FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
August 27, 2012 @ 01:06 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

no garage jacket? eh fuck it, slept on it all.


Yep, drop 2 will have the majority of the good shit I reckon.
August 27, 2012 @ 01:07 AM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

how they gunna have shit more expensive than turntablelab and other sites lol

August 27, 2012 @ 01:08 AM
anthooony

Post: 61

Join Date: Aug 2012

well, I am really glad I bought from turntable. no tie dye cord + $8 higher cap prices.. okay.


Same here! And shipping was only $5 at most. Haha. I really hope TurnTableLab restocks on the Tie Dye Cords.
August 27, 2012 @ 01:10 AM
lysergic

Post: 39

Join Date: Aug 2012

Fall 1 just dropped on the actual QL site. Got the white girl pocket t.
August 27, 2012 @ 01:11 AM
teows

Post: 1143

Join Date: Jul 2012

Lol Turntable Lab will sell me a blue cosmos camp for 36$ SHIPPED. lol
August 27, 2012 @ 01:12 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

Fall 1 just dropped on the actual QL site. Got the white girl pocket t.


August 27, 2012 @ 01:12 AM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

Yea lol... I got mine from Turntable Lab 36 shipped as well.

Quiet Life just tryna make that hustle

August 27, 2012 @ 01:12 AM
tomo.

Post: 688

Join Date: Aug 2012

Location: London

Guys, how quickly does this shit sell out? Wanna cop but need to wait till tomorrow to put money in tha bank. Will it be gone?
August 27, 2012 @ 01:13 AM
1nce*

Post: 251

Join Date: Mar 2007

Location: California

Most likely the cosmos will be gone

August 27, 2012 @ 01:15 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Yeah they fucked up on the giving it to others first... BUT hey its good for us haha. not that much people know that TTL has them or premier. Keep it on the DL.

One in the chamber, 32 in the clip.

August 27, 2012 @ 01:16 AM
magmar

Post: 496

Join Date: Jun 2012

Location: Vancouver, BC

dont think the cosmos will be gone very quick. I think they have a lot in stock.
August 27, 2012 @ 01:18 AM
lysergic

Post: 39

Join Date: Aug 2012

I heard somewhere that they only put up 40 of each cosmos. I don't care for them, but if you're interested, I wouldn't sleep on it.
August 27, 2012 @ 01:19 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Yeah i heard 40 of each cosmos.

One in the chamber, 32 in the clip.

August 27, 2012 @ 01:19 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

I heard somewhere that they only put up 40 of each cosmos. I don't care for them, but if you're interested, I wouldn't sleep on it.


Majority of us already have cosmos, and got it for cheaper than QL are selling them for.

I need to know when they're dropping part 2. I want to cop a cord along with a quickstrike, save on that int shipping.
August 27, 2012 @ 01:21 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

I still need that forest cosmos... only one i want. other than hat i want the girls pocket tee and a cosmos pocket tees, looks dope.

One in the chamber, 32 in the clip.

August 27, 2012 @ 01:21 AM
magmar

Post: 496

Join Date: Jun 2012

Location: Vancouver, BC

I heard somewhere that they only put up 40 of each cosmos. I don't care for them, but if you're interested, I wouldn't sleep on it.


well if that's true then that's good for the ones that already bought theirs. selfishly enough.
August 27, 2012 @ 01:22 AM
tomo.

Post: 688

Join Date: Aug 2012

Location: London

Yea I heard they had only 40 or so cosmos. I'm not too bothered about the cosmos. Just want some pocket tees.

Will order tomorrow around noon once ive sorted my bank shiz out.

Edit: Just remembered it's a bank holiday tomorrow here in the England. Fuck My Life.
August 27, 2012 @ 01:28 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Yea I heard they had only 40 or so cosmos. I'm not too bothered about the cosmos. Just want some pocket tees.

Will order tomorrow around noon once ive sorted my bank shiz out.

Edit: Just remembered it's a bank holiday tomorrow here in the England. Fuck My Life.

Bad luck bro... they wont be gone though.... and other sites have them thats why i aint that worried.

One in the chamber, 32 in the clip.

August 27, 2012 @ 01:29 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Only reason why i consider buying a morin camp is cause i have a pocket tee of it but idk....

One in the chamber, 32 in the clip.

August 27, 2012 @ 01:44 AM
tomo.

Post: 688

Join Date: Aug 2012

Location: London

Guys - sorry for a newbie question - but whats the deal with the cosmos 5 panels? do they keep re-releasing the same colourways or different ones? Im not sure whether to get one or not..
August 27, 2012 @ 01:47 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

Guys - sorry for a newbie question - but whats the deal with the cosmos 5 panels? do they keep re-releasing the same colourways or different ones? Im not sure whether to get one or not..


Black one is the only re-release I believe.
August 27, 2012 @ 01:48 AM
mproc

Post: 729

Join Date: Jun 2012

They've re-released them quiet a few times. Each time it has been 3 or so new colors, and then black. They've released black every time, and new colors for the rest each time.

I asked them about why stuff is more expensive on their site, and they said it's because they want to support their retailer accounts. If it weren't for other stores selling their stuff, they wouldn't get nearly as much business. I first found out about them when they first when up on premier.
August 27, 2012 @ 01:49 AM
chicago89

Post: 204

Join Date: Jul 2012

I dont think they will be re-releasing the cosmos camps anymore after this drop.
August 27, 2012 @ 01:53 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

I dont think they will be re-releasing the cosmos camps anymore after this drop.


How can you assume that? Got something to back that comment up with?
August 27, 2012 @ 02:03 AM
tomo.

Post: 688

Join Date: Aug 2012

Location: London

Sorry again guys but I'm not clued up on TQL;

Last seasons mountain 5 panel was realeased on quickstrike yea? what is quick strike exactly? - do they just release them without telling people kind of thing?

Also, the clouds 5 panel, isnt that in the 2013 collection? so will it be released in spring next year?

Thanks
August 27, 2012 @ 02:16 AM
Panther.

Post: 1778

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

anyone know where to find a black for cheaper than the QL site? turntable lab is out.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

August 27, 2012 @ 02:28 AM
teows

Post: 1143

Join Date: Jul 2012

Sorry again guys but I'm not clued up on TQL;

Last seasons mountain 5 panel was realeased on quickstrike yea? what is quick strike exactly? - do they just release them without telling people kind of thing?

Also, the clouds 5 panel, isnt that in the 2013 collection? so will it be released in spring next year?

Thanks


Nah. I'm pretty sure the clouds camp was released s/s of this year. But don't quote me on that.
August 27, 2012 @ 02:36 AM
Triangle

Post: 276

Join Date: Aug 2012

Location: Gold Coast, Australi...

Sorry again guys but I'm not clued up on TQL;

Last seasons mountain 5 panel was realeased on quickstrike yea? what is quick strike exactly? - do they just release them without telling people kind of thing?

Also, the clouds 5 panel, isnt that in the 2013 collection? so will it be released in spring next year?

Thanks


Nah. I'm pretty sure the clouds camp was released s/s of this year. But don't quote me on that.


Yep, clouds won't be released again. If they are, it won't be the og fabric they used on the last ones.
August 27, 2012 @ 02:45 AM
strictlydennis

Post: 143

Join Date: Apr 2009

ayo hook it up with a coupon code..
August 27, 2012 @ 07:16 AM
M.

Post: 929

Join Date: Aug 2012

Location: California

Pocket tees are dope, a long with the camps.

muhstakes.tumblr.com


Please login first to reply.
Back To Top