[Pink+Dolphin] - 2012 Discussion Thread

May 22, 2012 @ 06:08:21 AM
Post: 86
Join Date: Apr 2012
Location: Arizona
it's a little too bright for me, but I copped the logo hoodie with the japanese(?) writing on it.
May 29, 2012 @ 03:25:03 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
bump

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

May 29, 2012 @ 12:31:22 PM
Post: 24
Join Date: May 2012
This brand Blows...
May 30, 2012 @ 00:08:59 AM
Post: 646
Join Date: May 2011
Location: Midwest
lol yall mad

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

May 30, 2012 @ 02:53:50 AM
Post: 14
Join Date: Feb 2008
Nothing to this brand, looks like some stuff you find at a generic urban store.
No hate I just don't see any substance here.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 09, 2012 @ 01:34:06 AM
Post: 90
Join Date: Jan 2012
Location: USA
To bad I think they are stuck in the box that they cant get out of. A little cartoonish for me, but they are making their money now tho.
June 09, 2012 @ 01:38:46 AM
Post: 835
Join Date: Apr 2012
Location: Australia
June 09, 2012 @ 01:53:18 AM
Post: 391
Join Date: Dec 2010
some of their shit is cool tho
June 09, 2012 @ 17:53:49 PM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
this shit is mad hyped dough

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

June 09, 2012 @ 22:14:41 PM
Post: 818
Join Date: May 2012
Location: The SouthLAnd
looks cool but at the same time idk

taskforce bitch mob nigga

June 10, 2012 @ 03:14:48 AM
Post: 818
Join Date: May 2012
Location: The SouthLAnd
kinda reminds me of that neff bullshit

taskforce bitch mob nigga

June 10, 2012 @ 03:53:32 AM
Post: 151
Join Date: Apr 2012
Location: Bay Area
I have 3 pieces of PD, mostly wear their grey dolphin logo crew.

As far as 2 shirts i have, i dont really wear unless its to the gym or on a run or undershirt. I feel like its for young ass kid shirts lol

TPTB Coming Soon!

June 12, 2012 @ 03:35:59 AM
Post: 17
Join Date: Mar 2011
Anyone know what the fit on those strapbacks are like lol? Do they have that big boxy look or smaller???
June 12, 2012 @ 04:43:37 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
fuck this brand

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

June 12, 2012 @ 05:05:21 AM
Post: 70
Join Date: Nov 2011
Location: Los Angeles, Cali
Purchased a Waves Strapback from this brand, HORRIBLE quality, made in China. Asked for a refund but they only do store credit.
June 12, 2012 @ 05:49:28 AM
Post: 350
Join Date: Mar 2012
All their shit just looks lame.
June 12, 2012 @ 05:57:05 AM
Post: 148
Join Date: May 2011
Location: Casino Capital
You guys are hating hard!
June 12, 2012 @ 07:31:49 AM
Post: 122
Join Date: Mar 2012
Location: The High Life
i see like one colorway on every single item.

سبحان

June 19, 2012 @ 05:17:28 AM
Post: 156
Join Date: May 2012
2 chainz done fucked up wearing this shit
June 19, 2012 @ 06:06:18 AM
Post: 295
Join Date: Nov 2011
They sold out for that zumies money. Or it might of been industrial ride shop. Either way this shit is in every mall in america. It aint limited. That and fucking diamond and DGK. They alll need to die as brands

Column

June 19, 2012 @ 06:59:49 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
This brand is for homosexuals

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

June 19, 2012 @ 07:06:55 AM
Post: 295
Join Date: Nov 2011
^ word up bruh. You keepin it one hunnit. Im just shocked at how fast they sold out

Column

June 19, 2012 @ 07:09:20 AM
Post: 12
Join Date: Jul 2008
Location: Los Angeles
a lotta bandwagon-y kids rocking it due to rapper exposure, definitely stuck in a box.. not a fan but i aint mad

PrimitiveShoes.com | PrimitiveApparel.com | PrimitiveSkate.com

June 19, 2012 @ 07:12:14 AM
Post: 295
Join Date: Nov 2011
I cant be mad either. I just hate the suburban mall rats who rock over hyped shit and ruin anybrand they think is cool. God damn bros ruin everything

Column

July 29, 2012 @ 21:15:17 PM
Post: 50
Join Date: Jul 2012
lol celebs who have been seen rocking this brand are rocking Young L's shit, yall are hating right now but this brand is gonna be big in a few years just like how asap blew up black scale.
July 29, 2012 @ 21:19:57 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
lol celebs who have been seen rocking this brand are rocking Young L's shit, yall are hating right now but this brand is gonna be big in a few years just like how asap blew up black scale.

that is true.. this brand started off by famous people wearing it. but it will be out-hyped as well

IG: @mobbyluii

July 30, 2012 @ 16:34:55 PM
Post: 131
Join Date: Jan 2012
Location: Drain City, USA
lol celebs who have been seen rocking this brand are rocking Young L's shit, yall are hating right now but this brand is gonna be big in a few years just like how asap blew up black scale.

that is true.. this brand started off by famous people wearing it. but it will be out-hyped as well


If you know your own industry then you would know that Black Scale was killing it way before ASAP came along. They sold out every season and had 3 brick and motor stores. This was all prior to ASAP ROCKY. No disrespect to asap because I am a fan. But Black Scale was holding their own for years before you saw asap rocky wearing it in his videos. I didn't know who ASAP was until Black Scale posted their mixtape.

Next your gonna tell me Currency made Diamond pop.

If you are given life you owe a death.

July 30, 2012 @ 16:38:07 PM

Inactive User

I copped the whole Olympics collection, White Waves III tee, White Portrait III tee, and Ocean Coin Pouch. Extremely happy. Shirts are so comfortable, coin pouch is amazing.
July 30, 2012 @ 16:45:58 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
No..........you didn't, you broke buster

|| instagram: lups1 ||

Please login first to reply.
x