[HUF] – 2012 Official Discussion Thread

July 14, 2012 @ 10:08:27
how does huf fit? i'm interested in the waxed jacket that came out recently. anyone know how it fits?

ig quinnandres

July 14, 2012 @ 12:02:43
sorry, but what's the look that gives this cap on his head? seems to me very Basebol sporty, but I could be wrong.



July 14, 2012 @ 14:07:15

Inactive User

You guys think the Hail Mary beanies will still be in stock Thursday?


i hope, buy it now, shippings like 14$ though
July 14, 2012 @ 15:10:45
sorry, but what's the look that gives this cap on his head? seems to me very Basebol sporty, but I could be wrong.





You ask a million questions about the same damn hat. Just buy what you like damnit.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

July 14, 2012 @ 19:33:52
how does huf fit? i'm interested in the waxed jacket that came out recently. anyone know how it fits?


same. im wanting to know too because i just placed my order, i went with my usual size in Supreme
July 14, 2012 @ 19:36:35
Tts, always been the same for me except jeans they fluctuate sometimes in sizing
July 14, 2012 @ 19:37:51
Really diggin' the Fall '12 drop. I need that camo joint and the burgandy varsity. smokeyface


yeah that fall shit is fire
July 14, 2012 @ 19:38:24
Why is their shipping on the website so high ?
July 14, 2012 @ 21:10:00
Originally posted by Inactive User
Why is their shipping on the website so high ?

Yeah that's a lot of money. 10$ to ship to California.
July 14, 2012 @ 21:19:17
sorry, but what's the look that gives this cap on his head? seems to me very Basebol sporty, but I could be wrong.

lol you're a faggot
baseball sporty? its a fuckng starters cap
July 14, 2012 @ 22:03:48
sorry, but what's the look that gives this cap on his head? seems to me very Basebol sporty, but I could be wrong.


what the fuck are you even saying

also, dat highland jacket. camo looks amazing if you can pull that but too flamboyant for my tastes. i prefer the green one
July 14, 2012 @ 22:56:55
lol, I was talking about the combination of colors, blue and tan, it seems strange, do not you think?
July 14, 2012 @ 23:06:07
lol, I was talking about the combination of colors, blue and tan, it seems strange, do not you think?

Nahh bruh u trippin. Just use my rep code on karmaloop and swoop it, its on sale.
http://www.karmaloop.com/product/The-National-Starter-Snapback-Cap-in-Navy-Tan/237028
Grey one on sale too if u really think navy/tan looks off to you.
http://www.karmaloop.com/product/The-National-Starter-Snapback-Cap-in-Grey/237027

20% OFF Karmaloop with Rep Code:Shaboopy

July 14, 2012 @ 23:21:32
thanks, will give way.

But I honestly am still undecided, I have to choose one.
July 14, 2012 @ 23:24:53
thanks, will give way.

But I honestly am still undecided, I have to choose one.


Just kill yourself and you'll never be undecided again.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

July 14, 2012 @ 23:29:42
ahahaha mate are all dope, so it becomes difficult to choose one, I wanted them all, you know? blushing

But I'm probably going to the navy tan, you can wear with almost everything.
July 14, 2012 @ 23:40:25
ahahaha mate are all dope, so it becomes difficult to choose one, I wanted them all, you know? blushing

But I'm probably going to the navy tan, you can wear with almost everything.

Buy that hat please. You will be happy as fuck.
July 15, 2012 @ 00:01:05
and now we have a full page of this kid going back and forth being an indecisive bitch over one hat
July 15, 2012 @ 00:58:15
No dont buy the hat. navy and tan is like blue and yellow = complimentary colors = tacky as fuck.
July 15, 2012 @ 01:02:18
those fall shirts are dope, will be copping a few smokeyface

taskforce bitch mob nigga

July 15, 2012 @ 07:00:21
how long do items usually stay in stock for after release? I remeber the 4/20 stuff sold out pretty quick. I'm liking the camo jacket and camo wolf snapback, but probably gonna wait a while to buy em.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 16, 2012 @ 04:49:58
how long do items usually stay in stock for after release? I remeber the 4/20 stuff sold out pretty quick. I'm liking the camo jacket and camo wolf snapback, but probably gonna wait a while to buy em.


The 420 shit is still around I see the shirts everywhere hats are all over ebay too

Free country? I should fuck you up for saying that

July 16, 2012 @ 04:54:46
Anyone know the story behind the voodoo tee? Where is that image from?
July 16, 2012 @ 05:07:41
anyone pick up one of the aztec brim volleys? wondering how they fit. kind of growing on me but i hated the fit on the hex diamond volley. worried it's going to be the same flimsy quality.
July 16, 2012 @ 14:53:01
smokeyfacedasd
July 16, 2012 @ 16:22:44
anyone pick up one of the aztec brim volleys? wondering how they fit. kind of growing on me but i hated the fit on the hex diamond volley. worried it's going to be the same flimsy quality.

pics of the aztec brim volley? quick search couldn't find it.
July 16, 2012 @ 20:52:24
LOOKING FOR A HUF "FUCK IT" BUCKET HAT. Hit me up with serious replies only please!! Thanks. blushing

Bye (:

July 16, 2012 @ 23:25:44
where do they ship from?
July 16, 2012 @ 23:56:14
where do they ship from?

They ship from Los Angeles.
Please login first to reply.
x