[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

November 19, 2012 @ 21:22:16 PM
Post: 4011
Join Date: Jan 2009
Location: LA
This picture makes 'em look so buttery


When they were previewed at Agenda I think they looked more like actual boots. I wish I could find that pic.
November 19, 2012 @ 21:41:49 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
^I believe swagsyndicate shot them.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

November 19, 2012 @ 21:45:01 PM
Post: 4
Join Date: Nov 2012
To many niggas be wearing diamond they look like duplicates with them wearing the same shirt
November 19, 2012 @ 21:45:49 PM
Post: 4
Join Date: Nov 2012
#DiamondLife = dead
November 19, 2012 @ 21:53:01 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
damn simon getting that heady shoutout on the diamond FB page smoke2dat
November 19, 2012 @ 21:53:17 PM
Post: 5741
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Cheers @denns for posting my collection on the DMND FB page

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 19, 2012 @ 21:55:27 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Originally posted by Inactive User
damn simon getting that heady shoutout on the diamond FB page smoke2dat


Who runs the Diamond FB?

Good shit, Simon

|| instagram: lups1 ||

November 19, 2012 @ 21:58:07 PM
Post: 5741
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
@the-fiasco @lups cheers guys

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 19, 2012 @ 22:03:50 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
Originally posted by Inactive User
damn simon getting that heady shoutout on the diamond FB page smoke2dat


Who runs the Diamond FB?

Good shit, Simon

I do @LUPS. Thanks @lovedmndlife for holding it down.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

November 19, 2012 @ 22:06:29 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
oh word, i always wondered who ran it @denns

|| instagram: lups1 ||

November 20, 2012 @ 00:18:41 AM
Post: 105
Join Date: Sep 2012
@lovedmndlife congrats, I just saw that posted on facebook, that's tight.
November 20, 2012 @ 01:32:07 AM
Post: 123
Join Date: Jun 2012
Any updated info on the black friday mystery boxes?
November 20, 2012 @ 01:44:02 AM
Post: 328
Join Date: Jun 2012
Ye what time and day does the box release thrusday or friday?
November 20, 2012 @ 01:45:29 AM
Post: 5741
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
some good savings, wish i was in La La land


instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 20, 2012 @ 01:48:28 AM
Post: 148
Join Date: May 2011
Location: Casino Capital
Damn that Black Friday sale waaay to nice!

It's so funny seeing all them ignorant new "Diamond Lifers" on Facebook asking about the box.
November 20, 2012 @ 01:57:40 AM
Post: 254
Join Date: Aug 2012
so is the box 50% off as well?
November 20, 2012 @ 01:58:46 AM
Post: 148
Join Date: May 2011
Location: Casino Capital
No the box won't be 50%, the mystery box is online only and those sales are for the store only.
November 20, 2012 @ 02:03:06 AM
Post: 254
Join Date: Aug 2012
oh thought they would sell the box in the store -.- pops
November 20, 2012 @ 02:05:55 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Would be type dope if the Cyber Monday sale looked something like that Black Friday sale.....

PS: For anyone who missed out, Benny Gold collab is up on MLTD now

|| instagram: lups1 ||

November 20, 2012 @ 02:08:20 AM
Post: 340
Join Date: Aug 2012
Location: Chicago
\\\
November 20, 2012 @ 02:11:50 AM
Post: 340
Join Date: Aug 2012
Location: Chicago
Would be type dope if the Cyber Monday sale looked something like that Black Friday sale.....

PS: For anyone who missed out, Benny Gold collab is up on MLTD now


The Benny Gold site has some goods too =]
November 20, 2012 @ 02:21:13 AM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
@brenm lmao nigga you posted that shit before and no one said anything and now you tryna post it again lol we see it before no one said anything bc no one liked it.
November 20, 2012 @ 02:23:26 AM
Post: 1
Join Date: Nov 2012
Damn that Black Friday sale waaay to nice!

It's so funny seeing all them ignorant new "Diamond Lifers" on Facebook asking about the box.

lol "can i get mine now"
November 20, 2012 @ 02:25:13 AM
Post: 165
Join Date: Aug 2012
Really glad I didn't get the Benny gold collab. Now that it's up on another website everyone's gonna get it.
November 20, 2012 @ 02:28:14 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Really glad I didn't get the Benny gold collab. Now that it's up on another website everyone's gonna get it.


Oh boo hoo
The reason you should/shouldn't get it should lie in whether or not you actually like the design.

|| instagram: lups1 ||

November 20, 2012 @ 02:36:01 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
Really glad I didn't get the Benny gold collab. Now that it's up on another website everyone's gonna get it.


Oh boo hoo
The reason you should/shouldn't get it should lie in whether or not you actually like the design.

BAN
November 20, 2012 @ 02:40:05 AM
Post: 340
Join Date: Aug 2012
Location: Chicago
Originally posted by Inactive User
@brenm lmao nigga you posted that shit before and no one said anything and now you tryna post it again lol we see it before no one said anything bc no one liked it.


ouch dude. that actually took me a while to do, and I felt good about that design. it's unique and different. my bad for trying to switch it up a bit
November 20, 2012 @ 02:53:32 AM
Post: 5741
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Lakai Footwear x Diamond Supply Co. Coming 2013, I'm keen for these smokeyface

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

November 20, 2012 @ 02:54:42 AM
Post: 205
Join Date: Jul 2012
damn that black friday sale is so sick
so mad ima be missing it, bad holiday to be driving up to las vegas
November 20, 2012 @ 03:10:28 AM
Post: 205
Join Date: Jul 2012
debating whether to get a box or wait for cyber monday since ima be out of town
Please login first to reply.
x