[Rip n Dip] -2013 Official Discussion Thread

July 01, 2012 @ 22:31:18 PM
Post: 454
Join Date: Apr 2012
Location: Yass
They've had much much much better batches. I'll wait for the next group.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

July 02, 2012 @ 06:13:40 AM
Post: 246
Join Date: Jun 2012
NO WTF!!! the grey/black floral button up isnt up anymore!!! i wanted to order that this weekend. i just got paid and shit

please put that back up


I see you, the button ups were the nicest thing they had but on facebook they said they all sold out.

Free country? I should fuck you up for saying that

July 02, 2012 @ 19:01:23 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
camps left in stock..

aztec: 75
coal: 50
cobalt: 103
cappucino: 120
July 03, 2012 @ 00:48:13 AM
Post: 489
Join Date: Jun 2012
Location: Vancouver, BC
camps left in stock..

aztec: 75
coal: 50
cobalt: 103
cappucino: 120

damn, whered u get this info? how the hell did both florals sell out so quickly
July 03, 2012 @ 03:13:05 AM
Post: 312
Join Date: Mar 2010
Location: 203
the lush floral smh

how often to they release new stuff?
July 03, 2012 @ 03:23:34 AM
Post: 272
Join Date: Mar 2012
Location: Sacramento, Ca
the lush floral smh

how often to they release new stuff?

i'd say about every other month.
July 03, 2012 @ 03:50:55 AM
Post: 1163
Join Date: Jul 2012
camps left in stock..

aztec: 75
coal: 50
cobalt: 103
cappucino: 120

Damn if that's true I'm surprised a lot of people slept on the Aztec.
July 03, 2012 @ 05:55:32 AM
Post: 29
Join Date: Jul 2012
Wish they would make a button up out of the Wolf Camp.
July 03, 2012 @ 11:58:50 AM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
Damn if that's true I'm surprised a lot of people slept on the Aztec.


doesn't surprise me. aztec is so last summer, lol

i had an aztec print camp hat just like it for sale on here. went down to $20 and i had zero interest. flipped it off to a girl on ebay.
July 05, 2012 @ 20:59:29 PM
Post: 115
Join Date: Jun 2012
Received my black/grey floral cap today, I'm iffy on the fit.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 05, 2012 @ 21:24:03 PM
Post: 272
Join Date: Mar 2012
Location: Sacramento, Ca
got my ikat brim camp today. the hat looks great in person but the fit is kind of weird. it's like the sides are too tall.
July 05, 2012 @ 21:33:33 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
Got both my caps today as well. Fit is a little weird, nothing bad though.
I wear my camps backwards a majority of the time anyway.

July 05, 2012 @ 22:12:29 PM
Post: 115
Join Date: Jun 2012
got my ikat brim camp today. the hat looks great in person but the fit is kind of weird. it's like the sides are too tall.

Exactly. And the brim is alittle short as far as the width. I kinda have a wide head but never experienced a problem as far as this is concerned. Looks sweet backwards though. Kind of contemplating getting rid of it, fill me in for trades anyone!
July 06, 2012 @ 00:06:44 AM
Post: 1163
Join Date: Jul 2012
Got my Aztec today. Love it. Fit is pretty good to me.
July 06, 2012 @ 02:30:18 AM
Post: 489
Join Date: Jun 2012
Location: Vancouver, BC
Got my Aztec today. Love it. Fit is pretty good to me.

pics bro, canadian still waiting for mine.
July 06, 2012 @ 03:04:19 AM
Post: 154
Join Date: Sep 2010
Got my Aztec today. Love it. Fit is pretty good to me.


Got mine too! Fits nice.

July 06, 2012 @ 04:38:05 AM
Post: 489
Join Date: Jun 2012
Location: Vancouver, BC
Got my Aztec today. Love it. Fit is pretty good to me.


Got mine too! Fits nice.



nice!! i only wish the aztec had a leather patch on the front.
July 06, 2012 @ 06:55:13 AM
Post: 272
Join Date: Mar 2012
Location: Sacramento, Ca
got my ikat brim camp today. the hat looks great in person but the fit is kind of weird. it's like the sides are too tall.

Exactly. And the brim is alittle short as far as the width. I kinda have a wide head but never experienced a problem as far as this is concerned. Looks sweet backwards though. Kind of contemplating getting rid of it, fill me in for trades anyone!
really? i have the exact opposite problem. the brim seems a little wide.
July 06, 2012 @ 07:29:43 AM
Post: 533
Join Date: Dec 2011
Location: Indiana
I have a ripndip nermal button down size m for sale if anyone's interested.
July 06, 2012 @ 21:01:55 PM
Post: 134
Join Date: Jul 2012
I have a ripndip nermal button down size m for sale if anyone's interested.


Price?
July 07, 2012 @ 03:24:56 AM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL


My Rip N Dip collection.

July 07, 2012 @ 03:33:58 AM
Post: 489
Join Date: Jun 2012
Location: Vancouver, BC


My Rip N Dip collection.


ripndip reblogged it on tumblr, good shit my man.
July 11, 2012 @ 09:55:02 AM
Post: 1066
Join Date: Mar 2009
Location: Detroit
is anyone interested in buying a nermal camp? get at me..

ig hooraydonuts

July 11, 2012 @ 19:11:10 PM
Post: 291
Join Date: Dec 2011
Location:
Originally posted by Inactive User
is anyone interested in buying a nermal camp? get at me..

depends how much?

hey

July 11, 2012 @ 22:38:35 PM
Post: 216
Join Date: Jul 2012
Location: Seattle, WA
Any one have a nermal camp cap they wanna sel? Message me
July 11, 2012 @ 22:40:59 PM

Inactive User

I have a ripndip nermal button down size m for sale if anyone's interested.


How much?
July 11, 2012 @ 22:41:26 PM

Inactive User

More clothes would be cool...

What if there were a nermal pullover? that'd be nice...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 12, 2012 @ 00:39:47 AM
Post: 1165
Join Date: Apr 2012
Too many nermal re-releases tongueface
Please login first to reply.
x