[Supreme] – 2012 Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 09, 2012 @ 07:29:12
yes i absolutely love it

]
love it. one of the better shirts from this season.[/quote
True when I saw it on the preview i thought that it wouldn't look right that the print was a bit big Aha but actually seeing it on someone looked pretty clean.


true that guys.
May 09, 2012 @ 07:31:55
Any news on the Nike SB x Sup collab drop date?

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

May 09, 2012 @ 07:34:42
Any news on the Nike SB x Sup collab drop date?


the word was june. no specific day yet.

but who knows. i dont recall the paisley vans even dropping yet. they were hyped a while ago
May 09, 2012 @ 07:39:01
I curve mine alot, black waffle knit is that beater and goes with everything
May 09, 2012 @ 08:03:11
Letting go of a black large venture jacket DS with tags. LA meet up or shipped $230
Pm me interested in trades

Large Black Supreme x TNF Venture Jacket $190 shipped! Below retail

May 09, 2012 @ 08:04:59
lol. new name for this thread

"SUPREME CAMPS - BILL STRAIGHT OR CURVED?"

the question of the century... hmmm


curved

straight!
May 09, 2012 @ 08:58:26
do most people curve the two sides inward or the entire thing back toward the label. i prefer bending it back

Your joking right?

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

May 09, 2012 @ 09:58:42
Any news on the Nike SB x Sup collab drop date?


the word was june. no specific day yet.

but who knows. i dont recall the paisley vans even dropping yet. they were hyped a while ago


Oh I see. Is there even any mention of a retail price, availability and online distribution?

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

May 09, 2012 @ 10:12:41
Originally posted by Inactive User
do most people curve the two sides inward or the entire thing back toward the label. i prefer bending it back

Your joking right?

May 09, 2012 @ 10:52:58
http://www.someday-store.com/news/supreme-hat-drop-this-saturday/

for them guys in Melbourne...we're getting florals and stripes early
May 09, 2012 @ 10:58:39
I curve mine alot, black waffle knit is that beater and goes with everything

the waffle knit is great for summer, i have the black also but my bill is only slightly curved

.

May 09, 2012 @ 11:48:37
http://www.someday-store.com/news/supreme-hat-drop-this-saturday/

for them guys in Melbourne...we're getting florals and stripes early


So you're getting only hats? That's kinda boring, no?

instagram: @fuckjohnn | سبحان

May 09, 2012 @ 11:52:01
Yo did the Box logo new era's drop already?
week 1 boss...
May 09, 2012 @ 11:54:03
fuck, lost out on a sale bc I didnt notice that I had new messages. feelsbadman.jpg
May 09, 2012 @ 12:55:29
Letting go of a black large venture jacket DS with tags. LA meet up or shipped $230
Pm me interested in trades


take that to the marketplace
May 09, 2012 @ 13:09:14
a
http://www.someday-store.com/news/supreme-hat-drop-this-saturday/

for them guys in Melbourne...we're getting florals and stripes early


So you're getting only hats? That's kinda boring, no?


mate, we're getting the spring tees giza bogey the whole lot blushing but prices are 70 AUD for a tee and 80 for a camp
May 09, 2012 @ 13:48:41
I don't know where to put my box logo sticker lol. Any suggestions?


If you skate put it on your board.


for real, and if u dont slap it on a city sign

holy shit. All the old members of this thread are gone. Fuck. Its all 2012 members...


yo chinese, shut up.


lol irony at talking shit bout 2012 members u were 1 month off with ur dec 11'... and join date is irrelevent when older members post shit that got nothing to do with the thread their posting on.

