[Death Precision Inc.]– 2012 Official Discussion Thread

Aug 18, 2012 @ 05:27
give us some sneaks of that summer release
Aug 18, 2012 @ 13:34
Pop up shop today, might try and hit y'all with some pictures or sumn

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

Aug 18, 2012 @ 14:36
sorry guys super tied up. hopefully full preview and lookbook by later today

Death Precision, Inc

Aug 18, 2012 @ 14:37
@bloodbath thank u and much respect to you guys

Death Precision, Inc

Aug 18, 2012 @ 20:45
Pop up shop dope, a lot of standard pieces, nothing new to report, other than a collab with the store itself that was pretty dope. Hopefully we see some more tomorrow. Copped




Kobi, lemme know if you tryna kick it at all while I'm still here. I was the nigga with the 06 sup half cabs.

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

Aug 19, 2012 @ 04:29
No lookbook? The drop is tomorrow too....
Aug 19, 2012 @ 13:28
LOOK AND PREVIEW TODAY AT 1PM EST SHOP OPENS AT 6PM EST

Death Precision, Inc

Aug 19, 2012 @ 13:34
online also right?
Aug 19, 2012 @ 17:28







PREVIEW SHOP OPENS AT 6PM - 1YR ANNIVERSARY TEE AND SP COLLAB POCKET TEE RELEASING IN AROUND 2 WEEKS

Death Precision, Inc

Aug 19, 2012 @ 22:28
just copped these 2
Aug 19, 2012 @ 22:30
the jersey is fire but im low on cash... guess im gonna have to pass
Aug 19, 2012 @ 22:47



Shop is open

Death Precision, Inc

Aug 19, 2012 @ 23:19
got damn, the diamond sleeve tee sold out quick smh
Aug 20, 2012 @ 00:35
yo kobi when are you dropping the baseball jersey?

http://www.guyitsmathew.net/

Aug 20, 2012 @ 00:41
yo kobi when are you dropping the baseball jersey?


those arent coming back for awhile

Death Precision, Inc

Aug 20, 2012 @ 01:37
kobi you dat boi.
Aug 20, 2012 @ 04:50
My diamond tee doesn't have a crest on it... lowkey heated

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

Aug 20, 2012 @ 23:09
Originally posted by Inactive User
copped the diamond sleeve
edit: they all dont come wit da crest???


Bought mine at the pop-up shop, maybe if you cop online you'll get it with one though.

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

Aug 20, 2012 @ 23:38
Originally posted by Inactive User
copped the diamond sleeve
edit: they all dont come wit da crest???


yeaaa online only

Death Precision, Inc

Aug 21, 2012 @ 01:18
oh aite cool
why's it upside down tho?[/q
The other way is normal, normal isn't always the best decision. And usually shirts don't only have print on the sleeves, so it goes along with the design.
Aug 21, 2012 @ 04:20
KOBI SAVE ME A KILL BILL SHIRT AND I'LL BUY DAT HOE WHEN I GET PAID FAM
Aug 22, 2012 @ 17:19
KOBI SAVE ME A KILL BILL SHIRT AND I'LL BUY DAT HOE WHEN I GET PAID FAM


what size?


detail of the back of the jersey.

stitched number

Death Precision, Inc

Aug 22, 2012 @ 21:47




Death Precision, Inc

Aug 23, 2012 @ 07:04
@yungkobi if you're for real, hold me a large and I'll message you on here or twitter when I get my check. just lemme know fam, I'd appreciate the gesture haha
Aug 23, 2012 @ 16:09
@fristo0308 think the Larges are sold out

Death Precision, Inc

Aug 23, 2012 @ 16:24
pocket sweaters are nice
Aug 24, 2012 @ 00:37
@yungkobi ahh shit, I was looking forward to that shirt
Aug 24, 2012 @ 04:33
Mane!!! wasup Yung Mighty!!!
aye! was up on my jersey is that black lettering on grey or white!!!
and i see its a North eastern division is there going to be a South Western divison jersey
Aug 29, 2012 @ 16:06
Fuuux!!!!! Damn bruh! I wish I knew them jerseys was on the small side!!! I NEED A XL IF YOU GET SOME RETURNS!!!
I wear a 45-48 in champion jerseys!!! and a large in tee's (kinda stocky) would that be a good size up? cuz that junt fitting me like a small tank top!!! thx!!!!
Aug 29, 2012 @ 22:48
@yungkobi I FUCK WITH UR LINE MAN. SHITS CLEAN..

JOIN THE ARMY www.ARMYOFKINGS.com

Please login first to reply.
HYPECHAT 0