[Supreme] – 2012 Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 11, 2012 @ 20:02:43
the houndstooth trench came with box logo pin

selling some??
May 11, 2012 @ 20:22:07
Yeah I was. Who are you?

MATERIALISM YESSSSSSSSS

May 11, 2012 @ 20:23:18
the houndstooth trench came with box logo pin

selling some??


No biz talk allowed in here or you'll get


Zee banhammer
May 11, 2012 @ 20:34:50
I just realised something that is quite strange. The campbells tee in the UK was actually cheaper than the authentics but it was vice versa for america
May 11, 2012 @ 20:35:19

Need this.
May 11, 2012 @ 20:38:25
someone post a pic of the halfcabs on feet idk if i should cop a pair

Somebody post a black laces on-feet. They look way better with black laces.




no. black laces fail on those. Look like half cabs too, get some campbells authentics, stick with the white lacing
May 11, 2012 @ 20:41:33
I just realised something that is quite strange. The campbells tee in the UK was actually cheaper than the authentics but it was vice versa for america


i speculated on this already but I thought that they fucked up on the pricing when they updated the website. But didnt really give a flyin fuck cuz it sold out anyways
May 11, 2012 @ 20:46:03
I just realised something that is quite strange. The campbells tee in the UK was actually cheaper than the authentics but it was vice versa for america


i speculated on this already but I thought that they fucked up on the pricing when they updated the website. But didnt really give a flyin fuck cuz it sold out anyways


I had the campbells shirt in my cart and i was about to process the payment, but $120 to get just that shirt was way too steep. bought the authentics instead, and no regrets.
May 11, 2012 @ 21:00:23
I just realised something that is quite strange. The campbells tee in the UK was actually cheaper than the authentics but it was vice versa for america


i speculated on this already but I thought that they fucked up on the pricing when they updated the website. But didnt really give a flyin fuck cuz it sold out anyways


fair enough, but was it not those prices in store in america as well?
May 11, 2012 @ 21:07:34

Need this.


Probably the last button up shirt for the summer, shit costing 100+ is no bueno on my wallet

Edit: NVM the stripes are from the shirt he's wearing under..

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

May 11, 2012 @ 21:09:01
just peeped the stripes u speak of. dope

life

May 11, 2012 @ 21:16:25

Need this.


Probably the last button up shirt for the summer, shit costing 100+ is no bueno on my wallet

Edit: NVM the stripes are from the shirt he's wearing under..

Don't the polos run for 78?
May 11, 2012 @ 21:30:20
just noticed the floral polo has a pocket
edit: pocket shirts are expensive

.

May 11, 2012 @ 21:34:03
has this been released yet?

May 11, 2012 @ 21:37:23
yeah like first drop
May 11, 2012 @ 21:39:48
yeah like first drop


I knew I had seen it. Just making sure, thanks man.
May 11, 2012 @ 21:40:36
do people really care about stickers from supreme?
May 11, 2012 @ 21:49:52
do people really care about stickers from supreme?


theyre a nice free gift, but i wouldnt pay for em

412

May 11, 2012 @ 22:03:28
dumb ass plea's
fool might as well say
"when i was a kid i used diapers so you know i gotta line up for that huggies tee"


lol'd hahahaha. and that "supreme times campbell's soup".....classic. That kid was a straight retard fumbling for words that made no sense. "I like how they stick with their culture...i mean roots...i mean skateboarding...culture"

that's me in the grateful dead tie dye with the undefeated towel on my head. i was the kid asking about the fuck pin haha this scum said "i guess they haven't been collecting long enough, not trying to hate," then they stop taping for the part when come kids went off on him.


oh yeah you really gotta be an old school collector to get that FUCK pin
came out all the way back in Oct 2011
thats OG

also the first kid sounded like a complete faggot everytime his mouth opened....SUPREME TIMES CAMPBELLS

