Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 15, 2012 @ 03:21 AM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

i thought y'all were gonna re-up on the snakeskin tees like 2 weeks ago?
Just asked Tom & he said next year.

- Alvin
December 15, 2012 @ 03:22 AM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

damn I slept on that Fab sale -- was tryna cop the varsity in a size S
was the fab sale for the black wool varsity? or another one?
It was for the Fleeced Galaxy Denim.

- Alvin
December 15, 2012 @ 06:07 PM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

Mister Hide Collection available at noon! 

- Alvin
December 15, 2012 @ 11:09 PM
Saduka

suspended

Post: 800

Join Date: Dec 2010

Just ordered the leather sleeve tee, hopefully they ship my order USPS PRIORITY this time not first class or standard.... #mypatiencemidget 
December 16, 2012 @ 01:35 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Ordered the leather sleeve tee as well.

I got a good feeling about this cool

Hey Alvin, I know I talked about the patterned sleeve hoodies and you said something about not doing them. Do you mean right now or not at all? 
December 16, 2012 @ 02:33 AM
Mike Lowrey

Post: 49

Join Date: Mar 2008

For the love of everything holy please tell they'll be a restock on the sleeve tee.
December 16, 2012 @ 02:35 AM
Mike Lowrey

Post: 49

Join Date: Mar 2008

For the love of everything holy please tell me they'll a restock on the sleeve tee.
December 16, 2012 @ 09:00 PM
nfairmax

Post: 64

Join Date: Nov 2012

shit looks ok
December 17, 2012 @ 01:36 AM
spriteremix

Post: 1050

Join Date: Aug 2012

thought the cross chain was going online.
December 17, 2012 @ 03:14 AM
BIRTH

Post: 913

Join Date: Mar 2010

Location: Hell

i thought y'all were gonna re-up on the snakeskin tees like 2 weeks ago?
Just asked Tom & he said next year.

- Alvin
When next year?

.

December 17, 2012 @ 06:10 AM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

Ordered the leather sleeve tee as well.

I got a good feeling about this

Hey Alvin, I know I talked about the patterned sleeve hoodies and you said something about not doing them. Do you mean right now or not at all? 
Not at all. 

- Alvin
December 17, 2012 @ 06:10 AM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

thought the cross chain was going online.
Should be going up with the rest of the God collection.

- Alvin
December 17, 2012 @ 06:10 AM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007

i thought y'all were gonna re-up on the snakeskin tees like 2 weeks ago?
Just asked Tom & he said next year.

- Alvin
When next year?
Tom didn't give me a set date yet.

- Alvin
December 17, 2012 @ 09:36 PM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007



Summer 2013.

- Alvin
December 17, 2012 @ 09:37 PM
oisin

Post: 25

Join Date: Sep 2012

Sick,

Great job Alvin. Big fan of the brand.
December 17, 2012 @ 10:34 PM
Saduka

suspended

Post: 800

Join Date: Dec 2010

anyone get there orders shipped yet?... 
December 18, 2012 @ 05:12 AM
mumbai

Post: 929

Join Date: Nov 2008

^ from where? the fab promo? im getting mine tomorrow
December 18, 2012 @ 05:21 AM
Saduka

suspended

Post: 800

Join Date: Dec 2010

^ from where? the fab promo? im getting mine tomorrow
no when the leather sleeves dropped. I ordered on the 15th. Just really on it since last time they shipped my shit first class when i paid for priority... need this for a gift and will be disappointing if i dont get it before xmas.
December 18, 2012 @ 06:00 AM
spriteremix

Post: 1050

Join Date: Aug 2012



Summer 2013.

- Alvin
saw something nearly identical from cheap monday i believe
December 18, 2012 @ 04:52 PM
nostarr

Post: 141

Join Date: Jun 2012

Location: Washington, DC



Summer 2013.

- Alvin
late december 2012 pls
December 18, 2012 @ 06:22 PM
mr.shift

Post: 602

Join Date: Jul 2007



Mister x Freeminds. 2013.

- Alvin
December 18, 2012 @ 06:50 PM
mumbai

Post: 929

Join Date: Nov 2008

stahp it, i have winter and spring semester to pay for
December 19, 2012 @ 04:31 AM
sbhead6419

Post: 935

Join Date: Mar 2010

Location: West Coast

If anyone has a black/wool varsity in a medium hit me up
December 19, 2012 @ 08:52 PM
sutaih

Post: 103

Join Date: Dec 2008

Location: New York City

Got in the latest varsity. Fit is slimmer than than the og varsity (INVS days) which I definitely appreciate but the arms are a bit constricting for me .. and I don't have monster arms/or do heavy lifting. Body is also lighter than I expected, more of an early fall/spring piece. Still nice overall.
December 22, 2012 @ 05:49 AM
Stoplooklisten

Post: 150

Join Date: Mar 2011

Location: Sf Bay Area

Gf got me the galaxy denim varsity jacket for my birthday. Def wasn't expecting that but I'm really glad she got it for me
December 22, 2012 @ 11:12 AM
hypethetical

Post: 617

Join Date: May 2012

those wingtips though.....damn
December 27, 2012 @ 01:34 AM
Okay.

Post: 2513

Join Date: May 2011

Location: Philly

I heard the first batch of chinos had problems with the crotch blowing out, i got my pair and it seems like it wont but does anyone know if it happens to the newer batch?

where the azn girls at

December 28, 2012 @ 05:38 AM
wolnevik

Post: 482

Join Date: Oct 2009

If anyone wants to buy a brand new varsity + tee for $100 under retail pm me
December 29, 2012 @ 02:00 AM
vafins

Post: 2471

Join Date: Feb 2012

Location: US


got this for Christmas and I am liking the fit and feel on it
December 29, 2012 @ 03:59 PM
fknfmsmag

Post: 35

Join Date: Aug 2012

Location: FREMONT, CA

TOOOOO FKN LEGIT!

FKN FAMOUS | WWW.FKN-FAMOUS.COM


Please login first to reply.
Back To Top