[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

Aug 06, 2012 @ 02:24
Stopped by fairfax today and grabbed a kemp tee was supreme would have thought it would have been sold out cause the line yesterday was crazy! Wasn't really feeling it but why not for the kemp kids.


did you see any fairfax native clothing??
Aug 06, 2012 @ 03:11
Also just find a website with some diamond dating to 09'

http://www.styleoverdose.co.uk/p0/diamond-supply-co/385249.htm
Sketch.

WTB ANYTHING THAT SAYS SUPREME, PREFERABLY IN A BOX OF SOME SORT

Aug 06, 2012 @ 03:38
All that old & uncommon stuff you see is always coming from those UK skate stores. It's really shitty too 'cause shipping tends to be like $40 and over.

Streetwear is dead

Aug 06, 2012 @ 04:11
@alexp127 yeah fairfax native crew in navy not sure what size it's up stairs they also got fairfax village crew in L red

سبحان

Aug 06, 2012 @ 04:20
Lookin forward to that heineken collab hopefully theyll make a kelly green t...lookin for unpolo zip up hoodirs and Aces High...

2Ps

Aug 06, 2012 @ 04:27
Black precious country hoodie large 9/10 60 shipped hmu asap..
Aug 06, 2012 @ 04:29
420 currency grey crwneck large brand new for sale or trade

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Aug 06, 2012 @ 06:48
First trip to Fairfax was pretty good. Diamond store was definitely the most put together in my opinion and had the best employees. Picked up 4 shirts and a case!

Post a pic in a while blushing
Aug 06, 2012 @ 08:06
Sup guys. New to the forum. I was thinking of copping the DMND and Simplicity Crewnecks but I was looking a couple posts back and saw that they run differently at Zumiez/KL? I tried on the DMND crewneck at Zumiez in a Medium and it was a pretty good fit. Are Zumiez and KL the only sites that have the looser fitting one? And does that go for their shirts and other crewnecks as well? I'm 6'2 180lbs so I'm thinking of ordering a Large now if it's not from them. Thoughts? Sorry for all the questions but just wanna make sure I don't get fucked on sizing smh
Aug 06, 2012 @ 14:09
Here's a preview of the Diamond Supply Co. x Chocolate Skateboards capsule collection.


anyone know if this is the new wallride catalogue?

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Aug 06, 2012 @ 15:21
Here's a preview of the Diamond Supply Co. x Chocolate Skateboards capsule collection.


anyone know if this is the new wallride catalogue?
Yea it is , on Tony's twitter when he put up the pic oninstagram he wrote in the description that it's out of the new wallride catalogue.
Aug 06, 2012 @ 17:32
Pick ups from Fairfax this weekend.

Aug 06, 2012 @ 17:37
Also just find a website with some diamond dating to 09'

http://www.styleoverdose.co.uk/p0/diamond-supply-co/385249.htm


I don't know about this. Colder than Ice tee's??
Aug 06, 2012 @ 17:37
Originally posted by Inactive User
Also just find a website with some diamond dating to 09'

http://www.styleoverdose.co.uk/p0/diamond-supply-co/385249.htm


I don't know about this. Colder than Ice tee's??


ya that colder than ice looks suspect

im startin' off the day with a blunt of purp, no pancakes just a cup of syrup

Aug 06, 2012 @ 18:19
The colder than ice tees are sold out anyways.
Im sure that site is legit.

|| instagram: lups1 ||

Aug 06, 2012 @ 18:42
The colder than ice tees are sold out anyways.
Im sure that site is legit.


Didn't realize that.
Aug 06, 2012 @ 18:47
Guys I need help, this http://s7ondemand1.scene7.com/is/image/Shoebacca/WILSON5DIA-TURQ_8?layer=comp&wid=1000&hei=1000&fmt=jpeg&qlt=100,0&op_sharpen=1
or this? http://www.valsurf.com/images/P/Rico-CT-Diamond-x-Valsur-32057P.jpg

The wilson 5 are fat, so should I size up or does it fit small? Never had really fat shoes lol.
Aug 06, 2012 @ 18:57
Dennis or Tony when should we be expecting the Kemp Tees to be shipped out? Thanks

Instagram & Twitter: Jamessrod

Aug 06, 2012 @ 19:06
The colder than ice tees are sold out anyways.
Im sure that site is legit.


I'm kinda surprised everyone is barely seeing that, good thing LUPS noticed hahah. In any case the website might just be a deadsite, no biggy.
Aug 06, 2012 @ 19:06
I'm done with Diamond. I went to the mall for shoes and I walked into zumiez to say sup to my friends who work there and they had the whole fall collection ?)

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Aug 06, 2012 @ 19:11
Originally posted by Inactive User
I'm done with Diamond. I went to the mall for shoes and I walked into zumiez to sup to my friends who work there and they had the whole fall collection ?)


I feel you man I usually cop the limited tees cause no one around my area really cop those but had to grab some of the fall drop just looked to nice! smokeyface

سبحان

Aug 06, 2012 @ 19:15
@sjohnnnn yeah. I only cop shit online because hypebeasts in my are all ways gets the shit at zumiez, mainland, and pac sun.

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Aug 06, 2012 @ 19:25
Hmm zumiez around here usually don't carry the whole collection, usually they have a couple colorways of a couple shirts and a few different crews and hoodies, but never every selection the Diamond website has.. If zumiez carried the Henley's i would be really surprised. I live in Portland, Oregon. It isn't as big as L.A. or other major cities but our city isn't too small.
Aug 06, 2012 @ 19:58
i was at zumiez yesterday,
they didn't have every tee in every colorway
but they had the DMND camo hoodie in a charcoal colorway which isn't available on the webstore...
Aug 06, 2012 @ 21:05
Did they have the henleys or the striped hoodies?

|| instagram: lups1 ||

Aug 06, 2012 @ 21:11
Nah they didit have those @lups they hat scope in all colors un polo DMND and one more tee I think

سبحان

Aug 06, 2012 @ 21:56
going to check out my first zumiez in napa tomorrow if they have the henleys i may have to cop, mainly looking for some kicks to skate in though

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Aug 06, 2012 @ 22:39
going to check out my first zumiez in napa tomorrow if they have the henleys i may have to cop, mainly looking for some kicks to skate in though

i highly doubt the henleys will be at any zumiez
Aug 06, 2012 @ 22:41
Nah they didit have those @lups they hat scope in all colors un polo DMND and one more tee I think

they had the diamond hunters tee
and the DMND camo hoodies

and for some reason my zumiez just started stocking the diamond supply x the hundreds collab tee
i thought their collab was months ago...
Aug 06, 2012 @ 23:36
cut and sew supposedly isn't released to zumiez but people have posted pictures of the leather jackets being in zumiez.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Please login first to reply.