[HUF] – 2012 Official Discussion Thread

June 01, 2012 @ 16:39:20 PM
Post: 332
Join Date: Nov 2011
Location: SF
if you didn't pick up the camo shorts that just dropped I feel bad for you... they are amazing.
June 01, 2012 @ 19:06:33 PM
Post: 59
Join Date: May 2012
^You fuck'n tell em Julius!


haha whaddup son.

http://store.hufworldwide.com/collections/shorts/products/chino-field-short-camo

YO does anyone have a fit pic of these ^^^^ the Chino Camo short. I'm afraid they're gonna be super short. :/

Have an account from '07... so don't even start with the '12 members shit.

June 01, 2012 @ 20:24:45 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
^You fuck'n tell em Julius!


haha whaddup son.

http://store.hufworldwide.com/collections/shorts/products/chino-field-short-camo

YO does anyone have a fit pic of these ^^^^ the Chino Camo short. I'm afraid they're gonna be super short. :/


fit pic on moose http://www.mltd.com/huf-chino-field-short-camo-pr-35270.html

almost bought from the restock, easy pass now that i see how bad they look against pale complexion
June 01, 2012 @ 20:48:06 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
HUF tie dye "die hippie scum" full size run 32+ free shippin. hoping its an old stock photo from the last run.
June 01, 2012 @ 23:39:10 PM
Post: 997
Join Date: Dec 2011
Bought the wine "Quality Shit"snap from MLTD and got it in the mail today. It has a different adjustable snap from the regular HUF ones. Hat is maaad huge on me and I don't like overlapping the snap just to make it fit so I'm returning it. Just letting you guys know if you're planning on buying it.
June 02, 2012 @ 03:41:25 AM
Post: 835
Join Date: Apr 2012
Location: Australia
looking for a pair of those camos in 34 to aus. will pay or trade
June 02, 2012 @ 05:13:12 AM
Post: 898
Join Date: Jul 2010
Does the black death from above camp have a camo design under the bill? I see a little bit of it in the stock pics. Either way, I need it in my life.


not sure. cant tell from the pictures on moose either. But, the camo volley has a black under the bill, so maybe.

Just got it. If anyone is wondering, there is camo under the bill. Design is similar to all-over camo one.
June 02, 2012 @ 05:29:55 AM
Post: 213
Join Date: Feb 2012
Location: US
Copped the tiger camo fuck it snapback, very happy with it.
June 03, 2012 @ 23:18:41 PM
Post: 737
Join Date: Mar 2011
fuck ive got 60 dollars and im split between the chino field shorts or the green striped pocket tee FUCK there both dope af

EDIT: ooop nvm they only got a fuckin size 40 left in the shorts...pocket tee it is then
June 04, 2012 @ 00:22:04 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
So pissed those camo shorts sold out on MLTD so fast
Anyone know where i can find a size 30 or 32???

|| instagram: lups1 ||

June 04, 2012 @ 20:17:02 PM
Post: 737
Join Date: Mar 2011
So pissed those camo shorts sold out on MLTD so fast
Anyone know where i can find a size 30 or 32???


i second this, looking for a 32
June 04, 2012 @ 20:55:17 PM
Post: 835
Join Date: Apr 2012
Location: Australia
So pissed those camo shorts sold out on MLTD so fast
Anyone know where i can find a size 30 or 32???


i second this, looking for a 32

looking for a 34
June 05, 2012 @ 04:11:00 AM
Post: 290
Join Date: Dec 2007
Location: Ann Arbor, MI
So pissed those camo shorts sold out on MLTD so fast
Anyone know where i can find a size 30 or 32???


