[Supreme] – 2012 Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 02, 2012 @ 16:37
seeing these non-2012 camps is a nice change, figured I throw up some older collection pics



what season were those leather camps?
May 02, 2012 @ 16:37


these two would be my oldest camps I guess, I dont really wear camp hats they kinda look stupid on me so these are still in pretty good condition
May 02, 2012 @ 16:39

WHITE IS DEFINITELY THE MOVE.

ig @hentaiwarlord

REVS
May 02, 2012 @ 16:41
Woah you're fucking cool man. Hahah.


get the prices right next time


EDIT: It's 138 not 130, Mcgotkicks set me straight. Anyone who needs a price check on anything and everything with a box logo on it, ask this dude. Hahaha.

I prefer carcinogens to endorphins.

May 02, 2012 @ 16:44
get the prices right next time


EDIT: It's 138 not 130, Mcgotkicks set me straight. Anyone who needs a price check on anything and everything with a box logo on it, ask this dude. Hahaha.


nah it's not even that. Why would u give someone the wrong info? lol know your shit before posting it herb. And what a failed attempt on calling me a faggot. Here is what the scholar told me. "Fuck you're hand." lol fuck you are hand? Someone here is a scholar. hahaha
May 02, 2012 @ 16:49
Originally posted by Inactive User

WHITE IS DEFINITELY THE MOVE.

Be real about em. It's too much.. Jus too much hype. Not feelin em at all ha

IG: @luii.xx

May 02, 2012 @ 16:52
Originally posted by Inactive User

WHITE IS DEFINITELY THE MOVE.


Im feeling the white too now a lot more. Gives it that linen look like the safari's
May 02, 2012 @ 16:54
Originally posted by Inactive User

WHITE IS DEFINITELY THE MOVE.

Be real about em. It's too much.. Jus too much hype. Not feelin em at all ha


I wouldnt wear it. I will put it to you that way
May 02, 2012 @ 16:55
I feel like the picture do no justice. Might as well cop and check it out in person. If you happen not to like it, just flip it for a resale. A LOT of people gonna want them. It's a win-win situation.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

May 02, 2012 @ 17:04
Originally posted by Inactive User

WHITE IS DEFINITELY THE MOVE.


Im feeling the white too now a lot more. Gives it that linen look like the safari's


I like the navy more than the white, but white is still nice. More than likely going after both colors.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

May 02, 2012 @ 17:06
how come this north face stuff aint selling for shit?
May 02, 2012 @ 17:08
Fuck you're hand you faggot.


how does that make me gay? Look at your name your obviously a supreme newbie and dont try to make a comeback saying ive been rocking supreme since 07 or some random date that your obviously gonna lie about. fucking herb. Hufoversupreme hahahhaa funniest shit ever.

Keep saying herb, makes you cooler the more you use it

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

May 02, 2012 @ 17:09
how come this north face stuff aint selling for shit?
Skyball prices lol. I got rid of mine the day they came out for 350. Glad I did because prices dropping like crazy now.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

May 02, 2012 @ 17:10
cuz everyones copping for resell and its flooded

also, with the over branding it looks kinda shitty (jacket at least)

gonna be even harder to sell with everyones web orders coming in

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

May 02, 2012 @ 17:16
Saw tnf back pack go for like $180 only couple days after release. Seems like this season resell is dying, more and more you see kids on instagram/ tumblr talking about their "first" supreme which was camps like softbills or yellow canvas. Supreme is suffering a slow and agonizing death, for those who have gear from previous seasons need to hold on to it instead of reselling to these new kids

Edit: also to all those who do resell and then complain about seeing kids that are walking billboards, tools, herbs etc your just helping the problem by selling to kids like this

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

May 02, 2012 @ 17:28
Skyball prices lol. I got rid of mine the day they came out for 350. Glad I did because prices dropping like crazy now.


I thought the same shit happened with last seasons NF colab. Sold out fast, resale prices were skyhigh for a while, it died down, Drake wore it, it shot back up, and now it's down again.
I'll be happy with 500 shit lol
What was the retail like 200, 250 max?

instagram: @fuckjohnn | سبحان

REVS
May 02, 2012 @ 17:38
I thought the same shit happened with last seasons NF colab. Sold out fast, resale prices were skyhigh for a while, it died down, Drake wore it, it shot back up, and now it's down again.
I'll be happy with 500 shit lol
What was the retail like 200, 250 max?


Haha. I know right? I'm not sure actually what it was. All I remember was right after that music video dropped with Drake wearing it. I saw one of those NF jackets go for 1200 on ebay.

I prefer carcinogens to endorphins.

