[Mister (Mr.)]-2012 Official Dicussion Thread

Sep 21, 2012 @ 05:01
^^^^ I believe $190. & I think 10 were made.
Sep 21, 2012 @ 07:20
Is the white paisley still available or restocking? (Sorry i'm new to this brand)

SIZE 12 Flyknit Multicolor Racer & Rare Chukkas for sale. http://hypebeast.com/forums/sneakers/218888

Sep 21, 2012 @ 16:40
White paisley arrived. The collar is a little bit too "closed" or small or w.e / it feels like its hugging my neck a little too much, but if I put an undershirt it looks fine. I want to suggest not putting the made in USA sticker on the actual shirt because when you peel it off it leaves a little bit of wrinkle (caved in) on the shirt, placing it on the plastic bag it comes in would be better. Dope shirt tho can't wait to buy more!


Good suggestion homie. We'll definitely keep that in mind. Glad you still like your tee my man! Thanks for the support!

- Jereme
Sep 21, 2012 @ 16:49
Is the white paisley still available or restocking? (Sorry i'm new to this brand)


Sup sir! We may have a few left in-store. Here is the AOC # 415.398.4862 to see if we have any available.
Sep 21, 2012 @ 16:51
So down for those black and gold fabric on sleeves. When can we cop!!?


It will be apart of our winter drop sir.
Sep 21, 2012 @ 17:35
What are AOC's actual hours? I went last Thursday around 6:35pm and the store was all locked up despite the store hours posted on the door (said 7:00pm close time)!
Sep 21, 2012 @ 20:58
Is that denim varsity dropping again this year, shit is fire flame
Sep 21, 2012 @ 21:15
I just got my shirt and the stitching on the right sleeve is so messed up. What do you guys do for people who received a shirt with a defect?
edit:
Sep 22, 2012 @ 01:19


Metallic Gold

- Alvin
Sep 22, 2012 @ 18:28
any new footwear soon? wingtips perhaps?blushing
Sep 22, 2012 @ 21:52
any new footwear soon? wingtips perhaps?blushing




We're working on it fam!

- Alvin
Sep 22, 2012 @ 21:54


Metallic Gold

- Alvin


YO when are you guys dropping the black joints?

EDIT: btw, do you guys have the Mr. Curb (Gold) bracelet in stock again? Last time I was there it was all out. Thanks fam
Sep 22, 2012 @ 22:07


Metallic Gold

- Alvin


YO when are you guys dropping the black joints?

EDIT: btw, do you guys have the Mr. Curb (Gold) bracelet in stock again? Last time I was there it was all out. Thanks fam


Couple weeks for the tee. Yes, we do fam. (It was there when I was at the shop last Saturday) You can give the store a call at 415-398-4862.


- Alvin
Sep 22, 2012 @ 22:46


Are these tombstone rings still releasing?

Instagram: @wlllm

Sep 22, 2012 @ 23:54
hope you guys do the snakeskin sleeve's . shit would be flames
Sep 23, 2012 @ 00:34
hope you guys do the snakeskin sleeve's . shit would be flames


As of right now there will be 2 color ways for the Snakeskin (White with black ink and black and grey print)

- Alvin
Sep 23, 2012 @ 01:13
nice good to know man , keep up the dope stuff
Sep 23, 2012 @ 07:13
Is there any stockist in the Los angles area?
Sep 23, 2012 @ 07:30
damn all my tees are gonna end up just blanks with graphic sleeves haha. no other brands really appealing to me lately besides these
Sep 23, 2012 @ 15:52
Is there an online store besides the one here?
Sep 23, 2012 @ 17:30
Is there an online store besides the one here?


mrsfc.com

- Alvin
Sep 23, 2012 @ 18:30
Are hoodies going to release like these?



Sep 23, 2012 @ 18:45
^^ Dayyuummm i never thought of that. If hoodie versions of the Stars and Stripes tees were ever to release.......

Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

Sep 24, 2012 @ 04:55
^^ Dayyuummm i never thought of that. If hoodie versions of the Stars and Stripes tees were ever to release.......


ya'll gotta do it now.
Sep 24, 2012 @ 05:09
I'm 5'9", 140 lbs. Should I buy small or medium tees? Don't want a small to fit too tight. I wear medium in other brands tees.
Sep 24, 2012 @ 06:18
think thats about the same size as me. i wear smalls. diamond tees i wear mediums but have to wash&dry them once or twice to fit better

hope that helps
Sep 24, 2012 @ 23:47
http://www.karmaloop.com/product/The-Mr-Varsity-Jacket-in-Charcoal/277154
Sep 25, 2012 @ 00:13
Is there any stockist in the Los angles area?


Yes sir, Aristocrats LA, located 349 East 2nd Street, Los Angeles. They are located in Little Tokyo to be more specific my man. Hope this helps you out.

- Jereme
Sep 25, 2012 @ 00:15
damn all my tees are gonna end up just blanks with graphic sleeves haha. no other brands really appealing to me lately besides these


Nice! That's not a problem at all! Keep adding to your collection haha! Thanks for all the support homie!

- Jereme
Sep 25, 2012 @ 00:18
Are hoodies going to release like these?





It's possible my man. Can't reveal what we have up our sleeves just yet. But there will definitely be a sneak peek soon!

- Jereme
Please login first to reply.
HYPECHAT 0