Money Over Everything

May 09, 2012 @ 13:55:28


liberty camp is good for summer
May 09, 2012 @ 14:00:40
Anyone like the Giza T-Shirt?


yes i absolutely love it


love it. one of the better shirts from this season.

i also LOVE mine. i have magenta and green, the green is exactly the olive leopard safari color. get a lot of compliments on that shirt

MATERIALISM YESSSSSSSSS

May 09, 2012 @ 14:15:29


liberty camp is good for summer


one of my fav collab hats this season thus far, fits dope. and even tho liberty fabric is kinda thick it breathes very well. n it has a deep fit. i look foward to roc'n my navy alot this summer

Money Over Everything

May 09, 2012 @ 14:40:35
Any news on the Nike SB x Sup collab drop date?


the word was june. no specific day yet.

but who knows. i dont recall the paisley vans even dropping yet. they were hyped a while ago


Oh I see. Is there even any mention of a retail price, availability and online distribution?

Bro no one ever knows the price until the shit drops.
May 09, 2012 @ 14:43:42
the word was june. no specific day yet.

but who knows. i dont recall the paisley vans even dropping yet. they were hyped a while ago


Oh I see. Is there even any mention of a retail price, availability and online distribution?

Bro no one ever knows the price until the shit drops.


^lol. Know one even know if its even releasing. I heard it was an april fools joke,
May 09, 2012 @ 14:50:53
^ that is true about the paisley ones aha
May 09, 2012 @ 14:55:59
^ that is true about the paisley ones aha


I think those paisleys are ugly. Only nice vans to drop are the cdg vans. The campbells are whack
May 09, 2012 @ 14:56:18
don't forget those giraffe half cabs
May 09, 2012 @ 14:56:40
I DONT WANT TO JUMP THE GUN BUT DOES ANYBODY HAVE ANY EXPERIENCE DOING BUSINESS WITH

" VIVA LA KITTY "

I DONT KNOW IF HES TRYING TO SCAM ME BUT HE PROVIDED ME WITH A FALSE TRACKING NUMBER AND HASNT RESPONDED TO ME IN 2 DAYS.
May 09, 2012 @ 15:05:45
I DONT WANT TO JUMP THE GUN BUT DOES ANYBODY HAVE ANY EXPERIENCE DOING BUSINESS WITH

" VIVA LA KITTY "

I DONT KNOW IF HES TRYING TO SCAM ME BUT HE PROVIDED ME WITH A FALSE TRACKING NUMBER AND HASNT RESPONDED TO ME IN 2 DAYS.


LMAO he took pics of the packages he was shipping out too and even changed his sig to orders shipped too. I would doubt hes scamming, but I could be wrong
May 09, 2012 @ 15:07:42
I DONT WANT TO JUMP THE GUN BUT DOES ANYBODY HAVE ANY EXPERIENCE DOING BUSINESS WITH

" VIVA LA KITTY "

I DONT KNOW IF HES TRYING TO SCAM ME BUT HE PROVIDED ME WITH A FALSE TRACKING NUMBER AND HASNT RESPONDED TO ME IN 2 DAYS.


sounds like something kitty would do TBH. the most active members are always the shadiest.
May 09, 2012 @ 15:16:41
I DONT WANT TO JUMP THE GUN BUT DOES ANYBODY HAVE ANY EXPERIENCE DOING BUSINESS WITH

" VIVA LA KITTY "

I DONT KNOW IF HES TRYING TO SCAM ME BUT HE PROVIDED ME WITH A FALSE TRACKING NUMBER AND HASNT RESPONDED TO ME IN 2 DAYS.


sounds like something kitty would do TBH. the most active members are always the shadiest.

Kitty is cool though. Give him another day man. He will post on here in a few hours anyways.
May 09, 2012 @ 15:17:01
Camera bag was bigger than I expected. Still not DSLR size, but I set my hopes low.
Looped the strap through my belt loop and turned it into a fanny pack for when I ride my bike around town.



if i was in my car and i saw you riding around like that, i'd side-swap you...


I can't think of a camera that would fit well in that case

Also the way you're wearing that Ikat case is not a good look, especially when you're not only double boxing, you're double ikating


lol. nice ikat ass pack

+ www.tallcans.org +

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x