May 02, 2012 @ 17:49
the TNF jackets are so ugly, that's why they're not worth as much as they were in past seasons

Fucktard we been developed a ratio

May 02, 2012 @ 17:57
I'm so sorry if this was you on the Downtown 1 train this morning; but I saw some herb wearing a Navy CDG pullover today with a Paisley Camp and to top it all off, TNF Hot Shot in Black. Talk about being a walking billboard, this dude looked ridic. I'm so mad I didn't get a picturesmh


why is it so hard for people to understand that wearing $500 worth of Supreme at once doesn't necessarily look good? (actually more times than not it looks like shit)
if yr gonna wear the CDG pullover, then wear it but don't put on a camp that doesn't match (clashing AND double boxing omg disgusting)
paisley, polka dot and a globe pattern do not mix

Fucktard we been developed a ratio

May 02, 2012 @ 18:21


I'm a size 30 or 32 in shorts/pants. What would be the appropriate size to order for myself, S,M,L,XL?

Definitely copping pink camel shorts too.
May 02, 2012 @ 18:23
how does that make me gay? Look at your name your obviously a supreme newbie and dont try to make a comeback saying ive been rocking supreme since 07 or some random date that your obviously gonna lie about. fucking herb. Hufoversupreme hahahhaa funniest shit ever.


God damn, take an English class. I'd have an easier time understanding what you were trying to say if you typed it in Spanish. And I don't know Spanish.

May 02, 2012 @ 18:28
I'm so sorry if this was you on the Downtown 1 train this morning; but I saw some herb wearing a Navy CDG pullover today with a Paisley Camp and to top it all off, TNF Hot Shot in Black. Talk about being a walking billboard, this dude looked ridic. I'm so mad I didn't get a picturesmh


why is it so hard for people to understand that wearing $500 worth of Supreme at once doesn't necessarily look good? (actually more times than not it looks like shit)
if yr gonna wear the CDG pullover, then wear it but don't put on a camp that doesn't match (clashing AND double boxing omg disgusting)
paisley, polka dot and a globe pattern do not mix


I rarely wear more than one supreme item at the same time.

Fuck Tha Opps...No Love City

May 02, 2012 @ 18:29
Sucks that you can't post in here saying 'Looking for...' but niggas can argue back and forth about dumb shit for pages and pages.

Fuck Tha Opps...No Love City

May 02, 2012 @ 18:33
I was into the florals when the preview came out, but all this hype itl be hard to find one someone hasnt jizzed all over already
so ill pass

Starting to rethink my original opinion on the tie- dyes though, there is definite potential
As for shorts, I fuck mine up to quickly to drop a hundo on a single pair

www.RoastHOGGMANN.com

May 02, 2012 @ 18:34
Sucks that you can't post in here saying 'Looking for...' but niggas can argue back and forth about dumb shit for pages and pages.


i know right

"i liked supreme first faggot"
"no i did your odd future"
"what? the odd future that belongs to me?"
"don't correct my grammar herb"
"oh wow you think your big becaue you say herb"
"oh you think youre big because your dick is huge?"
"yeah why dont you give it a stroke faggot?"
"ok fine i pucker my lips and kiss the shaft"
"i rub your stomach softly and caress your hair and pull you onto my throbbing member"
"i moan as my mouth is filled with you"

and so on

Fucktard we been developed a ratio

May 02, 2012 @ 18:35
i'm always down for selling/trade, shoot me a PM. couple more pics I found in the photobucket archives


2nd picture first row on the right, I have that one too and its def my favorite one I own


agreed, one of my favorites. people forget that back then plaid was the camo.

seeing these non-2012 camps is a nice change, figured I throw up some older collection pics


what season were those leather camps?

fall 09
May 02, 2012 @ 18:45
Sucks that you can't post in here saying 'Looking for...' but niggas can argue back and forth about dumb shit for pages and pages.


i know right

"i liked supreme first faggot"
"no i did your odd future"
"what? the odd future that belongs to me?"
"don't correct my grammar herb"
"oh wow you think your big becaue you say herb"
"oh you think youre big because your dick is huge?"
"yeah why dont you give it a stroke faggot?"
"ok fine i pucker my lips and kiss the shaft"
"i rub your stomach softly and caress your hair and pull you onto my throbbing member"
"i moan as my mouth is filled with you"

and so on


A+

May 02, 2012 @ 18:48
Sucks that you can't post in here saying 'Looking for...' but niggas can argue back and forth about dumb shit for pages and pages.


i know right

"i liked supreme first faggot"
"no i did your odd future"
"what? the odd future that belongs to me?"
"don't correct my grammar herb"
"oh wow you think your big becaue you say herb"
"oh you think youre big because your dick is huge?"
"yeah why dont you give it a stroke faggot?"
"ok fine i pucker my lips and kiss the shaft"
"i rub your stomach softly and caress your hair and pull you onto my throbbing member"
"i moan as my mouth is filled with you"

and so on
Guys, such as this, actually make this forum interesting

theworldisyours94.tumblr.com

May 02, 2012 @ 18:49
some of yall need to
black panama and split henley this week would be wavey

17000 ferrari

May 02, 2012 @ 18:56
Alright so I'm finna cop something tmmrw. Would that info saving thing fuck me up?
This topic is locked, replies are no longer accepted.