October 13, 2012 @ 04:16 AM
mkm159

Post: 423

Join Date: Nov 2011

Location: America

Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out

ha wtf how do you confuse that


haha that's what I wanna know too
October 13, 2012 @ 04:33 AM
bchronic

Post: 57

Join Date: Jul 2012

Location: Oregon State

Anyone pickin up any Fairfax 5 panels tomorrow pm me. I'll pay close to your rape price.. also got bun-b,wiz,d-block, and jetlife collabs for trade.

INSTAGRAM / TWITTER: Bchronic

October 13, 2012 @ 04:48 AM
jawnly211

Post: 621

Join Date: Sep 2006

Location: studio city, ca

That's dope as fuck u got it

That was a while ago I let u in on it....I guess persistence pays off

Congrats my man!!!!!



Finally got my Marilyn deck in. So happy to be able to finally have it. Thanks to @jawnly211 for showing me who had one. He finally gave in on selling it to me. haha


October 13, 2012 @ 05:14 AM
UndefeatedJK

Post: 735

Join Date: Jun 2014

Location: Southern California

Is Diamond fleece preshrunk?

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

October 13, 2012 @ 05:15 AM
I am your idol

Post: 50

Join Date: Oct 2012

Location: The Trap

Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out

ha wtf how do you confuse that


haha that's what I wanna know too
Take it as a sign from The Based God to take your ass to school.
October 13, 2012 @ 05:17 AM
I am your idol

Post: 50

Join Date: Oct 2012

Location: The Trap

That's dope as fuck u got it

That was a while ago I let u in on it....I guess persistence pays off

Congrats my man!!!!!



Finally got my Marilyn deck in. So happy to be able to finally have it. Thanks to @jawnly211 for showing me who had one. He finally gave in on selling it to me. haha


That my friend is one sexy deck! (no homo)
October 13, 2012 @ 06:36 AM
@krazyfodubz

Post: 349

Join Date: May 2012

Location: (503) I Heart Portla...


Not an exclusive - it was a general release...it just dropped first online and on fairfax before it hit accounts.

Anything with a Diamond Blue tag (tiff colorway) = Online and/or Fairfax ONLY.
Anything with a Diamond Red tag = General Release.
Anything with a Royal Blue tag = Grizzly Griptape.


Did not know this... Thought a blue tag was a blue tag. Thanks!!

Instagram: krazyfodubz WTB: The Hundreds Vs. Diamonds Black XL HMU!! Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/184299

October 13, 2012 @ 08:21 AM
bradenjust

Post: 302

Join Date: Jun 2011

Any marilyn piece is worth the time effort and money!

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

October 13, 2012 @ 10:15 AM
I am your idol

Post: 50

Join Date: Oct 2012

Location: The Trap

^^^ I second that.
October 13, 2012 @ 02:55 PM
NotCop&outtaStock

Post: 156

Join Date: Jun 2012

I have a yellow medium palm tank and a diamond blue palm shirt for trade for a diamond blue palm
Hat
October 13, 2012 @ 06:07 PM
jodyhighroller

Post: 123

Join Date: Jun 2012

Another mystery box Black Friday..

3rd one this year..
October 13, 2012 @ 06:11 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

Another mystery box Black Friday..

3rd one this year..
what?

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

October 13, 2012 @ 06:14 PM
bradenjust

Post: 302

Join Date: Jun 2011

Another mystery box Black Friday..

3rd one this year..
what?

Nick said there is another mystery box coming out on black friday.

Follow me on instagram @bradenjust MM White size XL for sale.

October 13, 2012 @ 06:18 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

Oh ok thanks

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

October 13, 2012 @ 06:34 PM
TONY.

