on 11:01 am too. fml I hope I get it


Youll get it, be patient

Oh shit thanks. Because its weird that I ordered it like 10 sec it came out and other people already got there confirm. email.
May 24, 2012 @ 04:13 PM
jacobsever

Post: 1744

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

I keep totally forgetting about these drops. I need that navy polo in my life. M if they fit large and L if tts. Willing to pay a small premium but not rape.


There is a large navy on ebay for $250.
But a medium in white for $159.

So there is hope the resell won't be too high.

May 24, 2012 @ 04:16 PM
adam5

Post: 778

Join Date: Apr 2012

Location: l.a

I keep totally forgetting about these drops. I need that navy polo in my life. M if they fit large and L if tts. Willing to pay a small premium but not rape.


There is a large navy on ebay for $250.
But a medium in white for $159.

So there is hope the resell won't be too high.


There will be a restock on polos, they've restocked every shirt so I wouldn't see why they wouldn't now
May 24, 2012 @ 04:17 PM
bobhall

Post: 671

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

didnt they already restock...reading thru the thread people were alerting others about it
May 24, 2012 @ 04:17 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

I keep totally forgetting about these drops. I need that navy polo in my life. M if they fit large and L if tts. Willing to pay a small premium but not rape.


There is a large navy on ebay for $250.
But a medium in white for $159.

So there is hope the resell won't be too high.


There will be a restock on polos, they've restocked every shirt so I wouldn't see why they wouldn't now


When this restock occurs someone shoot me a PM and I'll grant you many an eprop

Fuck Tha Opps...No Love City

May 24, 2012 @ 04:19 PM
adam5

Post: 778

Join Date: Apr 2012

Location: l.a

My google chrome autofill almost fucked me out of a navy floral, thank god it didn't. Need to change my web browser for future purchases and especially for the dunks. If your trying to get dunks and you had trouble this morning I suggest you change or fix your buying methods, or else you aint copping shit
May 24, 2012 @ 04:20 PM
llepskrad

Post: 191

Join Date: Apr 2012

Location: Planet X

Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Ban this dude


times 3


Pissed there only making 40 dollars this week.



Look'n like the floral camps resale's gonna be about $85 already gotten about 5 five offers, somebody hit it right on the head early don't feel like scrolling up and finding who ever that was for the quote, some goofs have hmu with $120-140... probably a better chance selling it for that much on ebay... keep em coming tho?


Watch it drop below $85 by time everyone get their shipments next week.

This, The initial bids sound like theyll be high but wait for a minute and precious resell value goes to hell. And an extra $40 is like what a week or two's pay at a minimum wage job, supreme resell is not even hustle


Don't forget to mention all the flakers and fake bidders.

$40 is like a days earnings... not a week or two.


Woops, whatever in the grand scheme of things a part time job will get you loke $500- over $600 a month so $40 extra for the effort in buying a hat is nice but not exactly worth the time and effort


This... anyone coping for resale is really struggling to get some pocket change. getta jobbbbbb

Superiority's pure priority.

May 24, 2012 @ 04:20 PM
supremesole

Post: 82

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

anyone stopping in the store today?

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top