[Divinities] – 2013 Official Discussion Thread

November 25, 2013 @ 07:06:41 AM
Post: 140
Join Date: Nov 2013
saw someone on campus wear this...



reminds me of what you guys dropped a while back

Pretty sure Divinities did this design first... I remember when The Roc tees released and they were still selling them from their blog lol.... Then they released those black and maroon hoodies I believe. Good times..
this released like a year later lol.
can't wait for the hoodie.
November 28, 2013 @ 05:21:37 AM
Post: 113
Join Date: Jul 2012
Location: California
Been eyeing the Feel Ease tee ever since Divinities released it a couple months back, but didn't cop cause of shipping that brought the total almost to 40 dollars... shipping was still a bit high but just copped it for half off in the black friday sale. 
November 28, 2013 @ 05:50:02 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Been eyeing the Feel Ease tee ever since Divinities released it a couple months back, but didn't cop cause of shipping that brought the total almost to 40 dollars... shipping was still a bit high but just copped it for half off in the black friday sale. 

Just copped the feel ease right now as well lol. Wish they had the navy one tho
November 28, 2013 @ 05:51:54 AM
Post: 89
Join Date: Feb 2013


Fit pic with the 98.exe tee
hate those shoes with any outfit tbh but from the jeans up its a nice fit
November 28, 2013 @ 08:23:23 AM
Post: 140
Join Date: Nov 2013
don't sleep on their 50% off sale. 

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 11, 2013 @ 19:13:34 PM
Post: 53
Join Date: Aug 2013
6'3". XL on hoods?
December 11, 2013 @ 19:31:51 PM
Post: 2707
Join Date: Jul 2009
Location: LA
Unless you're frail.
December 11, 2013 @ 20:18:52 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
http://thedivinities.com/pages/fall-winter-13-preview

land fo the free hoodie will be copped. maybe a tee as well.
December 12, 2013 @ 00:41:50 AM
Post: 581
Join Date: Aug 2013
Divinities never disappoints, gonna cop land of the free hoodie and maybe that liquid swords tee 

#Freethad

December 12, 2013 @ 02:00:06 AM
Post: 677
Join Date: Apr 2013
Location: Seoul
I might have to diversify my bonds in order to go to the land of the free my b's.

Instagram - @octose // I promote music - Youtube.com/thephuzz

December 12, 2013 @ 02:47:40 AM
Post: 997
Join Date: Dec 2011
Gonna cop a hoodie and a tee. But those hats 
Too bad they won't be available. 
December 12, 2013 @ 03:11:03 AM
Post: 581
Join Date: Aug 2013
Gonna cop a hoodie and a tee. But those hats 
Too bad they won't be available. 
Ya i'm really feeling that D script snap, I bet they'll release eventually 

#Freethad

December 12, 2013 @ 03:23:58 AM
Post: 163
Join Date: Mar 2013
real suprised by that hoodie smokeyface
December 12, 2013 @ 04:20:05 AM
Post: 336
Join Date: Mar 2013
Location: San Jose CA
Gonna cop a hoodie and a tee. But those hats 
Too bad they won't be available. 
Ya i'm really feeling that D script snap, I bet they'll release eventually 
Chris sed it wont release for fall. But they will soon....I'm guessing Spring/Summer 2014 

05 Ⅎ∩Cʞ ƎM (◣ _ ◢)┌∩┐

December 15, 2013 @ 06:12:09 AM
Post: 948
Join Date: Sep 2009
any old snapbacks lying around?
December 15, 2013 @ 06:29:26 AM
Post: 951
Join Date: Feb 2012
Location: USA
Hoodies are straight fire.
December 16, 2013 @ 04:45:42 AM
Post: 951
Join Date: Feb 2012
Location: USA
only other thing i care about is if shipping prices won't be rape like last season...
December 17, 2013 @ 00:14:58 AM
Post: 92
Join Date: Dec 2013
you read my mind on that liquid swords tee smokeyface
December 18, 2013 @ 03:12:57 AM
Post: 231
Join Date: Jun 2012
Yall should do a pop up at hall of fame !
December 18, 2013 @ 10:40:13 AM
Post: 336
Join Date: Mar 2013
Location: San Jose CA
Yall should do a pop up at hall of fame !
They've already done that before

05 Ⅎ∩Cʞ ƎM (◣ _ ◢)┌∩┐

December 18, 2013 @ 17:34:27 PM
Post: 2119
Join Date: Apr 2012
Location: UK
That In Memory hoodie and liquid swords tee is OP smokeyface

anyone know the p2p measurement?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

December 18, 2013 @ 17:34:42 PM
Post: 53
Join Date: Aug 2013
Copped land of the free. Medium is sitting for whoevers looking to grab.
December 18, 2013 @ 17:38:10 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Just bought the last land of the free hoodie lol. in my size too smokeyface
December 18, 2013 @ 17:38:54 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
That In Memory hoodie and liquid swords tee is OP

anyone know the p2p measurement?

they're true to size so just get whatever you would get in any other brand
December 18, 2013 @ 18:44:13 PM
Post: 951
Join Date: Feb 2012
Location: USA
damn i slept smh 

anybody selling a large land of the free?
December 18, 2013 @ 19:04:28 PM
Post: 232
Join Date: Mar 2012
copped the in memory hoodie
December 18, 2013 @ 20:07:27 PM
Post: 1946
Join Date: Jan 2011
Location: nyc
fuck forgot the drop was today
anyone have a size s land of the free hoody? also how do hoodies fit? similar or different than ronin hoodies?

ig quinnandres

December 18, 2013 @ 20:35:00 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
fuck forgot the drop was today
anyone have a size s land of the free hoody? also how do hoodies fit? similar or different than ronin hoodies?

ronin hoodies fit huge. these fit true to size
Please login first to reply.
x