[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

November 24, 2012 @ 01:29:11
Haha, we'll see. Praying I get something I don't already have in my mystery box.
November 24, 2012 @ 01:30:10
Black Friday sale was cool. Got there around midnight. Line was moving superrrr slow. I wasn't even far and didnt get in till about 1230. Didnt pay till about 130. Still managed to get the 40% off. Diamond employees were handing out free gear last night/this morning. Got a free hat and shirt. Finally got to meet Nick, super cool guy.

Got 5 tees, 2 hats, 2 hoodies, and a varsity.


Damn. Mind asking how much you paid?
November 24, 2012 @ 01:58:20
^ $377 with tax after the 40% off. They accidently charged me full price on one of the hats but it's whatever since I was only supposed to be getting the 30%.

Instagram/twitter: @srod300

November 24, 2012 @ 01:59:07
Last year was 25% off.

I know.
I just feel like after what happened over the Mystery boxes that MAYBE Nick will decide to sweeten Cyber Monday by giving out a bit of a better deal than what he already had planned out. Considering that one guy destroyed his DMND shirts over the Mystery Box incident ahaha.


Haha I saw Nick's retweet of the guys Diamond tees.

On another note thats pretty dope that the Diamond Employee's handed out free gear.

Instagram & Twitter: Jamessrod

November 24, 2012 @ 02:10:44
Nice @srod300

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 24, 2012 @ 02:33:04
hey why did the girls get 700 in credit? and some one riped their shirts because they didnt get a box?

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 24, 2012 @ 02:33:31
^ $377 with tax after the 40% off. They accidently charged me full price on one of the hats but it's whatever since I was only supposed to be getting the 30%.


Nice! Not bad.
November 24, 2012 @ 02:34:28
Originally posted by Inactive User
hey why did the girls get 700 in credit? and some one riped their shirts because they didnt get a box?


Because I believe they were first 5 in line.
November 24, 2012 @ 02:40:00
Originally posted by Inactive User
hey why did the girls get 700 in credit? and some one riped their shirts because they didnt get a box?


Because I believe they were first 5 in line.

ha were they hot?

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 24, 2012 @ 02:58:13
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
hey why did the girls get 700 in credit? and some one riped their shirts because they didnt get a box?


Because I believe they were first 5 in line.

ha were they hot?


instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 24, 2012 @ 03:21:32
The first two girls got 700 in credit plus the 50% off and the following 3 guys got $400 in credit plus the 50% off.

Instagram/twitter: @srod300

November 24, 2012 @ 03:53:59
The first two girls got 700 in credit plus the 50% off and the following 3 guys got $400 in credit plus the 50% off.

damn thats sic they waited hella long. Nicky again showing superb service once again. at black scale we didnt get shit lol

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 24, 2012 @ 04:00:20
Originally posted by Inactive User
Because I believe they were first 5 in line.

ha were they hot?



hm they're aight. Lol at that foo wearing Stussy though.
November 24, 2012 @ 12:54:29
I want that burgandy crewneck
November 24, 2012 @ 15:37:48
I am trying here to figure to do about my Sept 29th Mystery Box order.
4 emails and a phone call and no help WHAT SO EVER!!!!!!!
I have just read this blog and found TERRIBLE customers service seems to be the norm BUT i just want my order shipped.
Can anyone help here or do I keep on trying and be more annoying than I need to be to get what i paid for?
November 24, 2012 @ 15:52:15
you should have filed a dispute with paypal along time ago bruh ^^^ its the only way to get their attention 100% of time.
November 24, 2012 @ 17:36:11
2 hour Cyber Monday sale via Nick's twitter!
November 24, 2012 @ 18:12:36
New to the forum, not new to Diamond Life. Been rocking with Nick for years. Wish I had found this forum earlier.

Looking forward to Cyber Monday as I passed on the BF box. Was kinda disappointed in the Fleece Box. A plain red Grizzly hoodie and Player crew (which had some damage) were not what I was hoping for, lol. The belt and wallet were cool though. Even though I'm 99% sure that it's a girls wallet

* Looking To Buy: Diamond Supply Co "Puro Pari" Tee (XXL) * Diamond "Hardware Heavyweights" Ali Tee (XXL) *

November 24, 2012 @ 18:43:27
Pretty happy about that cyber Monday news.
November 24, 2012 @ 18:57:14
Pretty happy about that cyber Monday news.


Me too im just waiting to see what the deals will be like.

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

November 24, 2012 @ 19:19:40
Originally posted by Inactive User
Pretty happy about that cyber Monday news.


Me too im just waiting to see what the deals will be like.


Hopefully like last years. Or better.
November 24, 2012 @ 19:21:43
U-Lock Keychains up on MLTD

|| instagram: lups1 ||

November 24, 2012 @ 19:36:38
U-Lock Keychains up on MLTD


nice thanks for the head up!! gonna grab one now
November 24, 2012 @ 19:46:15
Hmm wonder how this cyber mondays gonna work only 2 hours? Hopefully dosent crash again. Looking forward for this been saving my money for this and he finally said something pretty happy
November 24, 2012 @ 20:01:26
I would assume the cyber Monday sale will be a bit better than last years considering the in store Black Friday sale was better this year. I have a few items for sale if anybody is interested.

http://hypebeast.com/forums/apparel/187561/

Instagram/twitter: @srod300

November 24, 2012 @ 20:45:15
Hmm wonder how this cyber mondays gonna work only 2 hours? Hopefully dosent crash again. Looking forward for this been saving my money for this and he finally said something pretty happy


yeah a 2 hour time limit might call for some heavy traffic on the site. Hopefully 3dcartstores is ready for another curveball
November 24, 2012 @ 20:50:00
by the way I'm looking for an xl simplicity crewneck in red if anybody has one
November 24, 2012 @ 21:31:14
by the way I'm looking for an xl simplicity crewneck in red if anybody has one


Careful alot of those crewnecks floating around are ripoffs. That is one of the more reproduced graphics i have seen the chinese companies doing.

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

November 24, 2012 @ 21:33:04
Originally posted by Inactive User
by the way I'm looking for an xl simplicity crewneck in red if anybody has one


Careful alot of those crewnecks floating around are ripoffs. That is one of the more reproduced graphics i have seen the chinese companies doing.


yeah thanks, I realized that and that's why I'm on here. There are some on the bay that I just don't really trust
November 24, 2012 @ 21:58:29
Do you think they will be restocking sizes on the site for cyber monday?!

Most of the mediums and larges are sold out!
Please login first to reply.
x