Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
March 8, 2012 @ 10:45 PM
lovedmndlife

Post: 3677

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

Hella stoked just copped a DS L Tiffany Black diamond life T
Niickyrozay give ya mate a good thumping for me

instagram/twitter: dadonnyd

March 8, 2012 @ 11:00 PM
db

suspended

Post: 720

Join Date: Feb 2012

Location: US


.

March 8, 2012 @ 11:06 PM
SCZetas

Post: 285

Join Date: Oct 2010

Location: The Money County of...

SMH at the people who are falling for that Kony hype

Diamond and Black Scale XL for sell http://hypebeast.com/forums/apparel/163161/

March 8, 2012 @ 11:08 PM
lovedmndlife

Post: 3677

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

i was gonna cop the Kony but found something i want way more smile

instagram/twitter: dadonnyd

March 8, 2012 @ 11:20 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

1 to rock and 1 to stock .

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 8, 2012 @ 11:23 PM
mkm159

Post: 367

Join Date: Nov 2011

Location: America

Fall is lookin good
March 8, 2012 @ 11:29 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

ok fall is lookin koo as fuk
March 8, 2012 @ 11:31 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

Need all 3 of those henley's in my life.

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 8, 2012 @ 11:34 PM
onlyvince

Post: 175

Join Date: Dec 2011

Location: Chicago

most of the pieces are straight dope. loving the raglans and most of the tees. clean and simple.

FS - http://hypebeast.com/forums/apparel/175337/

March 8, 2012 @ 11:36 PM
niickyrozay

Post: 542

Join Date: May 2011

Damn Fall is looking crazy good!

Twitter/Instagram: @niickyrozay

March 8, 2012 @ 11:39 PM
lovedmndlife

Post: 3677

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

fuck man i cant keep up with all this shit, im gonna be permanetly broke

instagram/twitter: dadonnyd

March 8, 2012 @ 11:39 PM
niickyrozay

Post: 542

Join Date: May 2011

Hella stoked just copped a DS L Tiffany Black diamond life T
Niickyrozay give ya mate a good thumping for me


Thanks fam, and for sure will, prolly a lil bit more than a thumping though, that bastard. Haha

Twitter/Instagram: @niickyrozay

March 8, 2012 @ 11:43 PM
lovedmndlife

Post: 3677

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

i nearly had a heart attack, that fucker

instagram/twitter: dadonnyd

March 8, 2012 @ 11:49 PM
bradenjust

Post: 288

Join Date: Jun 2011

yeah!!! more diamond lighter covers just what i wanted!! NOT!

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

March 8, 2012 @ 11:56 PM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

hopefully the fitteds come out by summer
March 9, 2012 @ 12:00 AM
spitvicious

Post: 499

Join Date: Jan 2011

Just sold my cassie t shirt for $100 cool


damn son!! on ebay or what?
Ebay cuhh, got dat $60 profit.
March 9, 2012 @ 12:06 AM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Need all 3 of those henley's in my life.


lol dont stay up for them. Henleys have been on the preview for years now and have yet to release. someone correct me if im wrong.

fall looks decent except for all that camo shit.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

March 9, 2012 @ 12:12 AM
LUPS

Post: 3278

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Some of those fall pieces are super dope!!

Here are my most recent diamond pick-ups
More are in the mail on the way.

|| instagram: lups1 ||

March 9, 2012 @ 12:14 AM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

nice^^ got anything in XL?
March 9, 2012 @ 12:15 AM
LUPS

Post: 3278

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Nah, sold all my XL stuff.
Sorry

|| instagram: lups1 ||

March 9, 2012 @ 12:19 AM
Cheef

suspended

Post: 179

Join Date: Feb 2012

Location: Vancouver

What the fuck is Matix. Diamond be slumpin doe

USE REPCODE "HELLO20" TO GET 20% OFF KARMALOOP AND PLNDR

March 9, 2012 @ 12:20 AM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

haha i didnt know these og scripts came out 2 years ago

http://www.ebay.com/itm/MENS-DIAMOND-SUPPLY-COMPANY-HOODIE-SWEATSHIRT-GRIZZLY-GRIPTAPE-UN-POLO-GALAXY-/350542603931?pt=US_Mens_Sweats_Hoodies&hash=item519df7a69b
March 9, 2012 @ 12:22 AM
LUPS

Post: 3278

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Need all 3 of those henley's in my life.


lol dont stay up for them. Henleys have been on the preview for years now and have yet to release. someone correct me if im wrong.

fall looks decent except for all that camo shit.


Nicks been pretty good lately with releasing everything on the look books

|| instagram: lups1 ||

March 9, 2012 @ 12:30 AM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

who got karmaloop codes?
March 9, 2012 @ 12:30 AM
DarkGrapes

Post: 395

Join Date: Nov 2011

Location: San Fernando Valley,...

Fall looks tight AF

http://vimeo.com/hyperstationusa / Twitter and Instagram: @hyperstationusa

March 9, 2012 @ 12:32 AM
onlyvince

Post: 175

Join Date: Dec 2011

Location: Chicago

repcode: vincerep

FS - http://hypebeast.com/forums/apparel/175337/

March 9, 2012 @ 12:32 AM
FALSE_PROPHET

Post: 1265

Join Date: Dec 2010

Location: SD, Cali

who got karmaloop codes?

Yeah Hater93 cool

KARMALOOP REPCODE 20%OFF: Hater93 http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/164985/? #post-3314499

March 9, 2012 @ 12:36 AM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

good lookin out anyone got both rep and promo codes?
March 9, 2012 @ 12:41 AM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

dude google karmaloop codes. jesus christ.

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

March 9, 2012 @ 12:42 AM
lamigra

Post: 212

Join Date: Mar 2012

obviously but maybe someone got better ones just checking foo

Please login first to reply.
Back To Top