Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 26, 2012 @ 12:55 AM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Naw referring to the guy who said his Aviators will now be on back up.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

May 26, 2012 @ 12:59 AM
boogiesupreme

Post: 524

Join Date: Jan 2012

Location: Bay Area

Naw referring to the guy who said his Aviators will now be on back up.


ooo my bad yo. yeah. idk about aviators. tom ford aviators are nice tho

that top gun swag.

My Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169064

May 26, 2012 @ 12:59 AM
jlsupreme

Post: 77

Join Date: Feb 2010

Just got my floral. Dat flower placement.


The flower on the side is hot.


Damn, lucky cop. The placement of the flower is so good.
May 26, 2012 @ 01:11 AM
omfgruben

Post: 804

Join Date: May 2012

Location: Bay Area....

alton glasses are restocked, all colors available. cop em while you can.

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

May 26, 2012 @ 01:13 AM
Fonze

Post: 642

Join Date: Feb 2012

Location: Oakland, CA

Just got my floral. Dat flower placement.


Damn, that flower on the side is fire.
May 26, 2012 @ 01:20 AM
Famous-Amos

Post: 167

Join Date: Mar 2012

Location: New Brunswick. Canad...

scrolled through the ss marketplace on my brother's account... i've seen the light

theworldisyours94.tumblr.com

May 26, 2012 @ 01:22 AM
boogiesupreme

Post: 524

Join Date: Jan 2012

Location: Bay Area

scrolled through the ss marketplace on my brother's account... i've seen the light


lol. that SS religion right there.

My Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169064

May 26, 2012 @ 01:23 AM
omfgruben

Post: 804

Join Date: May 2012

Location: Bay Area....

wish i had an SS account. damn.

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

May 26, 2012 @ 01:25 AM
ezraa

Post: 103

Join Date: Jul 2010

Location: SoCal

anyone have an idea on how much the iverson jersey is gonna cost?
May 26, 2012 @ 01:32 AM
boogiesupreme

Post: 524

Join Date: Jan 2012

Location: Bay Area

anyone have an idea on how much the iverson jersey is gonna cost?


at least $100 imo. maybe around $128? but who knows. it's supreme, they jack all their prices up.

My Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169064

May 26, 2012 @ 01:43 AM
unknown123

Post: 857

Join Date: Feb 2012

no more restocks on polos, at least instore. straight from SupNy workers
May 26, 2012 @ 01:52 AM
Gli x Azzurri

Post: 613

Join Date: May 2011

Iverson jersey better drop next week. -__-
May 26, 2012 @ 02:01 AM
endagr8

Post: 71

Join Date: Apr 2012


Dope! I really like the softbills, despite the hate for them around here. It's an awesome fit and so damn comfortable straight out of the box since you don't have to break the bill in like on most camps. I wore one to a concert all day and by the end of the day I had forgotten that I was wearing a cap.

And on another note, got a lookbook with my second order this season. Was pretty stoked about that. And the Campbells Half Cabs look sooo much better in person.

Flakers gonna flake.

May 26, 2012 @ 02:01 AM
cormilk

Post: 434

Join Date: Apr 2012

Location: flockaville

anyone in new york wanna swap their white floral for my navy

PM me

Ig@rickrossowens

May 26, 2012 @ 02:05 AM
davontetreyvonte

Post: 160

Join Date: May 2012

Location: Where Dat Blunt Is.

gardener gang we in dis bitch!


Gardener Gang is a family my nigga. We watch out fo each other, n rock floral, n other martha stewart shit, ya dig. Gardener Gang or wear plaid my niggas. Haha jafeelin' dat.

RIP - Yung Clit, Lil Trapstein, Ashy Nigga, n Spliff Blunts AKA Yung Glock Feenin', Yung Doogie Howser Ya'll missed my niggas.

May 26, 2012 @ 02:13 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

gardener gang we in dis bitch!


Gardener Gang is a family my nigga. We watch out fo each other, n rock floral, n other martha stewart shit, ya dig. Gardener Gang or wear plaid my niggas. Haha jafeelin' dat.


swag.
May 26, 2012 @ 02:40 AM
christopher.

Post: 1464

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

no more restocks on polos, at least instore. straight from SupNy workers
don't you live in LA? Why'd you call up NY for that?
May 26, 2012 @ 02:53 AM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

no more restocks on polos, at least instore. straight from SupNy workers


Figures, its been out since the baseball jersey drop i think
May 26, 2012 @ 03:14 AM
pigionz

Post: 288

Join Date: May 2012

Location: da trap

Still have yet to see a pic of the khaki striped camp. Damn, just thinking about makes me want to see it more.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

May 26, 2012 @ 03:22 AM
projunt

Post: 268

Join Date: Apr 2012

Location: Sacramento, CA


Dope! I really like the softbills, despite the hate for them around here. It's an awesome fit and so damn comfortable straight out of the box since you don't have to break the bill in like on most camps. I wore one to a concert all day and by the end of the day I had forgotten that I was wearing a cap.

And on another note, got a lookbook with my second order this season. Was pretty stoked about that. And the Campbells Half Cabs look sooo much better in person.


totally agree with you. what softbill caps do you have/?
May 26, 2012 @ 03:23 AM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

no more restocks on polos, at least instore. straight from SupNy workers


Figures, its been out since the baseball jersey drop i think


I assume he's talking about the floral polo, not the heathered ones. Im so glad a snagged a navy one. Wishing i got both now though...
May 26, 2012 @ 03:25 AM

Inactive

that white floral polo is too nice

.

May 26, 2012 @ 03:27 AM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

Out of curiosity, I looked at the difference between my order number (placed at 11:00) and my brothers (placed at 11:03) and there was a 1500 difference in the numbers. If that is the case, I am assuming that a majority of those orders were of floral stuff. How many camps and polos do you think were made? 1500 orders seems like a crazy number in ordered within 3 minutes hahaha.
May 26, 2012 @ 03:34 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

Out of curiosity, I looked at the difference between my order number (placed at 11:00) and my brothers (placed at 11:03) and there was a 1500 difference in the numbers. If that is the case, I am assuming that a majority of those orders were of floral stuff. How many camps and polos do you think were made? 1500 orders seems like a crazy number in ordered within 3 minutes hahaha.



prolly like 5000 total, 2500 online maybe
May 26, 2012 @ 03:35 AM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

^My roommate's order was 1 minute after mine and mine's going to arrive a day earlier.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

May 26, 2012 @ 03:41 AM
kr00kd

Post: 1910

Join Date: May 2011

Location: beach

id imagine the majority was caps and nothing else

polos were real limited i heard

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

May 26, 2012 @ 03:44 AM
DarthVader

Post: 1560

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

^My roommate's order was 1 minute after mine and mine's going to arrive a day earlier.

whatisthis
May 26, 2012 @ 03:53 AM
adam5

Post: 778

Join Date: Apr 2012

Location: l.a

Bought from supLA earlier today, couldn't wait until friday to receive mine from UPS





Hard decision but I went with the navy (again)
May 26, 2012 @ 03:59 AM
DarthVader

Post: 1560

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

^Your navy looks pretty nice.
May 26, 2012 @ 04:06 AM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

so are more people going for the cdg eras or sk8? really want the sk8 but got a feeling its going to be a cluster-fuck either way, just need those and pin up tank(grey) and ill chill until fall

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top