[Pink+Dolphin] - 2012 Discussion Thread

December 26, 2012 @ 10:23:51 AM
Post: 207
Join Date: Aug 2012
I got the varsity jacket for christmas from a friend, such a clean jacket smokeyface
December 26, 2012 @ 16:25:56 PM
Post: 7
Join Date: Dec 2012
I only wear black but they are dope to bright for my taste

Quack Quack Quack

December 27, 2012 @ 07:14:32 AM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
lol @ people really wearing this
December 29, 2012 @ 03:05:53 AM
Post: 889
Join Date: Aug 2012
Location: California
To each their own but what the fuck is this?! Not even my 12 year old cousin would wear this. SMH at grown men wearing it.

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

December 29, 2012 @ 04:32:51 AM
Post: 31
Join Date: Dec 2012
every weed pharmacy down in cali has a cross for the logo on there shirts since like early 2000

dont know if i see a pinkdolphin shirt or a medical marijuana collectives shirt
December 29, 2012 @ 05:19:47 AM
Post: 225
Join Date: Oct 2012
I think it's a good brand for teenagers but not for adults.

The fuck you looking at....

December 29, 2012 @ 06:45:51 AM
Post: 151
Join Date: Apr 2012
Location: Bay Area
To each their own...

TPTB Coming Soon!

January 02, 2013 @ 06:12:57 AM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
Not gonna lie I own 1 Pink Dolphin tee the white/blue colorway with the letter "P" on it.
Barely even wear it, will probably be the last & only PD shirt I will ever own. They got some fresh
hoodies Tbh, but think I'd rather stick with Diamond.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

January 02, 2013 @ 08:08:56 AM
Post: 95
Join Date: Dec 2012
I just wired money to the moderator, whoever starts the 2013 of this shit is gettin their IP address banned
January 15, 2013 @ 06:36:25 AM
Post: 438
Join Date: Dec 2012
Location: California
Only PD that I plan on owning and own is the True x Pink Dolphin Collab.
January 15, 2013 @ 06:46:41 AM
Post: 1252
Join Date: Aug 2012
I only like the HBK Gang hoodie
January 15, 2013 @ 14:27:08 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
This brand is worse than black scale
June 16, 2013 @ 15:27:03 PM
Post: 1
Join Date: Jun 2013
how to know fake piece of Pink Dolphin?
i saw this this shop selling pink dolphin shirt " Made From China " ..
June 16, 2013 @ 17:31:29 PM
Post: 336
Join Date: Feb 2013
Location: California
Shit's wack. But i do like how their hoodies are so thin. Does any body know what brand they are made from?? I want to buy some blanks and put some random designs

"be like fascinatin when I be updatin Cuttin off wack kids, pullin their trump cards I thump hard, and mak eem say that I'm God"-GS

June 16, 2013 @ 19:25:18 PM
Post: 21
Join Date: Jun 2013
Location: Texas
I got a crew from them last year for 50 bucks. I feel like it's quality, but I don't know shit about quality lol 
October 17, 2013 @ 10:05:47 AM
Post: 57
Join Date: May 2013
fuck pink dolphin
October 22, 2013 @ 08:55:24 AM
Post: 336
Join Date: Jun 2013
fuck pink dolphin
I second this

FA to save skate industry2014 >>Looking for SS14 Supreme soccer jerseys L

October 23, 2013 @ 05:01:03 AM
Post: 90
Join Date: Dec 2010
The SF grand opening was nuts.  Not my style though.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 09, 2014 @ 14:19:51 PM
Post: 1
Join Date: Jun 2014
I hate Young L's music but i do like the designs so i'm still going to were it.  I'm a huge odd future fan and i know that Tyler Clancy don't like it because of Young L, but that dose'nt mean that i should hate it just because somene famous and respectable says something bad about it that i cant were it.
October 09, 2014 @ 16:06:46 PM
Post: 14
Join Date: Mar 2014
That bump though

Mystery boxes this year expensive as hell, left over stuff that didn't sell
October 10, 2014 @ 05:18:33 AM
Post: 438
Join Date: Dec 2012
Location: California
rip this thread and pink dolphin, plz stay dead
Please login first to reply.
x