[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

Nov 27, 2012 @ 04:21
1 of the new 5 Panel hats dropping for Holiday part 3

Nov 27, 2012 @ 04:23


1 of the new 5 Panel hats dropping for Holiday part 3
Nov 27, 2012 @ 04:29


This wallpaper goes wayyy to hard! smokeyface
Nov 27, 2012 @ 06:33


Dat Black Scale X Diamond

SELLING LOT'S OF DIAMOND SUPPLY CLOTHES - http://hypebeast.com/forums/apparel/189137 & http://hypebeast.com/forums/apparel/189139

Nov 27, 2012 @ 06:34
Does MLTD and CCS get the custom fleece?
Nov 27, 2012 @ 06:45
I live 30 minutes from LA. Got my shipping confirmation today.

WTB: Supreme Zapatista shirt, any color/any condition. XL

Nov 27, 2012 @ 06:48
Payment went through on paypal, but I don't see my mystery box order under recent orders in 'My Account' on the Diamond website...that's normal right? haha

#HansumBoys

Nov 27, 2012 @ 06:56
Payment went through on paypal, but I don't see my mystery box order under recent orders in 'My Account' on the Diamond website...that's normal right? haha


Mine says "Processing (Mystery Box)" under 'My Account'.
Nov 27, 2012 @ 08:59
from IBN Jaspers twitter:
Gettin ready for Miami Art Basel. We gonna drop these @ Lebron's store UNKNWN




These look exactly like the DMND collabs, i wonder how limited these are??

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Nov 27, 2012 @ 15:58
Does MLTD and CCS get the custom fleece?


Yes. The only stores that do not have slim fit are Zumiez and Karmaloop.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Nov 27, 2012 @ 18:32
My boxes should be here tomorrow will post pics
Nov 27, 2012 @ 18:43
My boxes should be here tomorrow will post pics


Lucky bastid

|| instagram: lups1 ||

Nov 27, 2012 @ 19:52
My boxes should be here tomorrow will post pics


Lucky bastid

haha I feel the same way.
Nov 27, 2012 @ 21:59
from IBN Jaspers twitter:
Gettin ready for Miami Art Basel. We gonna drop these @ Lebron's store UNKNWN




These look exactly like the DMND collabs, i wonder how limited these are??



Im pretty positive nick said that they are the diamondXJasper just a limited new colorway.

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

Nov 27, 2012 @ 22:17
Originally posted by Inactive User
from IBN Jaspers twitter:
Gettin ready for Miami Art Basel. We gonna drop these @ Lebron's store UNKNWN




These look exactly like the DMND collabs, i wonder how limited these are??



Im pretty positive nick said that they are the diamondXJasper just a limited new colorway.


yeah they are i posted IBN Jaspers photo here, before nick put his pic on instagram explaining

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Nov 27, 2012 @ 23:17
My boxes should be here tomorrow will post pics

how are you getting them so early?

At least check out the page, thanks. https://www.facebook.com/DiamondSupplyCoTradeSell?ref=hl

Nov 27, 2012 @ 23:38
How long until these box's done processing?
Nov 27, 2012 @ 23:57
Haven't even gotten my god damn email saying it shipped yet. I'm impatient as hell lol.
Nov 27, 2012 @ 23:59
Dont worry guys, you'll get your boxes.
It takes time.
Over 4000 mystery boxes sold.
Plus all the orders from Cyber Monday

|| instagram: lups1 ||

Nov 28, 2012 @ 00:03
mine shipped this afternoon smokeyface
expecting mine tmrw since i live in la county
Nov 28, 2012 @ 00:33
I'm hoping to get the box by Friday. I'm receiving my Nike x Supreme AF1's sometime today. The box and shoes wiped me out.
Nov 28, 2012 @ 01:08
Its so frustrating, I poorly planned for this black friday/cyber monday, decided to christmas shop all the week prior for the fam=broke af!

#diamondlife til the next life instagram/twitter @tapresto

Nov 28, 2012 @ 01:49
Do they ship according to size? Cause im like 45 min away from LA and I havent gotten my conf yet..

IG: @thesupersun

Nov 28, 2012 @ 02:07
these are smokeyface


Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Nov 28, 2012 @ 04:20
mine shipped this afternoon smokeyface
expecting mine tmrw since i live in la county
post pictures when you get it. I wanna see what I can be expecting. Mine hasn't shipped yet.
Nov 28, 2012 @ 04:22
mine shipped this afternoon smokeyface
expecting mine tmrw since i live in la county


I'm keen to see what you guys over there all get

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Nov 28, 2012 @ 05:52
Do they ship according to size? Cause im like 45 min away from LA and I havent gotten my conf yet..
yess thats what nicky said goes from big to small. He saidvthey should have all the larges out by the end of the day
Nov 28, 2012 @ 05:53
these are smokeyface



can we get a DSC shower curtain? maybe brilliant or unpolo? my bathroom is boring as fawk

instagram: akcleveland1

Nov 28, 2012 @ 07:23
Originally posted by Inactive User



Im pretty positive nick said that they are the diamondXJasper just a limited new colorway.


yeah they are i posted IBN Jaspers photo here, before nick put his pic on instagram explaining

Hm, I wonder. Is this going to be in leather or suede?
Nov 28, 2012 @ 07:31
My box still says "electronic nipping info received" I will be posting pic however

WTB: Supreme Zapatista shirt, any color/any condition. XL

Please login first to reply.
HYPECHAT 0