Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 9, 2012 @ 05:26 PM
Hellah Fresh

Post: 3884

Join Date: Dec 2006

Any re-ups on these shorts? I knew i should have bought them last year.
March 9, 2012 @ 06:18 PM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Nah no rereleases sad they are sooo doe though for real.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 9, 2012 @ 06:58 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

Hope ya'll know and are aware that if your gonna cop a Kony 2012 T shirt today when they drop that your money is going to no good cause and is a complete brain wash.

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 9, 2012 @ 07:19 PM
ThatGuyOverThere

Post: 318

Join Date: Dec 2011

Location: East Coast

^ and the design is a little weird, to me at least.

http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/208/3/a/funny_face_swaps_bizarre_33_by_lukerage-d6ffzxo.jpg

March 9, 2012 @ 07:27 PM
Ppoy

Post: 709

Join Date: Sep 2006

Location: NEW YORK

Anyone got a live link of Fall2012 instead of the pdf file?
March 9, 2012 @ 08:07 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

lmao @ site crashing for this fuckery of an operation collab T

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 9, 2012 @ 08:12 PM
mobbyluii

Post: 1976

Join Date: Nov 2011

Aye I got a DS Colder than ice shirt from 09. SUPER EXCLUSIVE. its still in the bag. PM me for more info

IG: @mobbyluii

March 9, 2012 @ 08:14 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

size^^
March 9, 2012 @ 08:22 PM
db

suspended

Post: 720

Join Date: Feb 2012

Location: US

lmao @ site crashing for this fuckery of an operation collab T

i was about to say the same god damn thing lol...smh at these idiots all on the hype.

the womens tee looks even worse omg lolololol

.

March 9, 2012 @ 08:32 PM
kingofhype

Post: 20

Join Date: Mar 2012

Location: Hype

Diamond Supply should stick to their clean vector art. stay away from the cartoony stuff, like that world is yours tee or the diamond sox. it takes their upscale brand and makes it seem cheap.

Soon to be Moderator

March 9, 2012 @ 08:34 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

Diamond Supply should stick to their clean vector art. stay away from the cartoony stuff, like that world is yours tee or the diamond sox. it takes their upscale brand and makes it seem cheap.



true shit
March 9, 2012 @ 08:34 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

lmao @ site crashing for this fuckery of an operation collab T

i was about to say the same god damn thing lol...smh at these idiots all on the hype.

the womens tee looks even worse omg lolololol


its not about the hype, idiot.

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 9, 2012 @ 08:42 PM
db

suspended

Post: 720

Join Date: Feb 2012

Location: US

lmao @ site crashing for this fuckery of an operation collab T

i was about to say the same god damn thing lol...smh at these idiots all on the hype.

the womens tee looks even worse omg lolololol


its not about the hype, idiot.


haha it definitely is. this invisible children thing has gone on for like 9 years and people are just now figuring out about it. it is all hype, idiot.

.

March 9, 2012 @ 08:54 PM
ThatGuyOverThere

Post: 318

Join Date: Dec 2011

Location: East Coast

Moving on from this lame hype bickering, that shit's already on ebay. Already claiming to be sold out, haha.

http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/208/3/a/funny_face_swaps_bizarre_33_by_lukerage-d6ffzxo.jpg

March 9, 2012 @ 08:58 PM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

lmao @ site crashing for this fuckery of an operation collab T

i was about to say the same god damn thing lol...smh at these idiots all on the hype.

the womens tee looks even worse omg lolololol


its not about the hype, idiot.


LOL U SERIOUS B? Y NICK NO MAKE A KONY COLLAB TEN YEARS AGO? THIS SHIT BEEN GOING ON FOR 20 YEARS B. ONLY REASON NICK MAKING A SHIRT NOW IS BC OF THE INVISIBLE CHILDREN HYPE LOL RIP DMNDJETS.

EDIT: YO THAT WOMENS T LOOKS HORRENDOUS OMG LOOOOL I CANT WAIT TO SEE THE PINOYS ALL OVER TUMBLR W BOX LOGOS OVER THEIR EYES WEARING THIS SHIRT #KONY2012 LOOOL #STOPSOULJA2012

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 9, 2012 @ 08:59 PM
LUPS

Post: 3279

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

This must be one of those limited drops that is on for a few hours and whatever is sold gets made. Probably not a limited number considering every size is still in stock.

|| instagram: lups1 ||

March 9, 2012 @ 09:01 PM
Dat1Dude562

Post: 1940

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

This must be one of those limited drops that is on for a few hours and whatever is sold gets made. Probably not a limited number considering every size is still in stock.

