[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

June 13, 2012 @ 20:46:01
Where can I view the new Grizzly tees? And whens the drop date?
June 13, 2012 @ 21:05:30
does anybody know how the camo button down fits? i'm a medium-large type of guy. usually like stuff to be more fitted tho.
June 13, 2012 @ 21:55:29
Really liking both deliveries of Fall. Still waiting on those ash trays though!

Twitter/Instagram: @niickyrozay

June 13, 2012 @ 22:17:15
Just got here, came with a sticker too!

Facebook.com/PACKapparel

June 13, 2012 @ 22:30:13
What's a good price for a DS diggers society collab?
June 13, 2012 @ 22:32:49
Where can I view the new Grizzly tees? And whens the drop date?

Category on diamond's site
http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Grizzly-Griptape_c_90.html

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 13, 2012 @ 22:46:48
Where can I view the new Grizzly tees? And whens the drop date?

Category on diamond's site
http://diamondsupplyco.3dcartstores.com/Grizzly-Griptape_c_90.html


hes talking about the ones that havent came out yet

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 13, 2012 @ 22:58:39
oh c'mon jesus christ, suspended member, BANNED FOR LIFE after that

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

June 13, 2012 @ 23:01:44
I swear if those fuckboys get this thread deleted -__-

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

June 13, 2012 @ 23:02:47
jaded
Moderator
It's taken care of.

i'm the best mayne, i deed it

June 13, 2012 @ 23:04:01
^ thank god

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

June 13, 2012 @ 23:05:47
Thank you^

Now back on topic, anyone been to fairfax lately? Some guy said a few weeks ago, they still had Fairfax Village and Native stuff. Can anyone confirm that they still do?

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

June 13, 2012 @ 23:07:10
Thank you^

Now back on topic, anyone been to fairfax lately? Some guy said a few weeks ago, they still had Fairfax Village and Native stuff. Can anyone confirm that they still do?

i remember a dude saying he picked up the last fairfax village crewneck. Not sure bout the rest tho
June 13, 2012 @ 23:32:42
Yeah the dude said he got the last fair fax village. I want the natives hoodie tho! Missed out smh

Btw just got my deadline x diamond tee real happy with it!

سبحان

June 13, 2012 @ 23:41:28
^ nice, i was gonna bid on the blk/tiff one ended up going for $26, but i didnt want to have to pay the $45 postage he wanted

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

June 13, 2012 @ 23:48:17
^ nice, i was gonna bid on the blk/tiff one ended up going for $26, but i didnt want to have to pay the $45 postage he wanted


That's me bro. I ended up with it didn't see the shipping it ended up 41! Wasn't even looking at what I was bidding aha

سبحان

June 14, 2012 @ 00:33:09
I havent seen a black colorway before.

http://www.ebay.com/itm/Diamond-Supply-x-Girl-Collab-Huf-Stussy-Crooks-Mighty-Healthy-Supreme-/270994884592?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item3f188dc7f0#ht_500wt_949

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

June 14, 2012 @ 01:06:38
I havent seen a black colorway before.

http://www.ebay.com/itm/Diamond-Supply-x-Girl-Collab-Huf-Stussy-Crooks-Mighty-Healthy-Supreme-/270994884592?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item3f188dc7f0#ht_500wt_949


thats legit. i remember that color.
June 14, 2012 @ 01:16:21
What's a good price for a DS diggers society collab?


Id say around $75 Shipped. WHat size?

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

June 14, 2012 @ 01:30:55
What's a good price for a DS diggers society collab?


you buying or selling?

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

June 14, 2012 @ 01:39:05
In dire need of money.
Might have to sell my Medium Iron Maiden Runnin Shit Crewneck :/

|| instagram: lups1 ||

June 14, 2012 @ 01:57:48
This was the dopest thing I saw posted on the internet today.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

June 14, 2012 @ 02:25:03
^thats so funny!

instagram: cdotphotography

June 14, 2012 @ 03:18:40
What's a good price for a DS diggers society collab?


you buying or selling?
buying
June 14, 2012 @ 03:23:32
Originally posted by Inactive User
I havent seen a black colorway before.

http://www.ebay.com/itm/Diamond-Supply-x-Girl-Collab-Huf-Stussy-Crooks-Mighty-Healthy-Supreme-/270994884592?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item3f188dc7f0#ht_500wt_949


thats legit. i remember that color.


damn straight its legit, its mine
June 14, 2012 @ 03:36:29
In dire need of money.
Might have to sell my Medium Iron Maiden Runnin Shit Crewneck :/


I remember you saying that selling your last one was one of your biggest regrets.
gotta think twice about it this time because if you ever want it again, its going to be hard to find it,if you do, you'll end up paying a lot.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

June 14, 2012 @ 03:41:58
Dont do it Lups!

Twitter/Instagram: @niickyrozay

Please login first to reply.
x