Post: 611

Join Date: Aug 2010

Hey tony. I ordered the diamond blanket in red and y'all sent me a backpack. Let me know if I could pm you the order number. Kinda bummed out


PM sent homie.

instagram: @tonyramirez / twitter: @_tonyramirez / www.diamondsupplyco.com

October 13, 2012 @ 09:23 PM
pineda9

Post: 92

Join Date: Dec 2011

Location: Arizona

If anybody has a black and a diamond blue palm hat for sale for a reasonable price, pm me
October 13, 2012 @ 10:12 PM
elixir

Post: 158

Join Date: Jun 2012

So when are the diamond boxers coming out??
October 13, 2012 @ 10:34 PM
srod300

Post: 561

Join Date: Jan 2009

i have a DMND crown wallet that i used for about 2 weeks. in perfect condition. if anybodys interested ill let it go for 30 shipped.

Instagram/twitter: @srod300

October 13, 2012 @ 11:02 PM
The Fiasco

Post: 2550

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

wow. Karmaloop just bought out the entire diamond warehouse. lots of new shit.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

October 14, 2012 @ 12:04 AM
akcleveland

Post: 48

Join Date: Jul 2012

Location: Seattle, WA

Any news on the diamond x rastaclat collab drop date?

instagram: akcleveland1

October 14, 2012 @ 01:05 AM
obeyrandy

Post: 61

Join Date: Oct 2012

Another mystery box Black Friday..

3rd one this year..
what?

Nick said there is another mystery box coming out on black friday.


did he said what type of mystery box? like fleeces, shirts, hoodies?

Stay young, stay fly, stay fresh. Looking for OG Script Diamond Burgundy Hoodie WTB Slims jeans in 28 x 30 or 30 x 30

October 14, 2012 @ 01:40 AM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

Another mystery box Black Friday..

3rd one this year..
what?

Nick said there is another mystery box coming out on black friday.


did he said what type of mystery box? like fleeces, shirts, hoodies?

probably tshirts like last year

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

October 14, 2012 @ 01:59 AM
ImNotAHypebeast

Post: 75

Join Date: Dec 2011

Location: Canada

http://blvdsupply.com/shop.html\


Soulja Boy 's nice diamond supply ripoff
October 14, 2012 @ 02:16 AM
diamondlifekid

Post: 116

Join Date: Dec 2011

Location: USA

anybody remember if the skate academy tee in cardinal red was one of the fairfax exclusives that dropped a few months back? dont remember which colorways were the exclusives
October 14, 2012 @ 05:11 AM
@krazyfodubz

Post: 349

Join Date: May 2012

Location: (503) I Heart Portla...

Any news on the diamond x rastaclat collab drop date?


This.

Instagram: krazyfodubz WTB: The Hundreds Vs. Diamonds Black XL HMU!! Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/184299

October 14, 2012 @ 05:13 AM
RasterMoshi.

Post: 235

Join Date: Dec 2011

Any news on the diamond x rastaclat collab drop date?


This.

This! cool
October 14, 2012 @ 05:22 AM
phonixtarheels

Post: 110

Join Date: Nov 2011

Location: USA

http://blvdsupply.com/shop.html\


Soulja Boy 's nice diamond supply ripoff


Is this what Nick was tweeting about recently? Shit's insane, not even creatively different, straight rip.
October 14, 2012 @ 05:26 AM
@krazyfodubz

Post: 349

Join Date: May 2012

Location: (503) I Heart Portla...

http://blvdsupply.com/shop.html\


Soulja Boy 's nice diamond supply ripoff
http://blvdsupply.com/shop.html\


Soulja Boy 's nice diamond supply ripoff


Is this what Nick was tweeting about recently? Shit's insane, not even creatively different, straight rip.


WOW!!! wtf???

Instagram: krazyfodubz WTB: The Hundreds Vs. Diamonds Black XL HMU!! Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/184299

October 14, 2012 @ 05:27 AM
mkm159

Post: 423

Join Date: Nov 2011

Location: America

oh my god this tee cannot be real
it's too pathetic to be real
"living the tree life" ... really?
are people actually going to wear this shit?

http://blvdsupply.com/shop/neon-black.html
October 14, 2012 @ 06:33 AM
lovedmndlife

Post: 4014

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

^ unfortunately i would say yessad

instagram/twitter: dadonnyd


Please login first to reply.
Back To Top