i second this, looking for a 32

looking for a 34


We just got our shipment in and up online...all sizes available as of right now...
June 05, 2012 @ 06:49:53 AM
Post: 630
Join Date: May 2011
^ ugh I missed
June 05, 2012 @ 20:55:16 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
GOOD LOOKING MTVTN!
Just copped from you guys in a size 30
Should send me out some more slaps too, those 8 you guys sent me a couple months ago were gone the first day haha

|| instagram: lups1 ||

June 06, 2012 @ 00:16:03 AM
Post: 90
Join Date: Jan 2012
Location: US
i second this, looking for a 32

looking for a 34


We just got our shipment in and up online...all sizes available as of right now...
THANK YOU!!!! got the tye dye hippie tee and black 6 panel volley from you guys. They still have a ton of nice huf stuff there so go there guys
June 06, 2012 @ 07:27:45 AM
Post: 1003
Join Date: Mar 2011
GOOD LOOKING MTVTN!
Just copped from you guys in a size 30
Should send me out some more slaps too, those 8 you guys sent me a couple months ago were gone the first day haha


are the shorts tts cause i'm a 31.

and anybody know what the fit on their shirts are like? tryna cop the chambray l/s but stuck between s/m. i'm normally a small in buttondowns for most brands..except im a medium for supreme.
June 06, 2012 @ 15:37:13 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
How are you guys still copping these camo jawns? I went right after MTVTN posted and everything was sold out.

I'm a 32 btw.
June 06, 2012 @ 16:53:16 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
??? there are 32's up on mtvtn right now...
June 06, 2012 @ 17:15:13 PM
Post: 737
Join Date: Mar 2011
??? there are 32's up on mtvtn right now...


only size left is a 34 bruh bruh
June 06, 2012 @ 17:21:30 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
??? there are 32's up on mtvtn right now...


only size left is a 34 bruh bruh


someone must have bought the 32 then, cause i was able to add it to my cart when i posted that..
oh well, not my problem
June 06, 2012 @ 17:26:14 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
GOOD LOOKING MTVTN!
Just copped from you guys in a size 30
Should send me out some more slaps too, those 8 you guys sent me a couple months ago were gone the first day haha


are the shorts tts cause i'm a 31.

and anybody know what the fit on their shirts are like? tryna cop the chambray l/s but stuck between s/m. i'm normally a small in buttondowns for most brands..except im a medium for supreme.


Not sure, i was thinking the same thing actually.
I hope they're not sized like the Diamond shorts 'cause those run MAD small
I usually wear 30 in shorts/pants so thats what i bought. We'll see

|| instagram: lups1 ||

June 06, 2012 @ 18:29:13 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
How are people even seeing a 34?

It says out of stock for me. o___0
June 06, 2012 @ 18:41:21 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
Also do these field shorts fit? Are they long cause I want them right above the knee.

Thanks
June 06, 2012 @ 21:34:18 PM
Post: 290
Join Date: Dec 2007
Location: Ann Arbor, MI
Thanks guys, we appreciate it! Everyone who ordered should get their stuff by the weekend, I made sure they shipped your orders right out. Also GlixAzzurri we do have 34 left and just sold out of 32 this morning so I am not sure what you are seeing....perhaps try clearing your cache and refreshing site.
June 06, 2012 @ 21:40:17 PM
Post: 42
Join Date: Jun 2012
Also do these field shorts fit? Are they long cause I want them right above the knee.

Thanks


This
June 06, 2012 @ 23:08:36 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
Thanks guys, we appreciate it! Everyone who ordered should get their stuff by the weekend, I made sure they shipped your orders right out. Also GlixAzzurri we do have 34 left and just sold out of 32 this morning so I am not sure what you are seeing....perhaps try clearing your cache and refreshing site.
Fuckkkkk bro. I needed those 32s.
June 06, 2012 @ 23:09:10 PM
Post: 630
Join Date: May 2011
Post fucked up. On iPhone.
June 07, 2012 @ 01:17:22 AM
Post: 113
Join Date: May 2012
copped the camo field shorts from a local spot today, really fucking happy i didn't pass on them.

@ Glix, i got a 32 (i'm about 5'10) and they fit perfect, right above the knee.

June 07, 2012 @ 01:33:16 AM
Post: 630
Join Date: May 2011
copped the camo field shorts from a local spot today, really fucking happy i didn't pass on them.

@ Glix, i got a 32 (i'm about 5'10) and they fit perfect, right above the knee.
Yeah were exactly the same.

Thanks good looks

If they ever restock.
Please login first to reply.
x