The Next Bape/AF1 Kicks

September 23, 2006 @ 22:07:31 PM
Post: 263
Join Date: Aug 2006
Location: Bronx, NY
It's only a matter of time before these become the next hyped up shoe, just like Bapes were... Young Jeezy has already been spotted wearing them... God forbid Jay-Z is spotted, the whole world will be talkin about them tomorrow...













September 23, 2006 @ 22:35:07 PM
Post: 149
Join Date: Jul 2006
Location: Baltimore
wow... biter x 100000, those are whack
September 23, 2006 @ 22:37:55 PM
Post: 50
Join Date: Jul 2006
what brand is that?
September 23, 2006 @ 22:38:19 PM
Post: 263
Join Date: Aug 2006
Location: Bronx, NY
LOL.. I know everyone on here is gonna say they are wack, but they are the same shit as bathing apes... watch everyone say they are wack now, and then by next year they will be hyped and everyone gonna want them. lol
September 23, 2006 @ 22:38:54 PM
Post: 263
Join Date: Aug 2006
Location: Bronx, NY
Originally posted by Inactive User
what brand is that?


its called Uptown Styles I believe..
September 23, 2006 @ 22:41:29 PM
Post: 4673
Join Date: Feb 2006
Location: Chicago
ok nike def has to put an end to brands biting the AF1
September 23, 2006 @ 22:43:51 PM
Post: 149
Join Date: Jul 2006
Location: Baltimore
*no bape hopping on*

Star>>>>>>>>>>>squigly line
September 23, 2006 @ 22:47:00 PM
Post: 3884
Join Date: Apr 2006
tacky.

TOP $$$ FOR - SUPREME ROSARY TEE/CREWNECK SIZE MED.

September 23, 2006 @ 23:05:13 PM
Post: 66
Join Date: Jun 2006
While I do like the blue ones, this shit is gettin out of hand.
September 23, 2006 @ 23:15:53 PM

Inactive User

Originally posted by Inactive User
tacky.


Couldn't say it any better...
September 23, 2006 @ 23:20:29 PM
Post: 923
Join Date: Jul 2006
Location: San Diego
It's all the same crap. They need to just mash all the brands together and just make one shoe; Town Force Ape's|0
September 24, 2006 @ 00:20:01 AM

Inactive User

wow? exact same colour way too
makes me not want to wear af1 anymore
September 24, 2006 @ 00:41:33 AM
Post: 321
Join Date: Aug 2006
that logo looks like a Nike Swoosh reject...like the sweatshop worker was drunk and fucked up. m gonna make my own shoe brand of look alike AF1s and my company name will be "these are not AF1 i swear"
September 24, 2006 @ 00:58:06 AM
Post: 988
Join Date: Jul 2006
stick with the og af1
September 24, 2006 @ 01:25:25 AM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
They aren't even decent looking...
September 24, 2006 @ 01:52:58 AM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
HAHAHAHAHAHA!!! OMFG!! I Know Who Makes Those Sneakers! His My Little Brother Friend. Someone Actually Made Thread Bout These.
September 24, 2006 @ 02:09:27 AM
Post: 548
Join Date: Jun 2006
Location: DOT AVE
They are simply the bad version of Bapes (rip off of AF1s)

The thing was that Bapes had something new to offer to the AF1 look (The wild colors and patent.)

This brings nothing new to the table, beside the horrible logo.
September 24, 2006 @ 02:55:47 AM
Post: 138
Join Date: Mar 2006
the dude who sells these tried to sell me a fake bape hoody
September 24, 2006 @ 03:00:31 AM
Post: 489
Join Date: Feb 2006
Location: The Netherlands
How can you tell weezy is wearing those shoes... you can only see the toe. so it could also be an AF1 or bapesta right?
September 24, 2006 @ 05:15:30 AM
Post: 79
Join Date: Sep 2006
Location: Tdot
^^ you're right still, Jeezy has been known to rock Fapes (blame it on his wack stylist) and you can't see the...squiggly swoosh[??]...lol so I don't believe he is rocking those
September 24, 2006 @ 10:06:30 AM
Post: 4
Join Date: Jul 2006
Location: FTL florida
wowww biting hard
September 24, 2006 @ 10:19:22 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
Fugly...to say the least.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

September 24, 2006 @ 10:36:52 AM
Post: 35
Join Date: Jul 2006
Location: Brooklyn
THOSE GOTTA BE THE FAKEST< UGLEST< WANNABE<FNEAKERS!! IN DA GLOBE!!
I WANNA KNOW IF JEEZY WAS REALLY WEARING THOSE!!!..........HE kNOW BETTER THEN THAT!!!
October 03, 2006 @ 01:44:41 AM

Inactive User

this dude is from my town
Its this 19 year old kid selling these, it was in our local paper a couple months back. His mom hooked him up with a factory in china. N E ways this is his site http://www.uptownstyles.com/home.html
You can catch kids in the main high schools with them on, I hear the quality is terrible. I dont think these will last too long, i bet hes on hypebeast somewhere but wont step up to his product...
October 03, 2006 @ 02:08:48 AM
Post: 88
Join Date: Aug 2006
Location: East Coast
foogly..I detest Bape so these do nothing for me. Everyone claims to be doing something different when they're just jacking another style/brand..

Later
October 03, 2006 @ 02:15:59 AM
Post: 2947
Join Date: Mar 2006
Location: South Philly
*no bape hopping on*

Star>>>>>>>>>>>squigly line

hah you never lied my friend.
October 03, 2006 @ 06:37:56 AM
Post: 17
Join Date: Sep 2006
fucking haters
October 03, 2006 @ 08:36:36 AM
Post: 14
Join Date: Oct 2006
Hella gay. Reminds me of this shit.
October 03, 2006 @ 13:22:22 PM
Post: 12
Join Date: Sep 2006
Location: I be in Japan, Sapporo and lov'n it
i could write alot
ill just say
|0 & a swift head nod in the left to right type of motion
October 03, 2006 @ 14:19:56 PM
Post: 4319
Join Date: Jul 2006
Location: queens
bape jock nike..and now this jocks bape..its a dam cycle of gayness.
Please login first to reply.
x