Like the Cassie drop...

Taking Supreme Jesus Jersey Preorders. $300 shipped each.

March 9, 2012 @ 09:06 PM
LUPS

Post: 3279

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Like quite a few of the limited drops. The Last Train To Paris was. The Red Curren$y color way tees were one.

|| instagram: lups1 ||

March 9, 2012 @ 09:13 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

no wonder i always seen the black/red currensy tees everywhere and not the other color ways
March 9, 2012 @ 09:32 PM
EL TIGRE

Post: 300

Join Date: Dec 2011

Location: USA

cant decide if i want to cop the kony tee.. im alright with the design and its cool theyre donating profits, but i dont wanna have to explain it to every person that sees my shirt

twitter: @anthonyg28 ▲ Karmloop/Plndr rep code SAVE20SWAG for 20% off! ▲ http://gobigorgohomeless.tumblr.com/

March 9, 2012 @ 09:38 PM
kingofhype

Post: 20

Join Date: Mar 2012

Location: Hype

in my opinion, if u want to donate to a good cause, DO IT. you don't need to make a fashion statement out of it. As cool as it was to see people support Japan with the OBEY shirt, i can't help but feel that people only bought it as a status symbol.

Soon to be Moderator

March 9, 2012 @ 09:39 PM
db

suspended

Post: 720

Join Date: Feb 2012

Location: US

cant decide if i want to cop the kony tee.. im alright with the design and its cool theyre donating profits, but i dont wanna have to explain it to every person that sees my shirt


he will be killed/ arrested soon and that making the shirt pointless. i mean, if you like blowing your money away, go for it lol

.

March 9, 2012 @ 09:39 PM
kingofhype

Post: 20

Join Date: Mar 2012

Location: Hype

However politics does have its place in fashion... just not sure where.

Soon to be Moderator

March 9, 2012 @ 09:41 PM
EL TIGRE

Post: 300

Join Date: Dec 2011

Location: USA

in my opinion, if u want to donate to a good cause, DO IT. you don't need to make a fashion statement out of it. As cool as it was to see people support Japan with the OBEY shirt, i can't help but feel that people only bought it as a status symbol.


ya i feel ya but with something like this i could sorta do both ya know

twitter: @anthonyg28 ▲ Karmloop/Plndr rep code SAVE20SWAG for 20% off! ▲ http://gobigorgohomeless.tumblr.com/

March 9, 2012 @ 09:43 PM
mobbyluii

Post: 1976

Join Date: Nov 2011

size^^

Size L DS never worn in the bag.

IG: @mobbyluii

March 9, 2012 @ 09:58 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

in other news cant wait for this crew

March 9, 2012 @ 10:04 PM
blakplague

Post: 1648

Join Date: Jan 2009

Location: LA

in my opinion, if u want to donate to a good cause, DO IT. you don't need to make a fashion statement out of it. As cool as it was to see people support Japan with the OBEY shirt, i can't help but feel that people only bought it as a status symbol.

probably, i think part of it had to do with the fact that it was Obey doing a support tee. glad to see Obey losing steam these days.
March 9, 2012 @ 10:10 PM
blakplague

Post: 1648

Join Date: Jan 2009

Location: LA

KL finally has the diamond pillows.
http://www.karmaloop.com/product/The-Brilliant-Pillow-in-Black-Diamond-Blue/242528
March 9, 2012 @ 10:15 PM
mkm159

Post: 367

Join Date: Nov 2011

Location: America

Diamond's women tees are so fuckin ugly.
Would never ever be caught dead in those.
I feel like most of their designs weren't made to be put on a low cut, women's fit tee.
Just doesn't look right.

Doesn't look like this Kony tee is gonna sell out soon though.
March 9, 2012 @ 10:43 PM
db

suspended

Post: 720

Join Date: Feb 2012

Location: US

KL finally has the diamond pillows.
http://www.karmaloop.com/product/The-Brilliant-Pillow-in-Black-Diamond-Blue/242528

damn and theyre 20$ cheaper then from diamond direct. might be a typo so better cop now..

.


Please login first to reply.
Back To Top