[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 16, 2012 @ 18:46:37
isnt there a drop today?

May 16, 2012 @ 18:46:40
I think I can snag an extra tee or tank for somebody that doesn't have funds. I know I'd appreciate it if someone did the same for me so why not help the fam when I can?
May 16, 2012 @ 18:48:21
you could try buying a prepaid card at 7-11 bro.

You would have to register the card and that's gonna take awhile


takes like two minutes to put in your info if you go to the website on the card. i do it for most of the drops.


i wish they had these prepaid cards back then. but its okay, charge it on my black card, lol.

May 16, 2012 @ 18:49:40
Originally posted by Inactive User
30 per size per color way?


No. 30 total per colorway.


Thanks.
May 16, 2012 @ 18:50:17
isnt there a drop today?


Isnt there a previous button to check previous pages to read all about it?
May 16, 2012 @ 18:50:33
Online Exclusives tab is blank. Shit's getting updated. Knowing Diamond they'll drop the shit 2-3 mins early.

Good luck copping, HB fam
May 16, 2012 @ 18:50:39
Originally posted by Inactive User
Really hope that Willie drops in black....

looks like only gray and orange.
May 16, 2012 @ 18:51:32
im ready!!!

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

May 16, 2012 @ 18:55:05
i cant remember, once its in your cart is it safe?
May 16, 2012 @ 18:55:33
THEY JUST SENT THE PAYMENT
YEEEHAW, IM IN!

|| instagram: lups1 ||

May 16, 2012 @ 18:56:01
^Sweet! Congrats man.
May 16, 2012 @ 18:56:15
All hell is going to break loose in about 5 minutes...
May 16, 2012 @ 18:56:23
No its not safe till checkout

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

May 16, 2012 @ 18:56:24
My body is ready
May 16, 2012 @ 18:58:00
Lups how much you sell it for? Lol
May 16, 2012 @ 18:58:11
isnt there a drop today?


Isnt there a previous button to check previous pages to read all about it?


dont wanna waste time. finals in the works man.

May 16, 2012 @ 18:59:09
isnt there a drop today?


Isnt there a previous button to check previous pages to read all about it?


dont wanna waste time. finals in the works man.


Then get off Hypebeast
May 16, 2012 @ 18:59:12
No tha diamond kings arent droppin today.... -_-

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

May 16, 2012 @ 19:00:15
I wonder how fast these servers will crash. Not complaining, just curious.
May 16, 2012 @ 19:01:46
Isnt there a previous button to check previous pages to read all about it?


dont wanna waste time. finals in the works man.


Then get off Hypebeast


why you punkin? it's just a yes or no. damn boy you on your period.

May 16, 2012 @ 19:02:55
sick. just copped ricky green tee in a medium and pete red in a large tank. hyped.
May 16, 2012 @ 19:03:09
Navy Mantle Copppeedd!!!
May 16, 2012 @ 19:03:26
js checked out with a black willie tee
May 16, 2012 @ 19:04:11
Got Willie in Black AND Orange! Damn easy checkout too!
May 16, 2012 @ 19:04:12
THAT WAS EASY, no orange will tanks? got the orange will tee and navy mickey tank blushing
May 16, 2012 @ 19:04:24
Was able to cop an Orange Willie tee, Red Pete tank and Navy Mantle tee.

Yea.
May 16, 2012 @ 19:04:29
I GOT THE MICKY AND WILLIE CREWS!!!!!!!!! SIZE L
May 16, 2012 @ 19:04:38
mantle and mays copped in L black

easy peasy
May 16, 2012 @ 19:04:49
Most sizes sold out - congrats to those that copped. Glad to hear it was a smooth transaction.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

May 16, 2012 @ 19:04:54
got my heater rickey tank. perfect for summer. i dont even like diamond but i had to grab this shit
Please login first to reply.
x