Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 10, 2012 @ 07:44 PM
RyandaGod

Post: 2315

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

black croc is the perfect and cleanest black hat of the season. can wear it with anything and glad i picked it up. and honestly why would you embroider supreme on the back when ti says it on the front already? you wearing this to show off or what? just wondering.


go back and reread my post.
May 10, 2012 @ 07:44 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

If croc scripts are around the next time I cop from the webstore I'll cop a black or a pine. That shit is fire.

Fuck Tha Opps...No Love City

May 10, 2012 @ 07:47 PM
Trespace

Post: 1308

Join Date: Sep 2009

People complaining about the prices on the authentics for being too much smh, they probably think the sb's next month will be $90

That's a little different though, they're not a thin piece of canvas that'll rip apart after a few weeks. Pretty sure people that wear jordans/ dunks are used to paying more then a bill at retail already, too.


im guessing sb's would be around 160-170. figured since campbell authentics are basically double the price of reg. authentics. gr sb's nowadays are around $85 right?


Last year the supreme sb 94s were $128 or $138 w/shipping i think.
May 10, 2012 @ 07:50 PM
feeltheswift

Post: 395

Join Date: Apr 2012

Not surprised on the authentics pricing in the slightest haha.
May 10, 2012 @ 07:53 PM
madhaussss

Post: 401

Join Date: Feb 2012

Location: US





these are so dope. If I ever saw these ~ instacop
May 10, 2012 @ 07:54 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

i can't believe how many people wait on line on thursday drops at SupNY. It just doesn't seem worth it being when its so easy to buy online. I remember getting to SupNY at around Noon the day the leopard safari's dropped and didn't have to wait at all.

EDIT: Some dude said he's got a highest offer so far on the soup tee at $160. In case anyone was wondering what people are willing to pay for that shit.
May 10, 2012 @ 07:57 PM
qrct1

Post: 945

Join Date: May 2012

alright.. how much are the dickwads reselling the authentics for now..

www.æterna.net/shop

May 10, 2012 @ 07:58 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi



these are so dope. If I ever saw these ~ instacop


Pure piff.

Fuck Tha Opps...No Love City

May 10, 2012 @ 08:02 PM
Alchemist

Post: 685

Join Date: Dec 2011

Location: USA

250 ^

tyler wore them
May 10, 2012 @ 08:03 PM
pigionz

Post: 288

Join Date: May 2012

Location: da trap

Black Letters Camp sold out... copped a Camo Army 5 Panel, though. Not an entirely bad drop.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

May 10, 2012 @ 08:05 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London

i can't believe how many people wait on line on thursday drops at SupNY. It just doesn't seem worth it being when its so easy to buy online. I remember getting to SupNY at around Noon the day the leopard safari's dropped and didn't have to wait at all.

EDIT: Some dude said he's got a highest offer so far on the soup tee at $160. In case anyone was wondering what people are willing to pay for that shit.


I don't live in america but could it be due to delivery cost that they would wait in line? I've been to new york quite a few times and if I lived there I would rather get it at the store than order it online as the store is close to where I stay

Only time I've waited in line was for the cdg for an hour and half but it was pointless because pretty much everything was still there the next day
May 10, 2012 @ 08:06 PM
paulywalnuts

Post: 2925

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

still shocked at $110 for those Campbells tees, they look so corny, like some shit you would see at Urban Outfitters for $25

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

May 10, 2012 @ 08:06 PM
secondnarrow

Post: 748

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver

all of you really gotta get over the price for the authentics....sure they a buck....but i mean its supreme....do you really mind paying 50 buck extra for a pair of authentics that your neighbor or the lame down the street doesnt have...mind you i copped nothing from the campbells....because i rather have a sleek black croc script than a a loud item...but thats just me....plus i buy what i like,...to each their own...congrats on those who copped what they wanted


The only thing i agree with what you said is that people can spend their money on whatever they want. But what you said about it being supreme justifies an extra $50 is stupid. These vans are no different material than any other and just have soup can labels on them. Just because the tongue or insole says supreme should not warrant $108 on one piece of canvas. Yeah people can spend their money on what they like/want but sometimes the reasons they do are just plain idiotic such as buying merely BECAUSE its from supreme smh, but some people will never understand i guess.

Speaking truth.
Some of you need a REALITY CHECK
May 10, 2012 @ 08:07 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

Some instagram pics i saw of some of the shit that dropped today. thought u guys would wanna see





May 10, 2012 @ 08:07 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London



these are so dope. If I ever saw these ~ instacop


Pure piff.


what year were these released?
I was watching 'how to make it in america' and Javier Nunez was wearing this dope blue and white pullover that I see no one with
May 10, 2012 @ 08:09 PM
thefutureisnow

Post: 6

Join Date: May 2012

Honestly for ev
all of you really gotta get over the price for the authentics....sure they a buck....but i mean its supreme....do you really mind paying 50 buck extra for a pair of authentics that your neighbor or the lame down the street doesnt have...mind you i copped nothing from the campbells....because i rather have a sleek black croc script than a a loud item...but thats just me....plus i buy what i like,...to each their own...congrats on those who copped what they wanted


The only thing i agree with what you said is that people can spend their money on whatever they want. But what you said about it being supreme justifies an extra $50 is stupid. These vans are no different material than any other and just have soup can labels on them. Just because the tongue or insole says supreme should not warrant $108 on one piece of canvas. Yeah people can spend their money on what they like/want but sometimes the reasons they do are just plain idiotic such as buying merely BECAUSE its from supreme smh, but some people will never understand i guess.