Fucktard we been developed a ratio

May 11, 2012 @ 22:08:36


how about this kid doing the supreme times campbells every time he mentions it haha
why can't these people just say campbells tee
May 11, 2012 @ 22:10:56
SupremeLA line is herb central...i'm glad i never have a problem ordering online because i would hate to be in the middle of that every drop...

word is bond
i would not want to be standing between some fat kid with a Supreme tattoo, some herb double boxing CDG shit, more fat kids wearing Odd future shirts and some idiot wearing a beanie in 85 degree weather

Fucktard we been developed a ratio

May 11, 2012 @ 22:12:34
I think those cabs look ugly after the pics I've seen.
May 11, 2012 @ 22:13:38
went to SUPLA today...

cambells shirt was right next to the split henley i copped, easy to choose between the two. jesus h christ., (got the last large black)

had my size in all 3 vans (i asked for the fuck of it). didnt even touch um, glanced at um once before i paid.

in person the script is ugly and corny as fuck. so it was easy to go with the croc. they were out of large purp oxfords which fuckin sucked


again, my camera makes everything look faded to shit. so the first person goin "ay yo dog yo shit looks faded as fuck" deserves an e-slap
May 11, 2012 @ 22:18:19
went to SUPLA today...

cambells shirt was right next to the split henley i copped, easy to choose between the two. jesus h christ., (got the last large black)

had my size in all 3 vans (i asked for the fuck of it). didnt even touch um, glanced at um once before i paid.

in person the script is ugly and corny as fuck. so it was easy to go with the croc. they were out of large purp oxfords which fuckin sucked


again, my camera makes everything look faded to shit. so the first person goin "ay yo dog yo shit looks faded as fuck" deserves an e-slap


split henley is smokeyface and the croc script 5-panel will look nice with that.. I was thinking about copping the exact same two things, but dope pickup homes

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

May 11, 2012 @ 22:19:24
They have the sk8-hi's and cabs in almost every size now on the webstore.
May 11, 2012 @ 22:19:57


how about this kid doing the supreme times campbells every time he mentions it haha
why can't these people just say campbells tee

jesus fucking christ
why would anybody give a flying fuck about this wanker and his stupid receipt and his stupid hair and his Supreme multiplied by Campbells multiplied by Vans collab

Fucktard we been developed a ratio

May 11, 2012 @ 22:34:42
Damn that Croc 5panel is so nice...
May 11, 2012 @ 22:36:47


how about this kid doing the supreme times campbells every time he mentions it haha
why can't these people just say campbells tee


that vid could have and should have less than 60 seconds... lame how he does a 360 of his tiny room

Money Over Everything

May 11, 2012 @ 22:36:48


how about this kid doing the supreme times campbells every time he mentions it haha
why can't these people just say campbells tee

jesus fucking christ
why would anybody give a flying fuck about this wanker and his stupid receipt and his stupid hair and his Supreme multiplied by Campbells multiplied by Vans collab


haha these are what the typical kids look like who wear supreme in the uk, especially with the hair like that to the point the camp is almost perpendicular to the rear of the head.
it makes me cringe so much how they wear stuff. for example, leaving your fleece unzipped but tying the strings at the top...
there were a bunch of kids that looked like this who were about 15 or 14 behind my friend and I when waiting for the cdg drop and they were smoking a spliff between them.
These "hipsters" really irritate me
May 11, 2012 @ 22:37:08
went to SUPLA today...

cambells shirt was right next to the split henley i copped, easy to choose between the two. jesus h christ., (got the last large black)

had my size in all 3 vans (i asked for the fuck of it). didnt even touch um, glanced at um once before i paid.

in person the script is ugly and corny as fuck. so it was easy to go with the croc. they were out of large purp oxfords which fuckin sucked


again, my camera makes everything look faded to shit. so the first person goin "ay yo dog yo shit looks faded as fuck" deserves an e-slap

ay yo dog yo shit looks faded as fuck
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x