[Supreme] – 2012 Discussion Thread Vol. Dictator Style

Jun 03, 2012 @ 06:07
Hate how my Floral and Donegal suede camps brim are tilted and bent to the right. Should i just straighten it with a book then bend it to my liking?


i know right? my green donegal from fw 11 is kinda crooked :/

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Jun 03, 2012 @ 06:11
girl is nasty...
Jun 03, 2012 @ 06:12


Pinoys are Filipinos.

The worst.


hahaha damn, yall niggas be just on some mad hatin tip huh? that your lifestyle?

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Jun 03, 2012 @ 06:13
Check out Verse-life.com help support and help Sam get known out here
Jun 03, 2012 @ 06:15
Stupid kids killed this thread again.
Racism isn't cool.
IDIOTS.

Have you seen him?

Jun 03, 2012 @ 06:16
shitipinos


hahaha damn, yall niggas be just on some mad hatin tip huh? that your lifestyle?

on that not gay filipino lifestyle

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Inactive User

Jun 03, 2012 @ 06:28
pinoys>this guy http://youtu.be/Dg-MMhaQtHA
Jun 03, 2012 @ 06:42
Stupid kids killed this thread again.
Racism isn't cool.
IDIOTS.


never seen this guy before but already got respect

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

Jun 03, 2012 @ 06:52
Someone of you are morons.. forreal.
Jun 03, 2012 @ 06:53
just delete this shit, its dead.

Be about it

Jun 03, 2012 @ 08:05
So guys how about those supreme decks anyone ever skated them?
Jun 03, 2012 @ 08:16
My floral. Glad it isn't as simple as some of the leaves-only hats.

Bamboo on the top.




¶¶ FS/FT ¶¶ Supreme Canvas Camp Cap (Black) 9/10 ≈ UpperPlayground Camp Cap (Maroon/Red) 8/10

Jun 03, 2012 @ 08:22


LOL

Jun 03, 2012 @ 08:43
My last order ( natural floral and black croc) comes in on monday. blushing cant wait....

On a different note why are people always fighting on this thread? Dont we all like pretty much the same stuff?

Diamond life

Jun 03, 2012 @ 09:20
shitipinos


hahaha damn, yall niggas be just on some mad hatin tip huh? that your lifestyle?

on that not gay filipino lifestyle


And this is why we can never keep a fucking supreme thread active.

Three solutions: 1) keep the racism out, 2) close the thread & reset AGAIN, or (my personal recommendation) 3) DROP THE MOTHERFUCKING BAN NUKE NOW.

Jun 03, 2012 @ 09:33
thread died


Thanks to some assholes.

Stupid kids killed this thread again.
Racism isn't cool.
IDIOTS.


Amen brotha.

Jun 03, 2012 @ 13:37
Three solutions: 1) keep the racism out, 2) close the thread & reset AGAIN, or (my personal recommendation) 3) DROP THE MOTHERFUCKING BAN NUKE NOW.


Every time there's been a new supreme thread the mods talk about how they are going to do something this time, ban, blah blah blah. It's all talk.

They should do what I suggested. Anything really off topic or racist = ban. First one is 24 hours, second is a week, third is perma.

Nothing's going to change unless the mods actually do something.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Jun 03, 2012 @ 13:53
DavonteTreyvonte needs to spit some hot fire about love for all races.

I prefer carcinogens to endorphins.

Jun 03, 2012 @ 14:08
DavonteTreyvonte needs to spit some hot fire about love for all races.
Davonte needs to start preaching again word
Jun 03, 2012 @ 14:31
thread died


Thanks to some assholes.

Stupid kids killed this thread again.
Racism isn't cool.
IDIOTS.


Amen brotha.


stop the fuckery

life

Jun 03, 2012 @ 15:08
Ive seen so many USA snaps on instagram from the Japan drop (Im assuming). It is such a tease. I can't wait to get one.
The navy one is smokeyface




Jun 03, 2012 @ 15:08
DavonteTreyvonte needs to spit some hot fire about love for all races.
Davonte needs to start preaching again word


hell yeah, he's been MIA. Dude needs to make a triumphant return

412

Jun 03, 2012 @ 15:13
everyone love everyone

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

Jun 03, 2012 @ 15:22
everyone love everyone


i got a ring up here, it say LOVE.
EVERYBODY LOVE EVERYBODY!!!

412

Jun 03, 2012 @ 15:25
everyone love everyone


i got a ring up here, it say LOVE.
EVERYBODY LOVE EVERYBODY!!!


yeah man this racist shit needs to stop. Fuckin pointless

Inactive User

Jun 03, 2012 @ 15:32
Hold up... Why are all the Japs wearing caps that say "USA"...?
Jun 03, 2012 @ 15:39
How much was the retail on the leopard towel? Seeing them go for £40 on ebay
Jun 03, 2012 @ 15:50
^^shut the fuck up.

Inactive User

Jun 03, 2012 @ 16:02
Hold up... Why are all the Japs wearing caps that say "USA"...?

Why the fuck not?

Inactive User

Jun 03, 2012 @ 16:05
Originally posted by Inactive User
Hold up... Why are all the Japs wearing caps that say "USA"...?

Why the fuck not?


It just seems weird considering that the whole reason hat is the Olympics and they'll be competing against us.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0