[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

Dec 18, 2012 @ 22:53
Chief - I can honestly say the quality on the Coach's jacket is on awesome. The pockets are trimmed with a soft genuine leather, and there's also a metal emblem pieced into the jacket on the chest. I would advise you guys that the jacket runs roughly half a size big, so if you prefer to have your jackets on the more fitting size - I'd recommend sizing down one. I'm 5'7, 175 and wear L in basically everything from Diamond and M in basically everything in Polo. So I sized down to medium and I love the cut on it.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

Dec 19, 2012 @ 02:50
Originally posted by Inactive User
Has any ones Jasper order shipped yet? I ordered the hat and shoes and the status keeps switching from awaiting shipment to processing.
i already got my shoes last friday and im way out here in florida.
My order says processing when it has changed twice now to awaiting shipment.
Dec 19, 2012 @ 02:50
Has any ones Jasper order shipped yet? I ordered the hat and shoes and the status keeps switching from awaiting shipment to processing.
I haven't received mine yet.
Dec 19, 2012 @ 03:16
Christmas and School bills are killing me, i'm going to have to say goodbye to half of my stash soon.



All 4 Jasper cws, thats an achievement right there.
Dec 19, 2012 @ 03:19
Missing the 5th ^^^

|| instagram: lups1 ||

Dec 19, 2012 @ 03:19
Originally posted by Inactive User
Christmas and School bills are killing me, i'm going to have to say goodbye to half of my stash soon.



All 4 Jasper cws, thats an achievement right there.
only missing the greys not bad. thats sick
Dec 19, 2012 @ 03:21
Hes missing the Black, haha

|| instagram: lups1 ||

Dec 19, 2012 @ 03:25
Hes missing the Black, haha
Oh my bad haha. They almost look the same dammit. Anybody managed to get all 5 cws?
Dec 19, 2012 @ 03:25
Hes missing the Black, haha
my bad cant tell over my comp
Dec 19, 2012 @ 03:29
I was happy enough to get the black colorway
Hope i can get the white colorway too

|| instagram: lups1 ||

Dec 19, 2012 @ 03:31
I was happy enough to get the black colorway
Hope i can get the white colorway too
glad i got my tiffs
Dec 19, 2012 @ 03:37
Glad  i have my Tiffs too

|| instagram: lups1 ||

Dec 19, 2012 @ 03:49
I'm just wondering if I could get a Large in the sweats when I normally wear a 32. like could I just shrink them alot or would I have to get the medium?
Dec 19, 2012 @ 06:38
I'm just wondering if I could get a Large in the sweats when I normally wear a 32. like could I just shrink them alot or would I have to get the medium?
I suggest you get a size medium.. unless you like loose/baggy 
Dec 19, 2012 @ 06:53
I have emailed Diamond twice about when my order is going to ship and still no reply. Does anyone know any other way of contact?
Dec 19, 2012 @ 07:22
how do the jaspers fit? tts?
Dec 19, 2012 @ 15:37
Some kids post from my local forum October 24th 9:51 PM his exact words "custom diamond levi vest size med $65 or a DS kick sz 10.5" once he immediately started getting joked he said he was now selling it for a friend.....it gets bumped everyday. , if anyone would like the link to the FB page to get weak off the comments holla at me

السلام عليكم

Dec 19, 2012 @ 17:33
Just got my embroidered my country crew from nickyrozay. Shoutout the homie for hooking it up and much faster shipping then anything diamond could ever hope for. Shipped out Monday got it today. This shit was hella worth the money. Y'all broke niggas complaining about the price copped a huge L by sleeping. Easily one of the best pieces diamond has put out. And I didn't have to deal with diamonds horrible shipping/ customer service. All I'm all I am a happy camper.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Dec 19, 2012 @ 18:31
Has anyone received shipping information from Saturday's Holiday 3 release?
Dec 19, 2012 @ 19:13
Has anyone received shipping information from Saturday's Holiday 3 release?
I haven't even received shipping from the White Jasper release.
Dec 19, 2012 @ 20:37
Has anyone received shipping information from Saturday's Holiday 3 release?
i ordered the my country crew on sat and didnt receive a shipping email or anything, but when i went to the My Account section on the diamond website just now, it said my package shipped yesterday. my packages are getting mailed to my parents house (billing address) an hour from LA.. so it should probably get delivered today.  hope you get yours sent soon.. maybe it already did?

does anybody remember specifically when diamond required shipping addresses to be the same as billing addresses? i ordered the iphone case in june and the henley hoodie in august.. n both times they were able to ship to my resident address. (i move a lot so thats y i keep my billing address at my parents house)

anyway, long time reader, first time poster. hello all
Dec 19, 2012 @ 20:55
Damn that was fast as hell Fiasco! Glad you like it. 

Twitter/Instagram: @niickyrozay

Dec 19, 2012 @ 21:12
Originally posted by Inactive User
Just got my embroidered my country crew from nickyrozay. Shoutout the homie for hooking it up and much faster shipping then anything diamond could ever hope for. Shipped out Monday got it today. This shit was hella worth the money. Y'all broke niggas complaining about the price copped a huge L by sleeping. Easily one of the best pieces diamond has put out. And I didn't have to deal with diamonds horrible shipping/ customer service. All I'm all I am a happy camper.
Yup big shoutout to @niickyrozay for helping me out alot during this year, really appreciate it 

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Dec 19, 2012 @ 21:40
Hes missing the Black, haha
Yea, i'm still on the hunt for a pair of black in sz. 11!!! lol
Dec 20, 2012 @ 00:43

instagram: @tonyramirez / twitter: @_tonyramirez / www.diamondsupplyco.com

Dec 20, 2012 @ 00:53
Damn that was fast as hell Fiasco! Glad you like it. 
Got my palms hoodie today. Thank you for the pickup!!! Big ups to you bro

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

Dec 20, 2012 @ 00:58
XL and XXL people get in this yo!
http://hypebeast.com/forums/apparel/189247
Dec 20, 2012 @ 01:27
Originally posted by Inactive User
Damn that was fast as hell Fiasco! Glad you like it. 
Got my palms hoodie today. Thank you for the pickup!!! Big ups to you bro


No problem homie!

Twitter/Instagram: @niickyrozay

Dec 20, 2012 @ 01:50
There are some more Palms hoodies on eBay for a good price!
Dec 20, 2012 @ 02:51
My wool button up from Saturday's release came in...

Missing the front left pocket though... 
Please login first to reply.
HYPECHAT 0