Speaking truth.
Some of you need a REALITY CHECK


for every true fan of supreme who says its too much theres 5 kids with mad money that will buy it. obviously its not their 'target' but thats whats happening
May 10, 2012 @ 08:09 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London

all of you really gotta get over the price for the authentics....sure they a buck....but i mean its supreme....do you really mind paying 50 buck extra for a pair of authentics that your neighbor or the lame down the street doesnt have...mind you i copped nothing from the campbells....because i rather have a sleek black croc script than a a loud item...but thats just me....plus i buy what i like,...to each their own...congrats on those who copped what they wanted


The only thing i agree with what you said is that people can spend their money on whatever they want. But what you said about it being supreme justifies an extra $50 is stupid. These vans are no different material than any other and just have soup can labels on them. Just because the tongue or insole says supreme should not warrant $108 on one piece of canvas. Yeah people can spend their money on what they like/want but sometimes the reasons they do are just plain idiotic such as buying merely BECAUSE its from supreme smh, but some people will never understand i guess.

Speaking truth.
Some of you need a REALITY CHECK


yep, nothing wrong with people spending money how they want but trying to justify the prices is stupid. it is what it is
May 10, 2012 @ 08:09 PM
paulywalnuts

Post: 2925

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

YeSsS! CoPpEd A wOrLd MaP hAt B4 dEy SoLd OuT! #likeaboss

lol

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

May 10, 2012 @ 08:11 PM
pigionz

Post: 288

Join Date: May 2012

Location: da trap

soup tee too much of the same going on for me but if i was like 15 tho id be on my ignorant shit, throw on a soup tee and tell a bitch to slurp me... with tha "dead serious" face..... Goonie shit,
iPad bout to die almost in allentown, P.A.allday

Reppin' the keystone state.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

May 10, 2012 @ 08:12 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

i can't believe how many people wait on line on thursday drops at SupNY. It just doesn't seem worth it being when its so easy to buy online. I remember getting to SupNY at around Noon the day the leopard safari's dropped and didn't have to wait at all.

EDIT: Some dude said he's got a highest offer so far on the soup tee at $160. In case anyone was wondering what people are willing to pay for that shit.


I don't live in america but could it be due to delivery cost that they would wait in line? I've been to new york quite a few times and if I lived there I would rather get it at the store than order it online as the store is close to where I stay

Only time I've waited in line was for the cdg for an hour and half but it was pointless because pretty much everything was still there the next day


Yea i guess its the delivery costs, but if you don't literally live in the city (like subway ride away), either a train ticket to and from NYC or gas and tolls is much more than the $10 shipping. I see if you wanna try shit on though. I just fucking hate queuing lol.
May 10, 2012 @ 08:12 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

YeSsS! CoPpEd A wOrLd MaP hAt B4 dEy SoLd OuT! #likeaboss

lol


lol'd

drop today was wack. fuck campbells soup. have fun looking like a douche wearing that garbage y'all
May 10, 2012 @ 08:16 PM
hooper

Post: 275

Join Date: Sep 2010

lol at the campbells tshirt. a tank wouldve actually been cool tho
May 10, 2012 @ 08:16 PM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

Just came across this on instagram. This dude is competing with that navy floral pinoy from the last thread lol.
May 10, 2012 @ 08:17 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

Just came across this on instagram. This dude is competing with that navy floral pinoy from the last thread lol.


can't wait until the floral camps drop.

triple floral camo swag

i'm gonna do it
May 10, 2012 @ 08:17 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London

i can't believe how many people wait on line on thursday drops at SupNY. It just doesn't seem worth it being when its so easy to buy online. I remember getting to SupNY at around Noon the day the leopard safari's dropped and didn't have to wait at all.

EDIT: Some dude said he's got a highest offer so far on the soup tee at $160. In case anyone was wondering what people are willing to pay for that shit.


I don't live in america but could it be due to delivery cost that they would wait in line? I've been to new york quite a few times and if I lived there I would rather get it at the store than order it online as the store is close to where I stay

Only time I've waited in line was for the cdg for an hour and half but it was pointless because pretty much everything was still there the next day


Yea i guess its the delivery costs, but if you don't literally live in the city (like subway ride away), either a train ticket to and from NYC or gas and tolls is much more than the $10 shipping. I see if you wanna try shit on though. I just fucking hate queuing lol.


oh right, also just a question of interest, how does sales tax affect the prices of supreme items in ny? I mean its stated as a set price online but is it inflated when purchasing in different states of america
Everything is already incorporated into the price in the UK
May 10, 2012 @ 08:19 PM
paulywalnuts

Post: 2925

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

no sales tax online
i think it's 8% in NY, so buying from the store means you're paying 8% on top of the retail

i master bait from time to time/// wtb - supreme mohair cardigan large, orange or pink, pm me...

May 10, 2012 @ 08:20 PM
pigionz

Post: 288

Join Date: May 2012

Location: da trap

Just came across this on instagram. This dude is competing with that navy floral pinoy from the last thread lol.

That, kids, is a tool, if I've ever seen one.

Scranton, PA ----- I'M KENAN THOMPSON BITCH

May 10, 2012 @ 08:20 PM
RyandaGod

Post: 2315

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

no sales tax online
i think it's 8% in NY, so buying from the store means you're paying 8% on top of the retail


exactly. North face jackets were like 216
May 10, 2012 @ 08:21 PM
BEENDOINGIT

Post: 536

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

Pair of Campbells Authentics on the bay for $549.99 BIN......DAFUQ!?
May 10, 2012 @ 08:21 PM
YungGecko

Post: 409

Join Date: Dec 2011

Location: London

no sales tax online
i think it's 8% in NY, so buying from the store means you're paying 8% on top of the retail


now i get why people would buy online rather than in store now

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top