Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
June 1, 2012 @ 10:05 PM
lburna8484

Post: 13

Join Date: May 2012

pinoys are the enemy of supreme

*pinoys are the death of supreme
June 1, 2012 @ 10:17 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

pinoys are the enemy of supreme

*pinoys are the death of supreme


im filipino american and i cant stand fobs tryna act like their all tight and gangsta and shit too with this stuff :/

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

June 1, 2012 @ 10:20 PM
deejayteejay

Post: 74

Join Date: Dec 2011

Location: Ghetto Ass Fresno

pinoys are the enemy of supreme

*pinoys are the death of supreme

im filipino american and i cant stand fobs tryna act like their all tight and gangsta and shit too with this stuff :/

i jafeel you...
June 1, 2012 @ 10:33 PM
RiFF RaFF

Post: 1297

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

its like cultural to be a hypbeast and filipino lol. it'll be the death of supreme for about 2 years till the movement dies. i had the same problem with fixed gears

Be about it

June 1, 2012 @ 10:35 PM
odb.

Post: 2047

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto

pinoys are the enemy of supreme

*pinoys are the death of supreme


im filipino american and i cant stand fobs tryna act like their all tight and gangsta and shit too with this stuff :/

i jafeel you...

lol.
June 1, 2012 @ 10:42 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

its like cultural to be a hypbeast and filipino lol. it'll be the death of supreme for about 2 years till the movement dies. i had the same problem with fixed gears


its a good thing im hella white washed with my music, style, and armenian girlfriend B]

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

June 1, 2012 @ 11:23 PM
dellzz

Post: 699

Join Date: Dec 2011

Location: USA

what a traitor to your kind. What a typical frail pinoy trying hard to fit into the "white" society. Pathetic.
June 1, 2012 @ 11:25 PM
The Ders

Post: 1394

Join Date: Apr 2012

what a traitor to your kind. What a typical frail pinoy trying hard to fit into the "white" society. Pathetic.


I agree with this, don't give up your culture to fit in, be Filipino just not a hypebeast like 99.99% of them.
June 1, 2012 @ 11:30 PM
paulywalnuts

Post: 3064

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

ok you can stop posting your floral hats now

i master bait from time to time/// WTB: anti hero/sup jersey...medium... white>black>kelly

June 1, 2012 @ 11:35 PM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

ok you can stop posting your floral hats now




Edit: next on the list, dem snakeskin shorts.
June 1, 2012 @ 11:42 PM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

ok you can stop posting your floral hats now




Edit: next on the list, dem snakeskin shorts.


cant wait for those green ones, dope as fuck

edit: maroon croc script sold out outta nowhere, yall notice that one wasnt in the preview?

412

June 1, 2012 @ 11:52 PM
projunt

Post: 268

Join Date: Apr 2012

Location: Sacramento, CA

hey guys i was wondering do i have to skateboard to wear supreme
nigga get out. After seeing your shitty thread in Off Topic, just delete your account.


haha kids these days.
June 1, 2012 @ 11:56 PM
bikboi

Post: 67

Join Date: May 2012



yes.
June 2, 2012 @ 12:06 AM
lalala

Post: 398

Join Date: May 2012

anyone get their shit from thurs?

x

June 2, 2012 @ 12:08 AM
boogiesupreme

Post: 524

Join Date: Jan 2012

Location: Bay Area



yes.


wtf. this person should be laughing at herself, cuz you can't walk into any store and cop supreme. dumb zumiez kid right here.

My Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169064

June 2, 2012 @ 12:09 AM
nastynas17

Post: 235

Join Date: Apr 2012

Location: NoVA

Can someone please post up that info about how to safely shrink t-shirts without fucking up the print? I've searched but I can't find the exact method. I believe it was back when the giza tee hype was still high, maybe old thread or two threads back? I'm not really sure but I really need the info that was posted. Thanks to anyone who can hook it up.

state of mind purple

June 2, 2012 @ 12:12 AM
boogiesupreme

Post: 524

Join Date: Jan 2012

Location: Bay Area

Can someone please post up that info about how to safely shrink t-shirts without fucking up the print? I've searched but I can't find the exact method. I believe it was back when the giza tee hype was still high, maybe old thread or two threads back? I'm not really sure but I really need the info that was posted. Thanks to anyone who can hook it up.


you cant really do that without affecting the print. it's screen printed on. if you want to shrink it, you'd do warm water then dry it on medium. (low heat and cold water is the best for clothing though)

screen prints are always going to get fucked up over time, unless you dry clean stuff.

My Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169064

June 2, 2012 @ 12:13 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

what a traitor to your kind. What a typical frail pinoy trying hard to fit into the "white" society. Pathetic.


lol? you serious? i am not a traitor, like i said, i am filipino american and no where near the "pinoys" they speak of on here. and no, i dont care to fit into the "white" society.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

June 2, 2012 @ 12:13 AM
Gli x Azzurri

Post: 612

Join Date: May 2011



yes.
This legit pissed me off. I went HAM on her ugly ass.
June 2, 2012 @ 12:15 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

what a traitor to your kind. What a typical frail pinoy trying hard to fit into the "white" society. Pathetic.


I agree with this, don't give up your culture to fit in, be Filipino just not a hypebeast like 99.99% of them.


if it makes this niggah feel better, this guy made it clear. the .01 %

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

June 2, 2012 @ 12:16 AM
odb.

Post: 2047

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto



yes.


wtf. this person should be laughing at herself, cuz you can't walk into any store and cop supreme. dumb zumiez kid right here.

you can't?
June 2, 2012 @ 12:19 AM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

what a traitor to your kind. What a typical frail pinoy trying hard to fit into the "white" society. Pathetic.


LMAO
June 2, 2012 @ 12:28 AM
jacobsever

Post: 1742

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL



yes.
This legit pissed me off. I went HAM on her ugly ass.


I sent her a message on Tumblr. What a dumb idiot.

June 2, 2012 @ 12:28 AM
static208

Post: 22

Join Date: May 2012

I know this isn't news, but quality control of supreme is some bullshit now. I see that weird line where the suede is glued onto the cap on most of these floral camps. Didn't see that on any of the s/s 11 safaris or the donegals. Loose stitching on the brim too.

is that shit easily removable? i asked about it awhile back and nobody knew what i was talking about


still no idea what the fuck you are talking about


Here's a pic of my under brim on one of my natural florals. My navy floral didn't have it and i don't think my other natural did either.


Its not noticeable at all from the top though so its nbd. I might take a suede brush to it to see if it comes off.


looks like complete shit

my floral has the same shit
restock on olive Hawaiian shirt xl
June 2, 2012 @ 12:30 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619



yes.


wtf. this person should be laughing at herself, cuz you can't walk into any store and cop supreme. dumb zumiez kid right here.

you can't?


hahaha -____-

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

June 2, 2012 @ 12:31 AM
psca

Post: 29

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

I know you're all sick of seeing florals, but i got mine today and I think it has the least amount of flowers out of all the ones I've seen. Kinda bummed.
June 2, 2012 @ 12:42 AM
nastynas17

Post: 235

Join Date: Apr 2012

Location: NoVA

Can someone please post up that info about how to safely shrink t-shirts without fucking up the print? I've searched but I can't find the exact method. I believe it was back when the giza tee hype was still high, maybe old thread or two threads back? I'm not really sure but I really need the info that was posted. Thanks to anyone who can hook it up.


you cant really do that without affecting the print. it's screen printed on. if you want to shrink it, you'd do warm water then dry it on medium. (low heat and cold water is the best for clothing though)

screen prints are always going to get fucked up over time, unless you dry clean stuff.


I'm not sure if you thought I was talking about the giza tee, but that's not the case here. I guess you're right though, so the method probably kept the print in the best condition possible after shrinking, not prevented it completely. Anyway thanks man, appreciate the help!

state of mind purple

June 2, 2012 @ 12:44 AM

Inactive

I know you're all sick of seeing florals, but i got mine today and I think it has the least amount of flowers out of all the ones I've seen. Kinda bummed.

look for someone that likes less flowers to trade with. might be a little hard tho

.

June 2, 2012 @ 01:22 AM
Attractant

Post: 321

Join Date: May 2012

Location: 310

What would you count if you listed the rarest supreme camps?

Inb4 feather and duck camo

Iced out Arizona boyz

June 2, 2012 @ 01:25 AM
xdylanx

Post: 346

Join Date: Apr 2012

Location: Miami

What would you count if you listed the rarest supreme camps?

Inb4 feather and duck camo


Tarpon

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top